• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Οι έντονες γραμμές που ορίζουν σε μεγάλο βαθμό την κουπέ υπόσταση του μοντέλου τονίζουν τον δυναμισμό του, εκφράζοντας ωστόσο και άμεσα την εκλεπτυσμένη του αισθητική.

Η άποψή μας

Διαβάστηκε από 15192 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/3/2017

+ Ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά, κινητήρας-κιβώτιο, επιδόσεις, κατανάλωση
- Αίσθηση συστήματος διεύθυνσης, μεγάλη λίστα προαιρετικού εξοπλισμού, ορατότητα προς τα πίσω, χώρος για τα κεφάλια πίσω


To νέο Audi A5 παραδίδει μαθήματα στους ομοεθνείς ανταγωνιστές του συνολικά, ενώ μπορεί να τα κοιτάξει κατάματα και σε τομείς όπου εκείνοι προτάσσουν ως βασικά τους χαρακτηριστικά. Είναι σε θέση να ικανοποιήσει τον κάθε οδηγό οδηγικά, είναι όμορφο και ποιοτικά κορυφαίο αποτελώντας έτσι το καλύτερο στο σύνολο premium μεσαίο κουπέ της αγοράς. Σε μια τέτοια ειδική κατηγορία η τιμή έχει τον… δεύτερο λόγο. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Tags: AUDI A5
 
  • tony

    " Στο μικροσκόπιο των εισαγγελικών Αρχών του Μονάχου βρίσκεται η Audi. Γερμανοί εισαγγελείς πραγματοποίησαν σήμερα έρευνα στα δύο μεγαλύτερα εργοστάσια και άλλα γραφεία της Audi κλιμακώνοντας τις πιέσεις στη μονάδα της Volkswagen και τον διευθύνοντα σύμβουλό της Ρούπερτ Στάντλερ. Οι εισαγγελείς του Μονάχου δήλωσαν ότι η έρευνά τους σχετίζεται με την πώληση περίπου 80.000 οχημάτων ντίζελ της Audi στις ΗΠΑ μεταξύ του 2009 και του 2015 καθώς υπάρχουν υπόνοιες ότι φέρουν συσκευές που επιτρέπουν τη χειραγώγηση των εκπομπών ρύπων. Σύμφωνα με εκπρόσωπο της Audi, οι αξιωματούχοι άρχισαν τις έρευνες στα γραφεία της εταιρίας στο Ίνγκολσταντ και το Νεκάρσουλμ, όπου η αυτοκινητοβιομηχανία απασχολεί συνολικά περίπου 60.000 άτομα. Η Audi παραδέχθηκε τον Νοέμβριο του 2015 ότι οι τρίλιτροι κινητήρες ντίζελ V6 της εταιρίας είχαν εξοπλιστεί με συσκευές ελέγχου των εκπομπών ρύπων που θεωρούνται παράνομες στις ΗΠΑ. Οι έρευνες των εισαγγελέων είναι οι πρώτες από τότε που ξέσπασε το σκάνδαλο στη μητρική Volkswagen (VW) τον Σεπτέμβριο του 2015. «Ο δρόμος προς το ξεκαθάρισμα (του σκανδάλου των εκπομπών ρύπων) κάθε άλλο παρά έχει τελειώσει», δήλωσε ο Στάντλερ σήμερα κατά την συνέντευξη Tύπου με αφορμή την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων της εταιρίας. «Θα συνεχίσουμε έτσι έως ότου ολοκληρωθεί αυτή η δουλειά» πρόσθεσε. Η σημερινή είδηση για τις έρευνες των εισαγγελέων συνέπεσε με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της Audi για το 2016, που έδειξαν βουτιά κατά 37% των λειτουργικών κερδών στα 3,1 δισ. ευρώ. " .............Κερασμένα........

      16
  • Vasileios

    Τρίτη, 21 Μαρτίου 2017 - 14:04από Gazzetta team Συνελήφθη υψηλόβαθμο στέλεχος της Volkswagen: Στη φυλακή οδηγήθηκε το υψηλόβαθμο στέλεχος της Volkswagen, Όλιβερ Σμιντ, που έχει 11 κατηγορίες εις βάρος του. Το σκάνδαλο με την παραποίηση του λογισμικού στις δοκιμές των ρύπων στους κινητήρες πετρελαίου έχει φέρει... μπελάδες στη Volkswagen και στα υψηλόβαθμα στελέχη της. Η γερμανική εταιρεία έχει δώσει τη συμβουλή να μην πατήσουν το πόδι τους στις ΗΠΑ, καθώς υπάρχουν οι φοβίες για σύλληψη λόγω των κατηγοριών που τους έχουν απαγγελθεί από το Υπουργείο Δικαιοσύνης της χώρας. Όμως, δεν άκουσε τη συμβουλή ο Όλιβερ Σμιντ και την πάτησε, όταν επέστρεφε από διακοπές με την οικογένειά του στην Κούβα. Μόλις πάτησε αμερικανικό έδαφος, συνελήφθη από τις αρχές και οδηγήθηκε στη φυλακή, όπου θα παραμείνει τουλάχιστον μέχρι και τον Ιανουάριο του 2018, όταν έχει οριστεί η δίκη του. Ο 48χρονος έχει 11 κατηγορίες εις βάρος του, οι οποίες έχουν χαρακτήρα κακουργήματος, όπως απόκρυψη του σκανδάλου, συνωμοσία με σκοπό την εξαπάτηση των ΗΠΑ και παραβιάσεις του νόμου περί καθαρού αέρα. Μάλιστα, αυτές μπορούν να τον στείλουν στη φυλακή για 169 ακόμα χρόνια, που σημαίνει ότι θα πεθάνει πίσω από τα σίδερα. Βέβαια, έγινε αίτημα να αφεθεί ελεύθερος και να είναι κατ' οίκον περιορισμό στην οικία του στο Μίσιγκαν, όμως αυτό απορρίφθηκε. Έτσι, εστάλη ηχηρό μήνυμα στους υπόλοιπους κατηγορούμενους να μην πάνε στις ΗΠΑ, αφού ο νόμος στη Γερμανία προβλέπει ότι ο κάθε πολίτης μπορεί να εκδοθεί μόνο σε άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

      7
  • Vasileios

    Η εικόνα του εσωτερικού χώρου του κινητήρα με ατάκτως ερριμμένα σωληνάκια και καλώδια,οπως και η εικόνα της πρεσσαριστής μπάρας που ενώνει τους θόλους δεν νομίζω να συνάδει και τόσο με την έννοια της ποιοτικής κατασκευής...Επίσης το θέμα με το παράνομο λογισμικό τελείωσε? Δηλαδή το νέο Α5 δεν φοράει το λογισμικό αυτό? Εαν οχι τότε με τους ρύπους τί γίνεται,μιας και δεν υπάρχει ακόμη καμμία τεχνολογική εξέλιξη στα Diesel της VW??? Καλοί οι 190 ίπποι αλλά πώς? Χωρίς κινητήρες νέας τεχνολογίας,χωρίς λογισμικό παραπλάνησης γίνεται να έχουμε πραγματικούς ρύπους στα επιτρεπτά όρια?

      7
  • vg

    Το ότι στο θέμα του σκανδάλου η συνέχεια της έρευνας έδειξε ότι άλλες εταιρίες είναι σε χειρότερη κατάσταση με της vw κάποιοι εδώ μέσα σχολιαστές το καταπίνουν αμάσητο, όσο για το συγκεκριμένο, είναι από τα ομορφότερα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στην κατηγορία. Οι "κολλημένοι" ας αναζητήσουν το kia για να πουλήσουν μούρη.

      1
  • Μάνος

    Πανέμορφο το νέο Α5 και παρότι είναι εξέλιξη του προηγούμενου, είναι από τα πιο ωραία κουπέ.

      1
  • Vasileios

    Απο τα λίγα κομψά οχήματα του VW Group.Αλλα κι'αυτό το tablet στην κορυφή της κονσόλας??? Ελεος...

     
  • el savio

    Einai to pio premium coupe sth kathgoria tou. H prwth gennia kai eidika prin to facelift htan sumfwna me dhlwsh tou tou idiou tou Walter da Silva -tou megaluterou sxediasth ta teleutaia 30 xronia- h pio omorfh dhmiourgia tou. Auto twra einai pio ekleptusmeno alla den nomizw na gurnaei tosa kefalia oso auto tou 2007.