Δοκιμάζουμε το νέο Citroen C3 στην βενζινοκίνητη έκδοση με τον 1.200άρη turbo PureTech απόδοσης 110 ίππων.

Χωρίς το σύστημα Grip Control (αποκλειστικό στοιχείο της πλούσιας έκδοσης Shine), το C3 Aircross εφοδιάζεται με συμβατικά ελαστικά, «αποκαθιστώντας» έτσι την εικόνα του στον τομέα του φρεναρίσματος.

Δοκιμή: Νέο Citroen C3 Aircross

145.071 Επισκέψεις στο άρθρο (10/8/2018)

Το πάλαι ποτέ πολυχρηστικό C3 Picasso δίνει τη θέση του στο Aircross, την πιο crossover έκδοση της νέας γενιάς του C3 το οποίο διατηρεί και εκείνο την καλλιτεχνική φλέβα, τουλάχιστον όπως εκφράζεται σε επίπεδο πρακτικότητας.

What is new
- 1,2 λτ. βενζίνης με 110 ίππους
- Καίει 6,6 λτ./100 χλμ.
- Τιμή από 17.460 ευρώ

Οι Γάλλοι ήταν ανέκαθεν δυνατοί παίχτες στις πολυχρηστικές κατηγορίες, με αυτές ωστόσο να σβήνουν σχεδόν ολοκληρωτικά από τα αντίστοιχων διαστάσεων crossover του σήμερα. Έτσι, δεν είχαν τίποτα άλλο από το να επανέλθουν με νέες προτάσεις που συνδυάζουν με τον καλύτερο τρόπο τους δύο κόσμους (MPV και SUV), κάτι που αποκτά προστιθέμενη αξία αν μιλάμε για μικρά crossover μοντέλα. Το έκανε η Renault με το Captur, η Peugeot με τo 2008 και το …Opel Crossland Χ και τώρα ήρθε και η σειρά της Citroen με το Αircross. Ένα μοντέλο που βασίζεται στη νέα γενιά του C3 και εκφράζει μέσω εκείνου έναν αυθεντικό crossover χαρακτήρα στην κατηγορία των μικρών. Το C3 Aircross βασίζεται εν πολλοίς στο Opel Crossland Χ (κατασκευάζονται μάλιστα στην ίδια μονάδα στην Ισπανία), ενώ εμφανισιακά διατηρεί τα βασικά γνωρίσματα της νέας ταυτότητας της Citroen από το Cactus και έπειτα, με μυώδη σχεδίαση στο «διχοτομημένο» αισθητικά αμάξωμα, με πλαστικά που τονίζουν τον crossover χαρακτήρα του και λεπτομέρειες που εκφράζουν τη νεανική του υπόσταση. Μετά την έκδοση πετρελαίου, το δοκιμάζουμε με τον βενζινοκινητήρα turbo των 110 ίππων (1,2 PureTech), με την τιμή του να ξεκινά από τα 17.460 ευρώ, στην καλή εξοπλιστική έκδοση Feel.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

BRIDGESTONE TURANZA 6
moto