Δείχνει ράθυμος κάτω από τις 2.500 σ.α.λ., αλλά τελικά ο turbo 1,4 MultiAir χάρη και στην πλούσια ροπή του στις μεσαίες στροφές κινεί πειστικά το ελαφρύ Fiat 124 Spider.

Δείχνει ράθυμος κάτω από τις 2.500 σ.α.λ., αλλά τελικά ο turbo 1,4 MultiAir χάρη και στην πλούσια ροπή του στις μεσαίες στροφές κινεί πειστικά το ελαφρύ Fiat 124 Spider.

Kινητήρας: Ιταλική καρδιά με 140 PS

43.522 Επισκέψεις στο άρθρο (5/7/2017)

Σε αντίθεση με τα υπόλοιπα μέρη, ο κινητήρας είναι ιταλικής προέλευσης και δεν είναι άλλος από τον turbo 1,4 ΜultiAir, που αποδίδει 140 άλογα και 240 Nm ροπής διαθέσιμα από τις 2.250 σ.α.λ. Να θυμίσουμε την καινοτομία του κινητήρα αυτού, που διαθέτει 1 εκκεντροφόρο μιας και οι βαλβίδες εισαγωγής ελέγχονται ηλεκτροϋδραυλικά. Στην πράξη ο κινητήρας μπορεί να εμφανίζεται κάπως ράθυμος κάτω από τις 2.000 σ.α.λ., αλλά σε συνδυασμό με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο σφιχτής κλιμάκωσης, την πλούσια ροπή και το χαμηλό βάρος, οι επιδόσεις έχουν μπρίο (0-100 σε 7,9 δλ, 60-100 με 4η σε 5,5 δλ και 80-120 με 5η σε 6,6 δλ). Εκρηκτικό δεν το λες και δεν ανεβάζει υψηλές στροφές, αλλά ο ήχος από τις εξατμίσεις έχει χρώμα και ο επιλογέας σε προκαλεί να ανεβοκατεβάζεις σχέσεις και να επιταχύνεις γρήγορα.  Ευχάριστη έκπληξη ήρθε από την κατανάλωση. Eντάξει τα 6,5 λτ./100 χλμ. που υπόσχεται η Fiat έρχονται μόνο με προσπάθεια σε ανοιχτό δρόμο και με χαμηλή ταχύτητα, αλλά για τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου τιμές 8,5-8,9 λτ./100 χλμ. και μάλιστα με σβέλτη οδήγηση δεν είναι άσχημες. Πάντως με εκπομπές CO2 148 γρ./χλμ. δεν έχει ελεύθερη είσοδο στον «πράσινο» δακτύλιο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

PEIRAIOS LEASING
test center