Η πίσω κίνηση του Fiat 124 Spider θα χαρίσει χαμόγελα στον ενθουσιώδη οδηγό. Μέχρι σε ένα σημείο όμως γιατί η απουσία μπλοκέ διαφορικού δεν βοηθά στην γλιστερή άσφαλτο.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η πίσω κίνηση του Fiat 124 Spider θα χαρίσει χαμόγελα στον ενθουσιώδη οδηγό. Μέχρι σε ένα σημείο όμως γιατί η απουσία μπλοκέ διαφορικού δεν βοηθά στην γλιστερή άσφαλτο.

Στο δρόμο: «Ζυγισμένο» & διασκεδαστικό

43.590 Επισκέψεις στο άρθρο (5/7/2017)

Η συνταγή της επιτυχίας για το Fiat 124 Spider βασίζεται στο σχετικά χαμηλό βάρος (1.050 κιλά) χάρη στην εκτεταμένη χρήση αλουμινίου, στην ιδανική κατανομή βάρους 50-50 ανά άξονα και χαμηλά, σε μηχανικές επιλογές όπως τα διπλά ψαλίδια της ανάρτησης μπροστά και τους πολλαπλούς συνδέσμους, στην τοποθέτηση του κινητήρα πίσω από τον εμπρός άξονα και του κιβωτίου στο κέντρο του αυτοκινήτου, στο χαμηλό κέντρο βάρους και φυσικά στην πίσω κίνηση. Στην πράξη τα χαμόγελα αρχίζουν μόλις ο οδηγός «κουμπώσει» στο κάθισμα και νιώσει το τιμόνι σχεδόν κάθετα μέσα στα χέρια του. Μετά είναι αυτή η γλυκιά, μηχανική αίσθηση και το κούμπωμα του κιβωτίου και η πολύ καλή ποιότητα κύλισης παρά τους τροχούς των 17 ιντσών. Από εκεί και πέρα, το Fiat 124 Spider εμφανίζει έναν, αναμενόμενο διασκεδαστικό χαρακτήρα. Γρήγορα αντιλαμβάνεσαι την πισωκίνητη «προίκα» του με το σχετικά βαρύ τιμόνι να είναι ακριβές και απαλλαγμένο από ανεπιθύμητες αντιδράσεις, τη στιγμή που εμφανίζει τη «ζωντάνια», που μόνο ίσως τα διπλά ψαλίδια μπροστά ξέρουν να προσφέρουν. Όταν οι ρυθμοί ανέβουν η αίσθηση που αφήνει το 124 Spider δε θα λέγαμε πως είναι όσο ελαφριά αφήνει να εννοηθεί το βάρος των 1.050 κιλών, αλλά η ανάρτηση ελέγχει απόλυτα το αμάξωμα και η κλίση είναι περιορισμένη. Σε καλή άσφαλτο η πρόσφυση είναι τονισμένη και σε βοηθά να κινηθείς σε γρήγορο ρυθμό, ακόμα και αν οι εναλλαγές πορείας είναι πολλές και συνεχόμενες. Σε πιο γλιστερά οδοστρώματα και με το ESP εκτός (βγαίνει εύκολα με το πάτημα του κουμπιού αριστερά στο ταμπλό) η πίσω κίνηση θα χαρίσει χαμόγελα στον ενθουσιώδη οδηγό. Μέχρι σε ένα σημείο όμως γιατί η απουσία μπλοκέ διαφορικού, ενίοτε δεν βοηθά τη δύναμη να περάσει κάτω με τον τρόπο που πρέπει. Είναι πραγματικά κρίμα που ένα τόσο «υπάκουο» και εξαιρετικά ζυγισμένο roadster δεν είναι τόσο διασκεδαστικό, όσο θα μπορούσε να είναι με ένα ελεγχόμενο πίσω διαφορικό. Το τελευταίο είναι προνόμιο μόνο της έκδοσης με τα σήματα της Abarth. Aπό εκεί και πέρα δεν μένει παρά να αποδώσεις τα εύσημα για την ποιότητα στην καμπίνα, το τσαγανό και την ακαμψία του πλαισίου ακόμη και σε δύσκολες καταστάσεις, την αποτελεσματική προστασία από τον αέρα όταν η κουκούλα είναι κλειστή και την εξαιρετική εφαρμογή της όταν κλείνει και φυσικά στα δυνατά και άκρως αποτελεσματικά φρένα.

Δεν μπορείς παρά να αποδώσεις τα εύσημα για την ακαμψία του πλαισίου ακόμη και σε δύσκολες καταστάσεις.

Δεν μπορείς παρά να αποδώσεις τα εύσημα για την ακαμψία του πλαισίου ακόμη και σε δύσκολες καταστάσεις.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

AUTOFIT PASXA
4green