• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δοκιμάζουμε το νέο Ford Fiesta στην έκδοση με τον 1.000άρη Ecoboost κινητήρα απόδοσης 125 ίππων και σας μεταφέρουμε τις απόψεις μας.

Εξαιρετικό οδηγικά είναι και αυτό το Fiesta, το οποίο προβάλλει μια ελαφρώς πιο ανεβασμένη διάθεση να κινηθεί σβέλτα λόγω της απόδοσης των 125 ίππων του και της διατήρησης της μέγιστης τιμής της ροπής του για 500 σ.α.λ. παραπάνω από το «100άρι».

Δοκιμή: Νέο Ford Fiesta με 125 PS

Διαβάστηκε από 22657 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/1/2018
 

Η ενδιάμεση, από πλευράς απόδοσης, έκδοση του 1.000αρη EcoBoost, αποτελεί τη χρυσή τομή στην γκάμα του νέου Fiesta αναδεικνύοντας τόσο τον fun to drive χαρακτήρα του, όσο και την οικονομία καυσίμου.

What is new
- 1,0λτ. turbo με 125 ίππους
- Διαθέσιμη στην έκδοση Titanium
- Καίει 6,4 λτ./100 χλμ.
- Κοστίζει 16.794 ευρώ

Η γκάμα του νέου Fiesta έχει οργανωθεί τόσο σχολαστικά, ώστε κάθε του έκδοση να πηγαίνει ένα βήμα πιο πέρα από εκεί που σταματά η προηγούμενη, τόσο από άποψη ισχύος όσο και εξοπλισμού. Ο 1.000άρης EcoBoost είναι ο κινητήρας που έχει αναλάβει να συνεργαστεί με το εξαιρετικό πλαίσιο και στήσιμο του αυτοκινήτου, προβάλλοντας αδιαπραγμάτευτα σε κάθε μια από τις τρεις αποδόσεις του, τον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα της κατασκευής. Στην έκδοση με τους 125 ίππους εμφανίζει καλές επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση, ενώ συνδυάζεται αποκλειστικά με το πρακτικό 5θυρο αμάξωμα και την πλούσια έκδοση Titanium (πλην των «ειδικών» ST-Line και Vignale), καθιστώντας αυτό το Fiesta το πιο ευχάριστο στην καθημερινότητα μοντέλο της γκάμας του.

Εμφάνιση: Συνδυασμός δύναμης και πολυτέλειας
Αισθητικά τίποτα δεν μαρτυρά την ενδιάμεση έκδοση του νέου Fiesta, με τον ΕcoBoost κινητήρα, η οποία βασίζεται στην πιο πλούσια από την mainstream γκάμα του μοντέλου, έκδοση Τitanium. Έτσι στο αποκλειστικά 5θυρο μοντέλο που διατίθεται, παραμένει κομψό με δυναμική υπόσταση στο σύνολό του, με κύρια χαρακτηριστικά της σχεδίασής του, την εμπρόσθια μάσκα και τα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω τα οποία αποτελούν και τις αναφορές στην πολυτέλεια, αισθητικά.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

FORD FIESTA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • FaniSporty

    Σαν πολλά τα λεφτά για 1000άρι... Γιατί να μην προτιμήσει κανείς το Diesel Titanium που έχει 17.169 με όλα τα προτερήματα του diesel; Και 120 ίππους...ροπή...επιτάχυνση...χωρίς τέλη...οικονομία...

      18
  • pas

    Η ταση της κατηγοριας ειναι να δημιουργηθουν μικρα οικογενειακα και οχι για δευτερο αυτοκινητο οπως παλια.Γι'αυτο τα 292 lt χωρου αποσκευων ειναι μειονεκτημα οταν ολος ο ανταγωνισμος εχει πολλα παραπανω.C3,CLIO,MICRA εχουν 300lt,FABIA,I20 κοντα στα 330lt και IBIZA,POLO,BALENO,JAZZ ειναι στα 355lt.Επισης ειναι ακριβο.Μπορει να ειναι ολοκληρωμενη προταση και ισως με την καλυτερη οδικη συμπεριφορα στην κατηγορια αλλα με κοντα 17.000€ μπαινει στα χωραφια των μικρομεσαιων.

      17
  • Νν

    Μακρια απο τουρμπινες...καινε το κ@@λο τους.εχω το προηγουμενο χιλιαρι...ρουφικτρα!!!αλλα βεβαια αυτα δεν στα λενε οι πωλητες...αλλοι απο εκει.

      15
  • pan

    Πόσο κακόγουστο και άσχημο μπορεί να γίνει ακόμα!!!Τους Κορεάτες κοροϊδεύαμε αλλά εκεί στην Ford είναι χειρότεροι!!!

      5
  • adnre

    θα έλεγα ότι το αρνητικό του είναι μόνο οι χωροι επιβατών κ αποσκευών που είναι κάπως πιο περιορισμένοι σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Εντούτοις και πάλι άνετα χωράνε 4 άτομα ενώ η τιμή νομίζω έιναι ανάλογη των υπολοιπων...

      3