2 φωτογραφίες »

Δοκιμάζουμε το νέο Ford Fiesta στην έκδοση με τον 1.000άρη Ecoboost κινητήρα απόδοσης 125 ίππων και σας μεταφέρουμε τις απόψεις μας.

Δοκιμή: Ford Fiesta με 125 PS

123.257 Επισκέψεις στο άρθρο (8/5/2020)

Η ενδιάμεση, από πλευράς απόδοσης, έκδοση του 1.000αρη EcoBoost, αποτελεί τη χρυσή τομή στην γκάμα του νέου Fiesta αναδεικνύοντας τόσο τον fun to drive χαρακτήρα του, όσο και την οικονομία καυσίμου.

Quick info
- 1,0λτ. turbo με 125 ίππους
- Διαθέσιμη στην έκδοση Titanium
- Καίει 6,4 λτ./100 χλμ.
- Κοστίζει 16.468 ευρώ

Η γκάμα του νέου Fiesta έχει οργανωθεί τόσο σχολαστικά, ώστε κάθε του έκδοση να πηγαίνει ένα βήμα πιο πέρα από εκεί που σταματά η προηγούμενη, τόσο από άποψη ισχύος όσο και εξοπλισμού. Ο 1.000άρης EcoBoost είναι ο κινητήρας που έχει αναλάβει να συνεργαστεί με το εξαιρετικό πλαίσιο και στήσιμο του αυτοκινήτου, προβάλλοντας αδιαπραγμάτευτα σε κάθε μια από τις τρεις αποδόσεις του, τον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα της κατασκευής. Στην έκδοση με τους 125 ίππους εμφανίζει καλές επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση, ενώ συνδυάζεται αποκλειστικά με το πρακτικό 5θυρο αμάξωμα και την πλούσια έκδοση Titanium (πλην των «ειδικών» ST-Line και Vignale), καθιστώντας αυτό το Fiesta το πιο ευχάριστο στην καθημερινότητα μοντέλο της γκάμας του.

Εμφάνιση: Συνδυασμός δύναμης και πολυτέλειας
Αισθητικά τίποτα δεν μαρτυρά την ενδιάμεση έκδοση του νέου Fiesta, με τον ΕcoBoost κινητήρα, η οποία βασίζεται στην πιο πλούσια από την mainstream γκάμα του μοντέλου, έκδοση Τitanium. Έτσι στο αποκλειστικά 5θυρο μοντέλο που διατίθεται, παραμένει κομψό με δυναμική υπόσταση στο σύνολό του, με κύρια χαρακτηριστικά της σχεδίασής του, την εμπρόσθια μάσκα και τα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω τα οποία αποτελούν και τις αναφορές στην πολυτέλεια, αισθητικά.

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Toyota
moto