Το μοτέρ του Ford Ka+ έχει εξελιχθεί ειδικά για την περίσταση και αποδεικνύεται αρκετό για αστικές μετακινήσεις.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το μοτέρ του Ford Ka+ έχει εξελιχθεί ειδικά για την περίσταση και αποδεικνύεται αρκετό για αστικές μετακινήσεις.

Κινητήρας: Ένα μοτέρ, δύο εκδόσεις

41.061 Επισκέψεις στο άρθρο (12/11/2016)

Κάτω από το καπό του Ford Ka+ συναντάμε τον ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1,2 λτ. Ti-VCT, προδιαγραφών EURO6, σε δύο εκδόσεις με 70 και με 85 ίππους. Σε κάποιες αγορές το μοτέρ των 85 ίππων θα διατίθεται σε απλή έκδοση και σε ECO, με την χώρα μας να παίρνει αποκλειστικά την δεύτερη. Πρόκειται για ένα υποκυβισμένο μοτέρ, με νέο καπάκι, το οποίο εξελίχθηκε για την περίσταση. Στην ισχυρότερη έκδοσή του με το οποίο εφοδιάζεται και το Ka+ της δοκιμής μας, το μοτέρ διακρίνεται για την ποιοτική λειτουργία του, καθώς δεν παράγει θόρυβο ή κραδασμούς, τουλάχιστον σε χαμηλομεσαίο ρυθμό περιστροφής, όπου και θα περάσει το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του. Τα συνολικά 112 Nm ροπής κάνουν το αυτοκίνητο να ακολουθεί τους αστικούς ρυθμούς κίνησης χωρίς να ιδρώνει… Παρόλα αυτά αν προσπαθήσεις να κινηθείς σβέλτα, θα χρειαστεί να ανεβάσεις στροφές και να καταφύγεις πιο συχνά στο 5άρι κιβώτιο για να επιλέξεις τη σωστή σχέση, στην προσπάθεια αναζήτησης ροπής. Πάντως το κιβώτιο σου αφήνει θετική αίσθηση, καθώς οι διαδρομές του επιλογέα είναι σαφείς και το κούμπωμα των σχέσεων απροβλημάτιστο. Ενδεικτικά αναφέρουμε πως το Ka+ έχει τελική ταχύτητα 169 χλμ./ώρα και κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 12,9 δλ. Η μέση κατανάλωση του αυτοκινήτου είναι στα 6,0 λίτρα/100 χλμ. ενώ εκπέμπει 110 γρ./100 χλμ. CO2. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
OPEL