Το μοτέρ του Ford Ka+ έχει εξελιχθεί ειδικά για την περίσταση και αποδεικνύεται αρκετό για αστικές μετακινήσεις.
Κινητήρας: Ένα μοτέρ, δύο εκδόσεις
41.061 Επισκέψεις στο άρθρο (12/11/2016)
Κάτω από το καπό του Ford Ka+ συναντάμε τον ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1,2 λτ. Ti-VCT, προδιαγραφών EURO6, σε δύο εκδόσεις με 70 και με 85 ίππους. Σε κάποιες αγορές το μοτέρ των 85 ίππων θα διατίθεται σε απλή έκδοση και σε ECO, με την χώρα μας να παίρνει αποκλειστικά την δεύτερη. Πρόκειται για ένα υποκυβισμένο μοτέρ, με νέο καπάκι, το οποίο εξελίχθηκε για την περίσταση. Στην ισχυρότερη έκδοσή του με το οποίο εφοδιάζεται και το Ka+ της δοκιμής μας, το μοτέρ διακρίνεται για την ποιοτική λειτουργία του, καθώς δεν παράγει θόρυβο ή κραδασμούς, τουλάχιστον σε χαμηλομεσαίο ρυθμό περιστροφής, όπου και θα περάσει το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του. Τα συνολικά 112 Nm ροπής κάνουν το αυτοκίνητο να ακολουθεί τους αστικούς ρυθμούς κίνησης χωρίς να ιδρώνει… Παρόλα αυτά αν προσπαθήσεις να κινηθείς σβέλτα, θα χρειαστεί να ανεβάσεις στροφές και να καταφύγεις πιο συχνά στο 5άρι κιβώτιο για να επιλέξεις τη σωστή σχέση, στην προσπάθεια αναζήτησης ροπής. Πάντως το κιβώτιο σου αφήνει θετική αίσθηση, καθώς οι διαδρομές του επιλογέα είναι σαφείς και το κούμπωμα των σχέσεων απροβλημάτιστο. Ενδεικτικά αναφέρουμε πως το Ka+ έχει τελική ταχύτητα 169 χλμ./ώρα και κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 12,9 δλ. Η μέση κατανάλωση του αυτοκινήτου είναι στα 6,0 λίτρα/100 χλμ. ενώ εκπέμπει 110 γρ./100 χλμ. CO2.
Μας λέτε ότι "τα πλαστικά είναι μέτρια σε ποιότητα και φινίρισμα, ενώ η συναρμογή κυρίως στο κέντρο του ταμπλό, όπου συγκεντρώνονται πολλά στοιχεία (αεραγωγοί, οθόνη, ηχοσύστημα, γυαλιστερό διακοσμητικό πλαστικό) θα μπορούσε να είναι καλύτερη"ωραία να υποθέσουμε ότι έτσι είναι το up νομίζετε ότι είναι καλύτερο;με τα πίσω παράθυρα του να ανοίγουν με μεντεσέ,και για ανοίξεις το παράθυρο του συνοδηγού μπορεί να πάθεις εξάρθρωση ώμου αντί οι γύφτοι τσιγκουναρέοι της vw να βάλουν ένα διακοπτάκι παραθυρου στην θέση του οδηγού,φυσικά σε xώρους και πορτ-μπαγκάζ υπερτερεί το ford.
Δε θα ήταν χρησιμο οταν λεμε οτι μπορει άνετα να φιλοξενησει τέσσερα άτομα να είχαμε και μια φωτογραφία που να το αποδεικνύει? Ειδικά να βλέπαμε το χώρο για τα γόνατα των πίσω.
Γιατί όμως να μη πάρει κάποιος το fiesta που έχει τα ίδια λεφτά?
Μας λέτε ότι "τα πλαστικά είναι μέτρια σε ποιότητα και φινίρισμα, ενώ η συναρμογή κυρίως στο κέντρο του ταμπλό, όπου συγκεντρώνονται πολλά στοιχεία (αεραγωγοί, οθόνη, ηχοσύστημα, γυαλιστερό διακοσμητικό πλαστικό) θα μπορούσε να είναι καλύτερη"ωραία να υποθέσουμε ότι έτσι είναι το up νομίζετε ότι είναι καλύτερο;με τα πίσω παράθυρα του να ανοίγουν με μεντεσέ,και για ανοίξεις το παράθυρο του συνοδηγού μπορεί να πάθεις εξάρθρωση ώμου αντί οι γύφτοι τσιγκουναρέοι της vw να βάλουν ένα διακοπτάκι παραθυρου στην θέση του οδηγού,φυσικά σε xώρους και πορτ-μπαγκάζ υπερτερεί το ford.
Κριμα για την φορντ ειναι μακραν το πιο ασχημο κ αδιαφορο αμαξι που εχει βγαλει η εταιρια. Με διαφορα θα επαιρνε το χρυσο βατομουρο για το 2016
Δε θα ήταν χρησιμο οταν λεμε οτι μπορει άνετα να φιλοξενησει τέσσερα άτομα να είχαμε και μια φωτογραφία που να το αποδεικνύει? Ειδικά να βλέπαμε το χώρο για τα γόνατα των πίσω.
Πάνω από 3,9 σε μήκος και ανήκει στην κατηγορία mini? Από ότι φαίνεται, το ka εγινε fiesta και αναγκαστικά το fiesta θα γίνει focus με ημιάκαμπτο.
αυτοκινητα χωρις μεταξονιο;
Κουκλάκι είναι το ka...