Το Ford Ka+ έχει να επιδείξει πλουσιοπάροχο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας με στοιχεία που συναντάμε σε μεγαλύτερα μοντέλα της μάρκας.
Φτιαγμένο για την Ευρώπη
41.046 Επισκέψεις στο άρθρο (12/11/2016)
Μπορεί το Ka+ να κατασκευάζεται στην Ινδία, τα αυτοκίνητα που προορίζονται για την ευρωπαϊκή αγορά όμως έχουν μία σειρά από αλλαγές προκειμένου να ικανοποιήσουν με τον καλύτερο τρόπο τις ανάγκες του αγοραστικού κοινού. Συγκεκριμένα, έχουν ειδική ρύθμιση στην ανάρτηση, είναι πιο χαμηλά κατά 10 χλστ., έχουν αυξημένη ακαμψία, νέα ρύθμιση στο τιμόνι το οποίο είναι πιο γρήγορο με 2,6 στροφές από άκρη σε άκρη, διαφοροποιημένες επενδύσεις σαλονιού, καλύτερη ηχομόνωση και βελτιωμένη αεροδυναμική. Μάλιστα, όσον αφορά την ασφάλειά τους, είναι καλύτερα από τα αδερφάκια τους, τα οποία προορίζονται για τις αγορές εκτός Ευρώπης καθώς διαθέτουν πλουσιότερο εξοπλισμό ενεργητικής/παθητικής ασφάλειας, ο οποίος αποτελείται στάνταρ από 6 αερόσακους και ABS με ESC. Όμως εκτός από τον εξοπλισμό ασφάλειας, το Ford Ka+ έχει να επιδείξει και πλουσιοπάροχο εξοπλισμό άνεσης με στοιχεία που συναντάμε σε μεγαλύτερα Ford. Στην έκδοση της δοκιμής μας, την Trend Ultimate η οποία εφοδιάζεται αποκλειστικά με το μοτέρ 1,2 λτ. των 85 ίππων, κοστίζει 11.470 ευρώ (το 1,2 λτ. με τους 70 ίππους στην βασική έκδοση Trend Essential κοστίζει 10.970 ευρώ) και διαθέτει μεταξύ άλλων: υπολογιστή ταξιδιού, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και αναδιπλούμενους εξωτερικούς καθρέφτες, προβολείς ομίχλης, δερμάτινο τιμόνι, Bluetooth, κλιματισμό, ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών και cruise control. Φυσικά δεν πρέπει να ξεχάσουμε το σύστημα πολυμέσων Ford SYNC, το οποίο συνεργάζεται και με smartphones, ενώ υποστηρίζει και διάφορες εφαρμογές.
Μας λέτε ότι "τα πλαστικά είναι μέτρια σε ποιότητα και φινίρισμα, ενώ η συναρμογή κυρίως στο κέντρο του ταμπλό, όπου συγκεντρώνονται πολλά στοιχεία (αεραγωγοί, οθόνη, ηχοσύστημα, γυαλιστερό διακοσμητικό πλαστικό) θα μπορούσε να είναι καλύτερη"ωραία να υποθέσουμε ότι έτσι είναι το up νομίζετε ότι είναι καλύτερο;με τα πίσω παράθυρα του να ανοίγουν με μεντεσέ,και για ανοίξεις το παράθυρο του συνοδηγού μπορεί να πάθεις εξάρθρωση ώμου αντί οι γύφτοι τσιγκουναρέοι της vw να βάλουν ένα διακοπτάκι παραθυρου στην θέση του οδηγού,φυσικά σε xώρους και πορτ-μπαγκάζ υπερτερεί το ford.
Δε θα ήταν χρησιμο οταν λεμε οτι μπορει άνετα να φιλοξενησει τέσσερα άτομα να είχαμε και μια φωτογραφία που να το αποδεικνύει? Ειδικά να βλέπαμε το χώρο για τα γόνατα των πίσω.
Γιατί όμως να μη πάρει κάποιος το fiesta που έχει τα ίδια λεφτά?
Μας λέτε ότι "τα πλαστικά είναι μέτρια σε ποιότητα και φινίρισμα, ενώ η συναρμογή κυρίως στο κέντρο του ταμπλό, όπου συγκεντρώνονται πολλά στοιχεία (αεραγωγοί, οθόνη, ηχοσύστημα, γυαλιστερό διακοσμητικό πλαστικό) θα μπορούσε να είναι καλύτερη"ωραία να υποθέσουμε ότι έτσι είναι το up νομίζετε ότι είναι καλύτερο;με τα πίσω παράθυρα του να ανοίγουν με μεντεσέ,και για ανοίξεις το παράθυρο του συνοδηγού μπορεί να πάθεις εξάρθρωση ώμου αντί οι γύφτοι τσιγκουναρέοι της vw να βάλουν ένα διακοπτάκι παραθυρου στην θέση του οδηγού,φυσικά σε xώρους και πορτ-μπαγκάζ υπερτερεί το ford.
Κριμα για την φορντ ειναι μακραν το πιο ασχημο κ αδιαφορο αμαξι που εχει βγαλει η εταιρια. Με διαφορα θα επαιρνε το χρυσο βατομουρο για το 2016
Δε θα ήταν χρησιμο οταν λεμε οτι μπορει άνετα να φιλοξενησει τέσσερα άτομα να είχαμε και μια φωτογραφία που να το αποδεικνύει? Ειδικά να βλέπαμε το χώρο για τα γόνατα των πίσω.
Πάνω από 3,9 σε μήκος και ανήκει στην κατηγορία mini? Από ότι φαίνεται, το ka εγινε fiesta και αναγκαστικά το fiesta θα γίνει focus με ημιάκαμπτο.
αυτοκινητα χωρις μεταξονιο;
Κουκλάκι είναι το ka...