Ευρύχωρη η καμπίνα του Ka+ με πολλές θήκες για μικροαντικείμενα.
Eσωτερικό: Ευρύχωρο και πρακτικό
41.062 Επισκέψεις στο άρθρο (12/11/2016)
Η αύξηση των διαστάσεων του αμαξώματος καθώς και του μεταξονίου, το οποίο πλέον είναι στα 2.489 χλστ. (2.300 χλστ. στο προηγούμενο Ka) έχει επιφέρει και ανάλογη αύξηση στην ευρυχωρία της καμπίνας αλλά και στο χώρο αποσκευών. Συγκεκριμένα, πλέον το Ford Ka+ μπορεί να φιλοξενήσει άνετα τέσσερις ενήλικες, ενώ με κάποιες παραχωρήσεις θα βολευτεί και πέμπτος, ειδικά αν μιλάμε για άτομα μεσαίου αναστήματος. Η εκμετάλλευση των χώρων είναι υποδειγματική, καθώς διατίθεται αρκετός αέρας για το κεφάλι των επιβατών, αλλά και για τους ώμους, ενώ υπάρχουν συνολικά 21 θήκες για μικροαντικείμενα. Χαρακτηριστικό που αυξάνει την πρακτικότητα, καθώς μπορείς εύκολα να αποθηκεύσεις τα αντικείμενά σου σε προσβάσιμες θέσεις. Μάλιστα, εκτός από το ντουλαπάκι του συνοδηγού υπάρχει ακόμη μία θήκη η οποία είναι με ντουλαπάκι στην πλευρά του οδηγού, αριστερά κάτω από το τιμόνι. Όσον αφορά το χώρο αποσκευών, αυτός είναι στα 272 λίτρα (224 στο προηγούμενο Ka), ενώ με την αναδίπλωση των καθισμάτων, τα οποία είναι διαιρούμενα σε αναλογία 60:40, φτάνει στα 849 λίτρα (με κιτ επισκευής ελαστικού).
Σχεδιαστικά, το εσωτερικό του Ka+ δεν αποποιείται τις γραμμές του Fiesta, καθώς σε αρκετά σημεία παραπέμπει σε αυτό. Παρόλα αυτά, τα πλαστικά είναι μέτρια σε ποιότητα και φινίρισμα, ενώ η συναρμογή κυρίως στο κέντρο του ταμπλό, όπου συγκεντρώνονται πολλά στοιχεία (αεραγωγοί, οθόνη, ηχοσύστημα, γυαλιστερό διακοσμητικό πλαστικό) θα μπορούσε να είναι καλύτερη.
Μας λέτε ότι "τα πλαστικά είναι μέτρια σε ποιότητα και φινίρισμα, ενώ η συναρμογή κυρίως στο κέντρο του ταμπλό, όπου συγκεντρώνονται πολλά στοιχεία (αεραγωγοί, οθόνη, ηχοσύστημα, γυαλιστερό διακοσμητικό πλαστικό) θα μπορούσε να είναι καλύτερη"ωραία να υποθέσουμε ότι έτσι είναι το up νομίζετε ότι είναι καλύτερο;με τα πίσω παράθυρα του να ανοίγουν με μεντεσέ,και για ανοίξεις το παράθυρο του συνοδηγού μπορεί να πάθεις εξάρθρωση ώμου αντί οι γύφτοι τσιγκουναρέοι της vw να βάλουν ένα διακοπτάκι παραθυρου στην θέση του οδηγού,φυσικά σε xώρους και πορτ-μπαγκάζ υπερτερεί το ford.
Δε θα ήταν χρησιμο οταν λεμε οτι μπορει άνετα να φιλοξενησει τέσσερα άτομα να είχαμε και μια φωτογραφία που να το αποδεικνύει? Ειδικά να βλέπαμε το χώρο για τα γόνατα των πίσω.
Γιατί όμως να μη πάρει κάποιος το fiesta που έχει τα ίδια λεφτά?
Μας λέτε ότι "τα πλαστικά είναι μέτρια σε ποιότητα και φινίρισμα, ενώ η συναρμογή κυρίως στο κέντρο του ταμπλό, όπου συγκεντρώνονται πολλά στοιχεία (αεραγωγοί, οθόνη, ηχοσύστημα, γυαλιστερό διακοσμητικό πλαστικό) θα μπορούσε να είναι καλύτερη"ωραία να υποθέσουμε ότι έτσι είναι το up νομίζετε ότι είναι καλύτερο;με τα πίσω παράθυρα του να ανοίγουν με μεντεσέ,και για ανοίξεις το παράθυρο του συνοδηγού μπορεί να πάθεις εξάρθρωση ώμου αντί οι γύφτοι τσιγκουναρέοι της vw να βάλουν ένα διακοπτάκι παραθυρου στην θέση του οδηγού,φυσικά σε xώρους και πορτ-μπαγκάζ υπερτερεί το ford.
Κριμα για την φορντ ειναι μακραν το πιο ασχημο κ αδιαφορο αμαξι που εχει βγαλει η εταιρια. Με διαφορα θα επαιρνε το χρυσο βατομουρο για το 2016
Δε θα ήταν χρησιμο οταν λεμε οτι μπορει άνετα να φιλοξενησει τέσσερα άτομα να είχαμε και μια φωτογραφία που να το αποδεικνύει? Ειδικά να βλέπαμε το χώρο για τα γόνατα των πίσω.
Πάνω από 3,9 σε μήκος και ανήκει στην κατηγορία mini? Από ότι φαίνεται, το ka εγινε fiesta και αναγκαστικά το fiesta θα γίνει focus με ημιάκαμπτο.
αυτοκινητα χωρις μεταξονιο;
Κουκλάκι είναι το ka...