7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
To ξεχωριστό αισθητικά ταμπλό συμπληρώνεται από όμορφες λεπτομέρειες και φινίρισμα, με την ποιότητα κατασκευής να ακολουθεί αυτό τον premium αέρα στο νέο Hyundai Tucson.
Εσωτερικό-Χώροι: Με premium διάθεση & ευρύχωρο
200.903 Επισκέψεις στο άρθρο (31/1/2021)
Εσωτερικό: Premium διάθεση σε ποιότητα, σχεδίαση και εξοπλισμό
Αντίστοιχα ελκυστική και προχωρημένη είναι η εικόνα και στο εσωτερικό του νέου Tucson. Αρχικά το ταμπλό είναι όμορφο και διαθέτει δύο κοιλότητες εμπρός από τον οδηγό και το συνοδηγό, ενώ στο κέντρο του φιλοξενεί την μεγάλη οθόνη αφής του συστήματος infotainment των 10,25 ιντσών (8” στις βασικές εκδόσεις), που συμπληρώνεται από το πάνελ του 2 ζωνικού (η 3 ζωνικού στην πλούσια έκδοση Distinctive), κλιματισμού. Γενικά το digital cockpit χαρακτηρίζεται από το όμορφο φινίρισμά του και τους διακόπτες αφής που μαζί με την 10,25 ιντσών οθόνη του ψηφιακού πίνακα οργάνων διαμορφώνουν μια εντυπωσιακή και high-tech εικόνα. Όλα τα παραπάνω σε συνδυασμό με την καλή ποιότητα κατασκευής και υλικών αλλά και το κορυφαίο επίπεδο συναρμολόγησης, προσδίδουν στο Tucson έναν ευχάριστο με premium αέρα χαρακτήρα. Από κει και πέρα, το εσωτερικό του Tucson ικανοποιεί με την εργονομία και την θέση οδήγησης που προσφέρει αλλά και την πληθώρα στοιχείων εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας που διαθέτει από την βασική του έκδοση, συμπληρώνοντας το τεχνολογικά προηγμένο του προφίλ. Πιο συγκεκριμένα εφοδιάζεται με την σουίτα συστημάτων Hyundai SmartSense που αριθμεί 24 συστήματα και υποσυστήματα συμπεριλαμβανομένων των 7 αερόσακων (σ.σ. με κεντρικό αερόσακο για τους εμπρός επιβάτες).
Χώροι: Ευρύχωρο και πάλι με μεγαλύτερο χώρο για τις αποσκευές
Η συνολική αύξηση των διαστάσεων του νέου Hyundai Tucson και κυρίως αυτή στο μεταξόνιο (+10 χλστ.), αφορά στη σημαντική αύξηση της τάξης των 89 λίτρων του χώρου αποσκευών του έναντι της μη υβριδικής έκδοσης του παρελθόντος. Ο διαθέσιμος χώρος έτσι είναι στα 577 λίτρα, ενώ την ίδια στιγμή έχει παραμείνει σχεδόν ίδιος και ο διαθέσιμος χώρος για τα πόδια των επιβατών που είναι σε κάθε περίπτωση καλός. Αντίστοιχα καλός είναι και ο αέρας για τα κεφάλια των πίσω επιβατών αν και έχει μειωθεί ελαφρώς λόγω της πιο έντονης κλίσης της οροφής, ενώ τέλος, μεγαλύτερο είναι κατά 15 χλστ. και το εσωτερικό πλάτος του πίσω καθίσματος. Όσον αφορά στην πρακτικότητά του, θα θέλαμε λίγο μεγαλύτερες και πιο πρακτικές θέσεις για αντικείμενα γενικότερα στην καμπίνα και δεν θα λέγαμε φυσικά όχι και σε ένα συρόμενο πίσω κάθισμα, αν και η δυνατότητα ρύθμισης της κλίσης της πλάτης τους είναι ένα ευχάριστο στοιχείο που συναντάμε.
Αντίστοιχα ελκυστική και προχωρημένη είναι η εικόνα και στο εσωτερικό του νέου Tucson. Αρχικά το ταμπλό είναι όμορφο και διαθέτει δύο κοιλότητες εμπρός από τον οδηγό και το συνοδηγό, ενώ στο κέντρο του φιλοξενεί την μεγάλη οθόνη αφής του συστήματος infotainment των 10,25 ιντσών (8” στις βασικές εκδόσεις), που συμπληρώνεται από το πάνελ του 2 ζωνικού (η 3 ζωνικού στην πλούσια έκδοση Distinctive), κλιματισμού. Γενικά το digital cockpit χαρακτηρίζεται από το όμορφο φινίρισμά του και τους διακόπτες αφής που μαζί με την 10,25 ιντσών οθόνη του ψηφιακού πίνακα οργάνων διαμορφώνουν μια εντυπωσιακή και high-tech εικόνα. Όλα τα παραπάνω σε συνδυασμό με την καλή ποιότητα κατασκευής και υλικών αλλά και το κορυφαίο επίπεδο συναρμολόγησης, προσδίδουν στο Tucson έναν ευχάριστο με premium αέρα χαρακτήρα. Από κει και πέρα, το εσωτερικό του Tucson ικανοποιεί με την εργονομία και την θέση οδήγησης που προσφέρει αλλά και την πληθώρα στοιχείων εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας που διαθέτει από την βασική του έκδοση, συμπληρώνοντας το τεχνολογικά προηγμένο του προφίλ. Πιο συγκεκριμένα εφοδιάζεται με την σουίτα συστημάτων Hyundai SmartSense που αριθμεί 24 συστήματα και υποσυστήματα συμπεριλαμβανομένων των 7 αερόσακων (σ.σ. με κεντρικό αερόσακο για τους εμπρός επιβάτες).
Χώροι: Ευρύχωρο και πάλι με μεγαλύτερο χώρο για τις αποσκευές
Η συνολική αύξηση των διαστάσεων του νέου Hyundai Tucson και κυρίως αυτή στο μεταξόνιο (+10 χλστ.), αφορά στη σημαντική αύξηση της τάξης των 89 λίτρων του χώρου αποσκευών του έναντι της μη υβριδικής έκδοσης του παρελθόντος. Ο διαθέσιμος χώρος έτσι είναι στα 577 λίτρα, ενώ την ίδια στιγμή έχει παραμείνει σχεδόν ίδιος και ο διαθέσιμος χώρος για τα πόδια των επιβατών που είναι σε κάθε περίπτωση καλός. Αντίστοιχα καλός είναι και ο αέρας για τα κεφάλια των πίσω επιβατών αν και έχει μειωθεί ελαφρώς λόγω της πιο έντονης κλίσης της οροφής, ενώ τέλος, μεγαλύτερο είναι κατά 15 χλστ. και το εσωτερικό πλάτος του πίσω καθίσματος. Όσον αφορά στην πρακτικότητά του, θα θέλαμε λίγο μεγαλύτερες και πιο πρακτικές θέσεις για αντικείμενα γενικότερα στην καμπίνα και δεν θα λέγαμε φυσικά όχι και σε ένα συρόμενο πίσω κάθισμα, αν και η δυνατότητα ρύθμισης της κλίσης της πλάτης τους είναι ένα ευχάριστο στοιχείο που συναντάμε.
Ξεκινάω δηλώνοντας οτι αυτό το μοντέλο ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ, είναι το πρώτο Hyundai που δεν με αφήνει (τουλάχιστον) αδιάφορο αισθητικά και εχει όλα τα καλά της μάρκας. Από πλευράς μεγέθους βρίσκεται στα δικά μου 'όρια' - πάνω από 4.5 μέτρα μήκος τα SUV είναι πολύ δύσχρηστα χωρίς να προσφέρουν κάτι πέραν από εντυπώσεις. Εχω σημειώσει δύο βασικά μείον: πρώτον τα μηχανικά. Υβριδικό (έστω ήπιο) πακέτο και 9+ λίτρα κατανάλωση? υπερβολή, το μη υβριδικό πόσο θα καίει, 11?... και να μην πω για το νέο κιβώτιο που δεν καταλαβαίνω τι προσφέρει πέραν από marketing... (και τι πάει να πει θέλει προσαρμογή στην εκκίνηση???). Δεύτερον τα κουμπιά ή για να είμαι ακριβής η έλλειψή τους. Το ταμπλώ είναι συνολικά από τα πιο ενδιαφέροντα που έχω δει (θεωρώ μαζί με τα Peugeot το καλύτερο) αλλά ΟΛΑ τα πλήκτρα είναι αφής το οποίο σημαίνει ΔΥΣΧΡΗΣΤΑ (βέβαια τα πλήκτρα στο τιμόνι υποθέτω αντισταθμίζουν αλλά πχ ο κλιματισμός θα είναι μπελάς να ρυθμιστεί όταν οδηγάς...). Μυρίζω marketing και εδώ, νομίζω το παράκαναν (στα Peugeot από την άλλη μου τη σπάει απίστευτα η θέση οδήγησης - όλο κουνάς το κεφάλι για να δεις τα όργανα καθότι τα κρύβει το τιμόνι... άλλος μπελάς κι αυτό... i-cockpit σου λέει και πράσινα άλογα, ας το καταργούσαν και να έβαζαν head up display στάνταρντ...).
....Πολυ ομορφο και ποιοτικο, και σε λογικη τιμη. Απλως, η μεγαλη οθονη αφης ειναι πολυ χαμηλα και ο οδηγος θα πρεπει να σκυψει για να δει, με αποτελεσμα να χανει την επαφη του με τον δρομο. Θα επρεπε να ειναι πιο ψηλα, οπως στα περισσοτερα συγχρονα αυτοκινητα.
Το αυτόματο έχει πιο ωραίο εσωτερικό
Από την εικόνα του εσωτερικού, δε φαίνεται να ευνοήθηκαν οι πίσω επιβάτες πάντως. Τόσος όγκος στο δρόμο και να μην μπορείς να έχεις ανάσα στα γόνατα. Το ταμπλό ξεχωριστό σε σχέση με ότι κυκλοφορεί, η μεσαία οθόνη ενσωματωμένη ενώ των οργάνων να ξεχωρίζει, καλό αυτό. Με τέτοια τιμή θα το δούμε να κυκλοφορεί πολύ.
Αμαξάρα!
Τέλειο! Για εμένα είναι το πιο εδνιαφέρον μοντέλο στην κατηγορία του! Το μόνο μου παράπονο είναι πως η μεσαία οθονη παροτι δειχνει ομορφη πολυ-θα γεμίζει δαχτυλιες πανευκολα...
Τα 9,5lt /100km δεν τα λες και λίγα..... Πάντως από τιμή σκίζει και σίγουρα δεν το λες αδιάφορο.