Δεν είναι μόνο ήσυχος αλλά και πολιτισμένος: ο κινητήρας της Hyundai αποδεικνύει ότι δεν εκμεταλλεύεται απλώς την καλή μόνωση της καμπίνας αλλά είναι γενικά σχεδιασμένος για να είναι ευγενικός προς το
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δεν είναι μόνο ήσυχος αλλά και πολιτισμένος: ο κινητήρας της Hyundai αποδεικνύει ότι δεν εκμεταλλεύεται απλώς την καλή μόνωση της καμπίνας αλλά είναι γενικά σχεδιασμένος για να είναι ευγενικός προς τους επιβαίνοντες.

Κινητήρας: Ο ευγενικός κύριος CRDi

63.272 Επισκέψεις στο άρθρο (5/10/2017)

Η επιλογή των 110 ίππων ίσως αποδειχτεί μία από τις πιο δημοφιλείς σε ό,τι αφορά το στρατόπεδο των ντίζελ, καθώς δείχνει ολοκληρωμένη σε αυτά που προσφέρει και μπορεί να εμφανίσει πλεονεκτήματα τόσο έναντι της μικρότερης (95 ίπποι) όσο και έναντι της μεγαλύτερης πρότασης (136 ίπποι). Πριν εξετάσουμε την απόδοση πρέπει να σημειώσουμε ότι το επίπεδο θορύβου είναι εξαιρετικά χαμηλό, σε βαθμό που δυσκολεύονται οι επιβαίνοντες να ακούσουν μέχρι και κάποιο ελαφρύ γουργουρητό του μοτέρ. Στον αυτοκινητόδρομο, με τις στροφές στις 2.500, το μόνο που φτάνει καθαρά στον οδηγό είναι ο φυσιολογικός αεροδυναμικός θόρυβος και ο ελαφρύς ήχος της κύλισης. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Από εκεί κι έπειτα, ο κινητήρας έχει ικανοποιητική δύναμη αν και δε θα έλεγε όχι σε 1-2 κιλά ροπής επιπλέον. Κρατάει δυνάμεις όμως μέχρι τις υψηλές ζώνες του στροφόμετρου επιτρέποντας μια εκμετάλλευση σε όλο το φάσμα λειτουργίας. Από την άλλη πλευρά, αυτή η πίεση στέλνει σε ψηλά επίπεδα την κατανάλωση, για τα δεδομένα του συγκεκριμένου καυσίμου πάντα. 
 
Η συνεργασία με το ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των επτά σχέσεων είναι αρμονική χωρίς ποτέ να γίνεται σπορτίφ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

NEO PROACE
skoda