Δεν είναι μόνο ήσυχος αλλά και πολιτισμένος: ο κινητήρας της Hyundai αποδεικνύει ότι δεν εκμεταλλεύεται απλώς την καλή μόνωση της καμπίνας αλλά είναι γενικά σχεδιασμένος για να είναι ευγενικός προς τους επιβαίνοντες.
Κινητήρας: Ο ευγενικός κύριος CRDi
63.272 Επισκέψεις στο άρθρο (5/10/2017)
Η επιλογή των 110 ίππων ίσως αποδειχτεί μία από τις πιο δημοφιλείς σε ό,τι αφορά το στρατόπεδο των ντίζελ, καθώς δείχνει ολοκληρωμένη σε αυτά που προσφέρει και μπορεί να εμφανίσει πλεονεκτήματα τόσο έναντι της μικρότερης (95 ίπποι) όσο και έναντι της μεγαλύτερης πρότασης (136 ίπποι). Πριν εξετάσουμε την απόδοση πρέπει να σημειώσουμε ότι το επίπεδο θορύβου είναι εξαιρετικά χαμηλό, σε βαθμό που δυσκολεύονται οι επιβαίνοντες να ακούσουν μέχρι και κάποιο ελαφρύ γουργουρητό του μοτέρ. Στον αυτοκινητόδρομο, με τις στροφές στις 2.500, το μόνο που φτάνει καθαρά στον οδηγό είναι ο φυσιολογικός αεροδυναμικός θόρυβος και ο ελαφρύς ήχος της κύλισης.
Από εκεί κι έπειτα, ο κινητήρας έχει ικανοποιητική δύναμη αν και δε θα έλεγε όχι σε 1-2 κιλά ροπής επιπλέον. Κρατάει δυνάμεις όμως μέχρι τις υψηλές ζώνες του στροφόμετρου επιτρέποντας μια εκμετάλλευση σε όλο το φάσμα λειτουργίας. Από την άλλη πλευρά, αυτή η πίεση στέλνει σε ψηλά επίπεδα την κατανάλωση, για τα δεδομένα του συγκεκριμένου καυσίμου πάντα.
Η συνεργασία με το ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των επτά σχέσεων είναι αρμονική χωρίς ποτέ να γίνεται σπορτίφ.
αν και βλέπω πιο συντηριτικό από το πρηγουμενο στην εμφανιση...εχει ανεξάρτητες αναρτήσεις, ατμοσφαιρικούς κινητήρες, και είναι αξιοπιστο και προσιτό..οτι καλυτερο...για καποιον που ψαχνει τον ανταγωνισμό...υπαρχει η Τζιουλετα , και το φοκους το νέο 2018. Παντως με λιγη υπομονή αρχες του νεου ετους ερχετυαι το ι30 fastback...ότι πιο όμορφο ..μετα από τα αυτοκίνητα της Μαζντα...μοιαζει με το μοντεο της φοντ και εχει κατι από το ..παλιο σπορ φορντ καπρι από τη δεκαετια του 70..τι λεω τωρα ..αλλα αυτό μου θυμισε....
Από τη στιγμή που φλερτάρει με τα 20.000 θεωρώ πως χάνει το value for money. Με τα ίδια πάνω κάτω αγοράζεις Julietta που είναι σκάλες ομορφότερη από το εν λόγω. Ενοείται ότι παραμένει ένα ακρως ποιοτικό και όμορφο αμάξι αλλά καλώς ή κακώς η ΧΙΟΥΝΤΑΙ έχει συνδεθεί περισσότερο με φτηνά (αλλά όχι φτηνιάρικα) αμάξια
Σαν fordακιας κι εγώ συμφωνώ μαζί σου St, το fastback είναι από τα ομορφότερα και ίσως καλύτερα αυτοκίνητα, ας περιμένουμε να το δούμε και από κοντά λοιπόν..
και εγω τη Τζουλεττα την εχω από της πρωτες επιλογες...στα 17500 είναι καλη αγορα ..αν δεν δεις τα πολλα χρονια στην αγορα με το παλιο αμαξωμα (ιδιο με του μπραβο) ..για αλλους αυτό δεν είναι μειονέκτημα..γιατι με τον καιρο ξεπεραστηκαν τα οποια προβλήματα εμφανισε..με τούρμπο 1,4 κινητηρα και 120 άλογα..ειναι ακομη πρωτο..έλεγα για το ι30 γιατι εχει αυτή την μυρωδια του καινουργου..είναι λιγο αλλιως...κατασκευαζεται στην Τσεχία..ειναι κουπε σενταν ..είναι ομορφο ..εμενα μου αρεσει....
+1 για το fastback κι εγω :))
αν και βλέπω πιο συντηριτικό από το πρηγουμενο στην εμφανιση...εχει ανεξάρτητες αναρτήσεις, ατμοσφαιρικούς κινητήρες, και είναι αξιοπιστο και προσιτό..οτι καλυτερο...για καποιον που ψαχνει τον ανταγωνισμό...υπαρχει η Τζιουλετα , και το φοκους το νέο 2018. Παντως με λιγη υπομονή αρχες του νεου ετους ερχετυαι το ι30 fastback...ότι πιο όμορφο ..μετα από τα αυτοκίνητα της Μαζντα...μοιαζει με το μοντεο της φοντ και εχει κατι από το ..παλιο σπορ φορντ καπρι από τη δεκαετια του 70..τι λεω τωρα ..αλλα αυτό μου θυμισε....
Από τη στιγμή που φλερτάρει με τα 20.000 θεωρώ πως χάνει το value for money. Με τα ίδια πάνω κάτω αγοράζεις Julietta που είναι σκάλες ομορφότερη από το εν λόγω. Ενοείται ότι παραμένει ένα ακρως ποιοτικό και όμορφο αμάξι αλλά καλώς ή κακώς η ΧΙΟΥΝΤΑΙ έχει συνδεθεί περισσότερο με φτηνά (αλλά όχι φτηνιάρικα) αμάξια
Σαν fordακιας κι εγώ συμφωνώ μαζί σου St, το fastback είναι από τα ομορφότερα και ίσως καλύτερα αυτοκίνητα, ας περιμένουμε να το δούμε και από κοντά λοιπόν..
και εγω τη Τζουλεττα την εχω από της πρωτες επιλογες...στα 17500 είναι καλη αγορα ..αν δεν δεις τα πολλα χρονια στην αγορα με το παλιο αμαξωμα (ιδιο με του μπραβο) ..για αλλους αυτό δεν είναι μειονέκτημα..γιατι με τον καιρο ξεπεραστηκαν τα οποια προβλήματα εμφανισε..με τούρμπο 1,4 κινητηρα και 120 άλογα..ειναι ακομη πρωτο..έλεγα για το ι30 γιατι εχει αυτή την μυρωδια του καινουργου..είναι λιγο αλλιως...κατασκευαζεται στην Τσεχία..ειναι κουπε σενταν ..είναι ομορφο ..εμενα μου αρεσει....