6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Θα μπορούσε και το χαμηλότερο τμήμα του ταμπλό να ντυθεί με κάτι πιο μαλακό, αλλά αυτό δεν προβληματίζει, καθώς η συνολική εικόνα είναι ότι πρόκειται περί στιβαρής κατασκευής. Πίσω από το τιμόνι: Χειριστήρια για το κιβώτιο ταχυτήτων.
Εσωτερικό: Όμορφο, εύκολο και ποιοτικό
63.258 Επισκέψεις στο άρθρο (5/10/2017)
Η εικόνα στο εσωτερικό του νέου i30 χαρακτηρίζεται από πολύ καθαρές γραμμές, ελαφριά και ευχάριστη στο μάτι αισθητική, μαζί με την καλή εργονομία και τις βολικές θέσεις για όλα τα χειριστήρια, όπως μας έχει συνηθίσει η Hyundai. Κλασικά πλέον, μια μεγάλη οθόνη βρίσκεται και εδώ στο κέντρο του ταμπλό και του ενδιαφέροντος. Ίσως δείχνει λίγο «ανεξάρτητη» από το σύνολο αλλά οι ενδείξεις εκεί είναι μεγάλες και η περιπλάνηση στα μενού μια εύκολη υπόθεση. Οθόνη υπάρχει και ανάμεσα στο κοντέρ και το στροφόμετρο με όλες τις πληροφορίες που θέλει κανείς σε πρώτη ζήτηση, συν την πλοήγηση αλλά και το μενού με τις –πολλές- τεχνολογίες με τις οποίες εφοδιάζεται πλέον το i30. Από έλεγχο παρέκκλισης από τη λωρίδα, μέχρι προειδοποίηση απόσπασης του οδηγού, φρένο έκτακτης ανάγκης, προειδοποίηση σύγκρουσης – το οπλοστάσιο γεμίζει καλά από τη βασική έκδοση και δείχνει ότι το τρίτο i30 είναι σωστά συντονισμένο στο ρυθμό της εποχής του. Καλή είναι η ποιότητα, με μαλακό υλικό στο μεγάλο, άνω τμήμα της δομής και σκληρό στα χαμηλότερα «πατώματα» του ταμπλό. Το μοντάρισμα δείχνει ότι έχει γίνει χωρίς προχειρότητες και παρόλο που το φινίρισμα είναι σχετικά προσεγμένο, η διακριτική premium αίσθηση που έχει η καμπίνα δεν έρχεται τόσο από όσα βλέπει και αγγίζει κανείς αλλά από τη βαθύτερη εντύπωση στιβαρότητας που αφήνει συνολικά η κατασκευή. Κι αυτό ίσως είναι πιο σημαντικό μακροπρόθεσμα. Μας άρεσε και το κλασσικό και όχι ηλεκτρικό χειρόφρενο, αλλά και το ότι δεν αποκηρύσσονται πλήρως οι στρογγυλοί διακόπτες γύρω από το infotainment.
H ενσωμάτωση της οθόνης στο ταμπλό ίσως χωράει κάποια συζήτηση. Η συνολική αισθητική πάντως είναι καλή και η λειτουργικότητα καλύτερη.
+1 για το fastback κι εγω :))
αν και βλέπω πιο συντηριτικό από το πρηγουμενο στην εμφανιση...εχει ανεξάρτητες αναρτήσεις, ατμοσφαιρικούς κινητήρες, και είναι αξιοπιστο και προσιτό..οτι καλυτερο...για καποιον που ψαχνει τον ανταγωνισμό...υπαρχει η Τζιουλετα , και το φοκους το νέο 2018. Παντως με λιγη υπομονή αρχες του νεου ετους ερχετυαι το ι30 fastback...ότι πιο όμορφο ..μετα από τα αυτοκίνητα της Μαζντα...μοιαζει με το μοντεο της φοντ και εχει κατι από το ..παλιο σπορ φορντ καπρι από τη δεκαετια του 70..τι λεω τωρα ..αλλα αυτό μου θυμισε....
Από τη στιγμή που φλερτάρει με τα 20.000 θεωρώ πως χάνει το value for money. Με τα ίδια πάνω κάτω αγοράζεις Julietta που είναι σκάλες ομορφότερη από το εν λόγω. Ενοείται ότι παραμένει ένα ακρως ποιοτικό και όμορφο αμάξι αλλά καλώς ή κακώς η ΧΙΟΥΝΤΑΙ έχει συνδεθεί περισσότερο με φτηνά (αλλά όχι φτηνιάρικα) αμάξια
Σαν fordακιας κι εγώ συμφωνώ μαζί σου St, το fastback είναι από τα ομορφότερα και ίσως καλύτερα αυτοκίνητα, ας περιμένουμε να το δούμε και από κοντά λοιπόν..
και εγω τη Τζουλεττα την εχω από της πρωτες επιλογες...στα 17500 είναι καλη αγορα ..αν δεν δεις τα πολλα χρονια στην αγορα με το παλιο αμαξωμα (ιδιο με του μπραβο) ..για αλλους αυτό δεν είναι μειονέκτημα..γιατι με τον καιρο ξεπεραστηκαν τα οποια προβλήματα εμφανισε..με τούρμπο 1,4 κινητηρα και 120 άλογα..ειναι ακομη πρωτο..έλεγα για το ι30 γιατι εχει αυτή την μυρωδια του καινουργου..είναι λιγο αλλιως...κατασκευαζεται στην Τσεχία..ειναι κουπε σενταν ..είναι ομορφο ..εμενα μου αρεσει....