Το πορτ-μπαγκάζ κρύβει έναν εφεδρικό τροχό ανάγκης. Το δάπεδο έχει δύο θέσεις: στην πάνω έρχεται ίσια με τα καθίσματα.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το πορτ-μπαγκάζ κρύβει έναν εφεδρικό τροχό ανάγκης. Το δάπεδο έχει δύο θέσεις: στην πάνω έρχεται ίσια με τα καθίσματα.

Χώροι: Στο γκρουπ των ισχυρών

63.274 Επισκέψεις στο άρθρο (5/10/2017)

Πολύ καλή και –κυρίως- ολοκληρωμένη και ισορροπημένη είναι η εικόνα του i30 σε ότι αφορά τους χώρους. Το σημαντικό είναι ότι δε μένει κάποιος τομέας παραμελημένος. 

Χωρίς τσέπες οι εμπρός πλάτες: μικρή αλλά αισθητή απουσία. Αντιθέτως είναι πολύ χαμηλό το κεντρικό τούνελ.

Χωρίς τσέπες οι εμπρός πλάτες: μικρή αλλά αισθητή απουσία. Αντιθέτως είναι πολύ χαμηλό το κεντρικό τούνελ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Και η καμπίνα είναι πλατιά και ο χώρος για τα πόδια σούπερ φροντισμένος όπως δείχνει και η σχετική μέτρηση αλλά και ο πάντα νευραλγικός χώρος για τα κεφάλια των πίσω. Κρίσιμο και όχι τόσο συνηθισμένο είναι το χαμηλό τούνελ το οποίο δε θα στεναχωρήσει τον μεσαίο πίσω επιβάτη ενώ καλοί είναι οι χώροι για μικροαντικείμενα, ακόμα και στις πίσω πόρτες. 
 
Ωστόσο, μας χτύπησε λίγο άσχημα ότι δεν υπάρχουν θήκες-τσέπες στις πλάτες των εμπρός θέσεων. Κάτι ανάλογο και με το πορτ-μπαγκάζ το οποίο, με 395 λίτρα επίσημη τιμή, πηγαίνει προς τα πιο καλά της κλάσης. Κι εδώ μικροπαράπονα μόνο για τα πλαϊνά δομικά στοιχεία του πλαισίου κοντά στα καθίσματα που κλέβουν κάποιες υποδιαιρέσεις του λίτρου από το πορτ-μπαγκάζ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
OPEL