Ευχάριστο, με περιορισμένες κλίσεις και αρκετό κέφι να στρίψει με λιγότερο οικογενειακό στιλ από τα συνηθισμένα: το Sportage ήταν και παρέμεινε αρκετά σπορτίφ και μετά το λίφτινγκ.

Στο δρόμο: Στιβαρό, σφικτό και με μια light σπορτίφ διάθεση

63.607 Επισκέψεις στο άρθρο (6/1/2019)

Η ανάρτηση (ανεξάρτητη εμπρός-πίσω, με πολλαπλούς συνδέσμους πίσω) προφανώς και δεν έχει αλλάξει σα δομή, στο πλαίσιο ενός λίφτινγκ. Το αυτοκίνητο δείχνει πάντως ότι έχει δώσει κι άλλους πόντους στην ωραία, σφικτή αίσθηση που έβγαζε και πριν την ανανέωση. Ειδικά η GT Line παραλλαγή που βλέπουμε εδώ έχει μια αισθητή κλίση προς την σπορτίφ διάθεση. Και είναι αξιόλογο ότι δε χαλάει η ισορροπία του Sportage, το οποίο συνεχίζει να υποδέχεται ευγενικά και αρκετά αθόρυβα τις λακκούβες. Οι 19άρες ζάντες (στάνταρ στη GT Line) σίγουρα δε βοηθούν πολύ προς αυτήν την κατεύθυνση, ωστόσο το προφίλ των ελαστικών είναι αρκετά πλούσιο και σώζει την κατάσταση. Εκτιμούμε πάντως ότι, σε αυτόν τον τομέα τουλάχιστον, οι ζάντες 17 ή 18 ιντσών θα είναι κατάτι προτιμότερες.

Σε δρόμο εκτός πόλης, το Sportage παρουσιάζει ένα πολύ συμπαθητικό προφίλ: δε γέρνει πολύ, έχει τιμόνι που είναι πολύ άμεσο στις πρώτες μοίρες (κι ας χάνει σε αίσθηση πιο μετά), δε σπινάρει τον εσωτερικό τροχό στις στροφές και εμφανίζει και αρκετή πλευρική πρόσφυση. Ο καλός και αρκετά σβέλτος επιλογέας και τα οπωσδήποτε καλά φρένα συνθέτουν ένα σχετικά, αθλητικό προφίλ, το οποίο αξίζει να εξερευνήσει κανείς, τουλάχιστον εδώ, στην έκδοση των 136 ίππων της δοκιμής μας.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Hyundai
OPEL