Στο δρόμο: Στιβαρό, σφικτό και με μια light σπορτίφ διάθεση
63.607 Επισκέψεις στο άρθρο (6/1/2019)
Η ανάρτηση (ανεξάρτητη εμπρός-πίσω, με πολλαπλούς συνδέσμους πίσω) προφανώς και δεν έχει αλλάξει σα δομή, στο πλαίσιο ενός λίφτινγκ. Το αυτοκίνητο δείχνει πάντως ότι έχει δώσει κι άλλους πόντους στην ωραία, σφικτή αίσθηση που έβγαζε και πριν την ανανέωση. Ειδικά η GT Line παραλλαγή που βλέπουμε εδώ έχει μια αισθητή κλίση προς την σπορτίφ διάθεση. Και είναι αξιόλογο ότι δε χαλάει η ισορροπία του Sportage, το οποίο συνεχίζει να υποδέχεται ευγενικά και αρκετά αθόρυβα τις λακκούβες. Οι 19άρες ζάντες (στάνταρ στη GT Line) σίγουρα δε βοηθούν πολύ προς αυτήν την κατεύθυνση, ωστόσο το προφίλ των ελαστικών είναι αρκετά πλούσιο και σώζει την κατάσταση. Εκτιμούμε πάντως ότι, σε αυτόν τον τομέα τουλάχιστον, οι ζάντες 17 ή 18 ιντσών θα είναι κατάτι προτιμότερες.
Σε δρόμο εκτός πόλης, το Sportage παρουσιάζει ένα πολύ συμπαθητικό προφίλ: δε γέρνει πολύ, έχει τιμόνι που είναι πολύ άμεσο στις πρώτες μοίρες (κι ας χάνει σε αίσθηση πιο μετά), δε σπινάρει τον εσωτερικό τροχό στις στροφές και εμφανίζει και αρκετή πλευρική πρόσφυση. Ο καλός και αρκετά σβέλτος επιλογέας και τα οπωσδήποτε καλά φρένα συνθέτουν ένα σχετικά, αθλητικό προφίλ, το οποίο αξίζει να εξερευνήσει κανείς, τουλάχιστον εδώ, στην έκδοση των 136 ίππων της δοκιμής μας.
Πολύ "αντικειμενικο" το τεστ ντραιβ. Ούτε ένα ψεγάδι.. Το τέλειο αμάξι... Αλλά θα μου πεις, όταν οδηγείς αμάξι τσάμπα επί μέρες, είναι δυνατόν να γράφεις αρνητικά;.. Ο πελάτης όμως που θα σκάσει το χρημα, δεν έχει δυνατότητα ούτε να το βγάλει Αττική οδό για δοκιμή.
Εξαιρετικό αυτοκίνητο και παρά πολύ αντικειμενική τιμή ακομα και για της GT Line έκδοση... Πιστεύω αληθοφανές η παρουσίαση καθώς αναφέρετε ακομα και πραγματικές κατανάλωσης και όχι ότι δημοσιεύσει ο κάθε κατασκευαστής...
Μπραβο στους Κορεατες,τους αξιζουν συγχαρητηρια,εχουν καταφερει να φτιαχνουν αυτοκινητα που δεν εχουν να ζηλεψουν τιποτα απο τα αντιστοιχα ευρωπαικα η ιαπωνικα..
Πολύ "αντικειμενικο" το τεστ ντραιβ. Ούτε ένα ψεγάδι.. Το τέλειο αμάξι... Αλλά θα μου πεις, όταν οδηγείς αμάξι τσάμπα επί μέρες, είναι δυνατόν να γράφεις αρνητικά;.. Ο πελάτης όμως που θα σκάσει το χρημα, δεν έχει δυνατότητα ούτε να το βγάλει Αττική οδό για δοκιμή.
Εξαιρετικό αυτοκίνητο και παρά πολύ αντικειμενική τιμή ακομα και για της GT Line έκδοση... Πιστεύω αληθοφανές η παρουσίαση καθώς αναφέρετε ακομα και πραγματικές κατανάλωσης και όχι ότι δημοσιεύσει ο κάθε κατασκευαστής...
Μπραβο στους Κορεατες,τους αξιζουν συγχαρητηρια,εχουν καταφερει να φτιαχνουν αυτοκινητα που δεν εχουν να ζηλεψουν τιποτα απο τα αντιστοιχα ευρωπαικα η ιαπωνικα..