Oι προδιαγραφές στο χαρτί περιγράφουν 
ένα επίκαιρο μοτέρ, όμως στην πράξη το αποτέλεσμα είναι αρκετά πιο εντυπωσιακό.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Oι προδιαγραφές στο χαρτί περιγράφουν ένα επίκαιρο μοτέρ, όμως στην πράξη το αποτέλεσμα είναι αρκετά πιο εντυπωσιακό.

Κινητήρας: Δυνατός ο 1.500άρης, πολύ καλές οι επιδόσεις

142.889 Επισκέψεις στο άρθρο (21/2/2020)

Μεγάλος πρωταγωνιστής στη διαμόρφωση του χαρακτήρα του Eclipse Cross αναδεικνύεται χωρίς αμφιβολία ο κινητήρας των 1,5 λίτρων. Με άμεσο ψεκασμό και τούρμπο, το σύνολο αυτό αποδίδει 163 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και ροπή 250 Nm στις 1.800 σ.α.λ.. Ξεκινάει με δυνατή απόδοση κάτω από τις 2.000 σ.α.λ. ενώ από εκεί και πάνω μοιάζει να δίνει λίγο απότομα τη δύναμή του χωρίς πάντως να ενοχλεί. Έχει σεβαστό βάθος λειτουργίας και κινεί με άνεση το 4,4 μέτρων και 1.425 κιλών αμάξωμά του. Είναι χαρακτηριστικό ότι το εργοστασιακό 0-100 χλμ./ώρα των 10,3 δλ. το θρυμματίζει με ένα εντυπωσιακό χρόνο στα 8,8 δλ.. Σημαντικό προσόν η χαμηλή στάθμη θορύβου, ειδικά στο ρελαντί, αλλά και η συγκρατημένη κατανάλωση με ρεαλιστικές τιμές στα 8,9 λτ. μεικτής διαδρομής. Για την τελευταία φροντίζει σίγουρα και το σύστημα χρονισμού βαλβίδων MIVEC αλλά και η λειτουργία Eco με διακόπτη, που ανήκει στο στάνταρ εξοπλισμό.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda