Oι προδιαγραφές στο χαρτί περιγράφουν
ένα επίκαιρο μοτέρ, όμως στην πράξη το αποτέλεσμα είναι αρκετά πιο εντυπωσιακό.
Κινητήρας: Δυνατός ο 1.500άρης, πολύ καλές οι επιδόσεις
142.889 Επισκέψεις στο άρθρο (21/2/2020)
Μεγάλος πρωταγωνιστής στη διαμόρφωση του χαρακτήρα του Eclipse Cross αναδεικνύεται χωρίς αμφιβολία ο κινητήρας των 1,5 λίτρων. Με άμεσο ψεκασμό και τούρμπο, το σύνολο αυτό αποδίδει 163 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και ροπή 250 Nm στις 1.800 σ.α.λ.. Ξεκινάει με δυνατή απόδοση κάτω από τις 2.000 σ.α.λ. ενώ από εκεί και πάνω μοιάζει να δίνει λίγο απότομα τη δύναμή του χωρίς πάντως να ενοχλεί. Έχει σεβαστό βάθος λειτουργίας και κινεί με άνεση το 4,4 μέτρων και 1.425 κιλών αμάξωμά του. Είναι χαρακτηριστικό ότι το εργοστασιακό 0-100 χλμ./ώρα των 10,3 δλ. το θρυμματίζει με ένα εντυπωσιακό χρόνο στα 8,8 δλ.. Σημαντικό προσόν η χαμηλή στάθμη θορύβου, ειδικά στο ρελαντί, αλλά και η συγκρατημένη κατανάλωση με ρεαλιστικές τιμές στα 8,9 λτ. μεικτής διαδρομής. Για την τελευταία φροντίζει σίγουρα και το σύστημα χρονισμού βαλβίδων MIVEC αλλά και η λειτουργία Eco με διακόπτη, που ανήκει στο στάνταρ εξοπλισμό.
Το αμαξι το αγορασα. 1) Εχει πραγματι την καλυτερη τιμη στην κατηγορια οχι μονο λογω 1500 κυβικων κι 163 ιππων αλλα διοτι εχει στανταρ το πακετο ενεργητικης ασφαλειας. Για να το παρεις αυτο στα αλλα θελεις 26 χιλιαρικα και πανω. 2) Ειναι απιστευτα γρηγορο και οικονομικο. Μου καιει απο 6,9 εως 7,5 λιτρα στο βενζιναδικο. Κανω δηλ 800 χιλιομετρα με ενα ρεζερβουαρ.Μικτη διαδρομη Αθηνα και εθνικη οδο. Εαν πηγαινεις μεχρι 100χλμ/ωρα η καταναλωση ειναι κατω απο 6 λιτρα. 3) Στο χωρο αποσκευων η Μιτσουμπιση μετρά μεχρι την εταζερα. Αλλοι κατασκευαστες μεχρι την οροφη. Αρα ειναι μεγαλυτερος απο την επισημη μετρηση. Πχ στο Α160 που ειχα πριν, ειχε 400 λιτρα πορτ παγκαζ αλλα δεν ειχε βαθος καθολου οποτε δεν χωραγε πραγματα για 2 μωρα. Με το Μιτσουμπισι όμως χωρανε τα παντα ευκολα γιατι εχει μεγαλο υψος και βαθος. Τα καθισματα τα εχω τερμα πισω και η καμπινα ειναι αιστευτα ανετη. Στο εξωτερικο εχω δει σε δοκιμες το κιτ επεκτασης του πορτ παγκαζ που καταργει το 2ο παγκαζ και κερδιζεις 81 λιτρα δηλ εχεις απο 531 μεγιστο εως 450λιτρα ελαχιστο. Κοστιζει 120 ευρω ειδα πχ στην Τσεχια, αλλα θα μπορουσα ευκολα να ξεβιδωσω το 2ο παγκαζ και να βαλω μονος μου μια μοκετα με 10 ευρω. Δειτε φωτο. 4) Ενοχλει ο θορυβος με ανοιχτα παραθυρα απο τα 120 χλμ/ωρα και πάνω (όμως και αλλοι φιλοι με SUV αναφερουν το ιδιο) και οσον αφορα το πισω μερος το διπλο παραθυρο ειναι χαμηλο και βοηθα στο παρκαρισμα, ενω με τις φαρδιες κολώνες ελυσα το προβλημα με τα κυρτα καθρεπτακια που καταργουν την τυφλη γωνια με κοστος 2 ευρω. 5) Η αναρτηση του ειναι ανετη εχει πολυ μεγαλη διαδρομη δεν φοβαται λακουβες ειναι πραγματι αμαξι ικανο για εκτος δρομου κινηση 6) Το πρωτο σερβις μου κοστισε στην επισημη αντιπροσωπια 99ευρω. Χρειαζεται σερβις καθε 20.000χλμ. Ειμαι παρα πολυ ικανοποιημενος με το Mitsoubishi Eclipse cross.
Αν και δεν είμαι οπαδός των SUV ιδιαίτερα αυτών που δεν έχουν τετρακίνηση, νομίζω πως το συγκεκριμένο έχει την καλύτερη σχέση τιμίας αξίας και αξιοπιστίας.Οταν κάποια αλλά τρικύλινδρα κοστίζουν 25000€ plus νομίζω ότι αποτελεί ευκαιρία.Τώρα για τη σχεδίαση του είναι θέμα γούστου.Αντικειμενικά είναι πολύ καλό και αξιόπιστο.Νομίζω όμως ότι αναμένεται το face lifting οπότε αξίζει κανείς να το περιμένει ,αν η τιμή παραμείνει στα ίδια επίπεδα.
Μη τα θέλουμε και όλα δικά μας, το αυτοκίνητο είναι Γιαπωνέζικο από την Ιαπωνία..τα τέλη δεν είναι απαγορευτικά για να γίνουν αποτρεπτικά για την απόκτηση του αυτοκίνητου. Αλλωστε γι αυτο εχει και προσιτή τιμή αγοράς, Τα αλλα αυτοκίνητα από την Ιαπωνία όπως πχ τα Σουμπαρου είναι πολύ ακριβότερα..Μη ξεχναμε την ανεξαρτητη πισω αναρτηση που τελευταια δεν την βλέπουμε. Επίσης παρομοια τέλη εχει και η αειθαλής και παντα αξεπεραστη Τζιουλεττα, εάν θελπυμε κατι ευρωπαικο για να μεινουν και τα χρηματα μας στην Ευρώπη μας..
Πολυ καλη παρουσιαση. Μια μικρη διορθωση [μιας και εχω διαβασει παρα πολυ για το συγκεκριμενο αυτοκινητο]: ο χωρος αποσκευων ειναι κοντα στα 340λιτρα. Τα 448 που αναφερετε ειναι με τα καθισματα τερμα μπροστα [εκει οπου ο ενηλικας δεν θα βολευτει-μονο μικρα παιδια]. Αλλα η εταζερα αφαιρειται & αποθηκευεται ευκολα, οποτε ευκολα διαχειρισιμος ο εξτρα χωρος.
Για τα τέλη κυκλοφορίας ούτε λόγος.Τα 279,00 € που πρέπει κάθε χρόνο να καταβάλλει ο ιδιοκτήτης είναι πολλά για την εποχή μας όταν πρόκειται μάλιστα για καινούριο αυτοκίνητο, και καλό είναι να το γνωρίζει ο κάθε υποψήφιος πρίν την αγορά του αυτοκινήτου.
Το αμαξι το αγορασα. 1) Εχει πραγματι την καλυτερη τιμη στην κατηγορια οχι μονο λογω 1500 κυβικων κι 163 ιππων αλλα διοτι εχει στανταρ το πακετο ενεργητικης ασφαλειας. Για να το παρεις αυτο στα αλλα θελεις 26 χιλιαρικα και πανω. 2) Ειναι απιστευτα γρηγορο και οικονομικο. Μου καιει απο 6,9 εως 7,5 λιτρα στο βενζιναδικο. Κανω δηλ 800 χιλιομετρα με ενα ρεζερβουαρ.Μικτη διαδρομη Αθηνα και εθνικη οδο. Εαν πηγαινεις μεχρι 100χλμ/ωρα η καταναλωση ειναι κατω απο 6 λιτρα. 3) Στο χωρο αποσκευων η Μιτσουμπιση μετρά μεχρι την εταζερα. Αλλοι κατασκευαστες μεχρι την οροφη. Αρα ειναι μεγαλυτερος απο την επισημη μετρηση. Πχ στο Α160 που ειχα πριν, ειχε 400 λιτρα πορτ παγκαζ αλλα δεν ειχε βαθος καθολου οποτε δεν χωραγε πραγματα για 2 μωρα. Με το Μιτσουμπισι όμως χωρανε τα παντα ευκολα γιατι εχει μεγαλο υψος και βαθος. Τα καθισματα τα εχω τερμα πισω και η καμπινα ειναι αιστευτα ανετη. Στο εξωτερικο εχω δει σε δοκιμες το κιτ επεκτασης του πορτ παγκαζ που καταργει το 2ο παγκαζ και κερδιζεις 81 λιτρα δηλ εχεις απο 531 μεγιστο εως 450λιτρα ελαχιστο. Κοστιζει 120 ευρω ειδα πχ στην Τσεχια, αλλα θα μπορουσα ευκολα να ξεβιδωσω το 2ο παγκαζ και να βαλω μονος μου μια μοκετα με 10 ευρω. Δειτε φωτο. 4) Ενοχλει ο θορυβος με ανοιχτα παραθυρα απο τα 120 χλμ/ωρα και πάνω (όμως και αλλοι φιλοι με SUV αναφερουν το ιδιο) και οσον αφορα το πισω μερος το διπλο παραθυρο ειναι χαμηλο και βοηθα στο παρκαρισμα, ενω με τις φαρδιες κολώνες ελυσα το προβλημα με τα κυρτα καθρεπτακια που καταργουν την τυφλη γωνια με κοστος 2 ευρω. 5) Η αναρτηση του ειναι ανετη εχει πολυ μεγαλη διαδρομη δεν φοβαται λακουβες ειναι πραγματι αμαξι ικανο για εκτος δρομου κινηση 6) Το πρωτο σερβις μου κοστισε στην επισημη αντιπροσωπια 99ευρω. Χρειαζεται σερβις καθε 20.000χλμ. Ειμαι παρα πολυ ικανοποιημενος με το Mitsoubishi Eclipse cross.
Αν και δεν είμαι οπαδός των SUV ιδιαίτερα αυτών που δεν έχουν τετρακίνηση, νομίζω πως το συγκεκριμένο έχει την καλύτερη σχέση τιμίας αξίας και αξιοπιστίας.Οταν κάποια αλλά τρικύλινδρα κοστίζουν 25000€ plus νομίζω ότι αποτελεί ευκαιρία.Τώρα για τη σχεδίαση του είναι θέμα γούστου.Αντικειμενικά είναι πολύ καλό και αξιόπιστο.Νομίζω όμως ότι αναμένεται το face lifting οπότε αξίζει κανείς να το περιμένει ,αν η τιμή παραμείνει στα ίδια επίπεδα.
Μη τα θέλουμε και όλα δικά μας, το αυτοκίνητο είναι Γιαπωνέζικο από την Ιαπωνία..τα τέλη δεν είναι απαγορευτικά για να γίνουν αποτρεπτικά για την απόκτηση του αυτοκίνητου. Αλλωστε γι αυτο εχει και προσιτή τιμή αγοράς, Τα αλλα αυτοκίνητα από την Ιαπωνία όπως πχ τα Σουμπαρου είναι πολύ ακριβότερα..Μη ξεχναμε την ανεξαρτητη πισω αναρτηση που τελευταια δεν την βλέπουμε. Επίσης παρομοια τέλη εχει και η αειθαλής και παντα αξεπεραστη Τζιουλεττα, εάν θελπυμε κατι ευρωπαικο για να μεινουν και τα χρηματα μας στην Ευρώπη μας..
Πολυ καλη παρουσιαση. Μια μικρη διορθωση [μιας και εχω διαβασει παρα πολυ για το συγκεκριμενο αυτοκινητο]: ο χωρος αποσκευων ειναι κοντα στα 340λιτρα. Τα 448 που αναφερετε ειναι με τα καθισματα τερμα μπροστα [εκει οπου ο ενηλικας δεν θα βολευτει-μονο μικρα παιδια]. Αλλα η εταζερα αφαιρειται & αποθηκευεται ευκολα, οποτε ευκολα διαχειρισιμος ο εξτρα χωρος.
Για τα τέλη κυκλοφορίας ούτε λόγος.Τα 279,00 € που πρέπει κάθε χρόνο να καταβάλλει ο ιδιοκτήτης είναι πολλά για την εποχή μας όταν πρόκειται μάλιστα για καινούριο αυτοκίνητο, και καλό είναι να το γνωρίζει ο κάθε υποψήφιος πρίν την αγορά του αυτοκινήτου.