Όσο και αν η κρίση σε θέματα εμφάνισης και σχεδίασης κρύβει μπόλικο υποκειμενισμό, το νέο Nissan LEAF μόνο αδιάφορο δεν μπορείς να το χαρακτηρίσεις.
Δοκιμή: Νέο Nissan LEAF
Το αύριο, σήμερα! Όταν οι άλλοι κατασκευαστές ετοιμάζονται να λανσάρουν τα πρώτα τους, μαζικής παραγωγής, ηλεκτρικά αυτοκίνητα στο προσεχές μέλλον, η Nissan λάνσαρε ήδη τη 2η γενιά του δικού της. Δοκιμάζουμε το νέο Nissan LEAF και ευπειθώς αναφέρουμε!
Το νέο Nissan LEAF είναι χωρίς αμφιβολία ομορφότερο από το προηγούμενο και πιο αεροδυναμικό.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- Δεύτερη γενιά LEAF- Αμιγώς ηλεκτρικό με 150 άλογα
- Με 230+ χλμ. πραγματική αυτονομία
- Καταναλώνει 17,2 kWh/100 χλμ.
- Από 32.990 ευρώ
Είτε το θέλουμε, είτε όχι, το μέλλον της αυτοκίνησης είναι ηλεκτρικό. Όλοι οι μεγάλοι κατασκευαστές έχουν στραφεί προς τα εκεί και ετοιμάζουν προτάσεις για μαζικές πωλήσεις στο άμεσο μέλλον. Η Nissan όμως λάνσαρε ήδη τη 2η γενιά του LEAF. Πώς να μην είναι ένα βήμα μπροστά; Το πρώτο Nissan LEAF μπορεί να μην ήταν το super wow ηλεκτρικό, όπως τα μοντέλα της Tesla ή η BMW i3 (αργότερα), ήταν όμως o παίχτης που άλλαξε τους κανόνες του (ηλεκτρικού) παιχνιδιού.
Ουσιαστικά ήταν το πρώτο προσιτό και ικανό για real life οδήγηση, 100% ηλεκτρικό, μοντέλο και μάλιστα για μια οικογένεια. Και κάπως έτσι το LEAF έγινε παγκόσμιο ηλεκτρικό Best Seller με 300.000 πωλήσεις από το 2010, που λανσαρίστηκε. Με όλα τα παραπάνω δεδομένα η δεύτερη γενιά LEAF ήταν κάτι παραπάνω από αναμενόμενη. Και πλέον είναι διαθέσιμη και στην Ελλάδα. Ας βγάλουμε την πρίζα και ας το οδηγήσουμε για την πρώτη πλήρη δοκιμή του στους ελληνικούς δρόμους.
Ξεχωρίζει!
Όσο και αν η κρίση σε θέματα εμφάνισης και σχεδίασης κρύβει μπόλικο υποκειμενισμό, το νέο Nissan LEAF μόνο αδιάφορο δεν μπορείς να το χαρακτηρίσεις. `Αφησε πίσω τις καμπύλες της πρώτης γενιάς και απέκτησε πιο αιχμηρή σχεδίαση με σφηνοειδές εμπρός μέρος, αρκετές γωνίες και μπλε χαρακτηριστικές λεπτομέρειες. Η μάσκα «V-Μotion» της Nissan ξεχωρίζει μπροστά «κρύβοντας» ταυτόχρονα τις πρίζες φόρτισης (μία για ταχεία και μία για απλή φόρτιση). Πίσω κυριαρχούν τα αλα Juke φώτα σε σχήμα μπούμερανγκ και ο ψευδοδιαχύτης, ενώ φυσικά λάμπει δια της απουσίας της κάποια εξάτμιση. Το νέο Nissan LEAF είναι χωρίς αμφιβολία ομορφότερο από το προηγούμενο και πιο αεροδυναμικό (cd 0,28). Με μήκος στα 4.490 χλστ. είναι 103 χλστ. μακρύτερο, ελάχιστα φαρδύτερο και υψηλότερο από το Pulsar, με το οποίο όμως έχουν το ίδιο μεταξόνιο στα 2.700 χλστ..
Από 32.990 ευρώ
Στην Ελλάδα το 100% ηλεκτρικό Νissan LEAF μπορεί να αποκτηθεί με 32.990 ευρώ στην «βασική» έκδοση Acenta, η οποία διαθέτει υπερπλούσιο εξοπλισμό και μεταξύ άλλων προσφέρει intelligent cruise control, λειτουργία e-pedal, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός-πίσω, προβολείς ομίχλης, 6 αερόσακους, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός-πίσω, κάμερα οπισθοπορείας, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, φιμέ τζάμια, δερμάτινο τιμόνι, όπως επίσης και σύστημα infotainment Nissan Connect EV με οθόνη αφής 7 ιντσών και όλες τις δυνατότητες διασυνδεσιμότητας (Bluetooth, USB, Aux, Android Auto και Apple CarPlay). Επιπλέον, το νέο LEAF εφοδιάζεται με όλα τα καλούδια της ιαπωνικής φίρμας στον τομέα της ασφάλειας: προειδοποίηση τυφλού σημείου, ευφυές σύστημα φρεναρίσματος με αναγνώριση πεζών, προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας, υποβοήθηση υψηλής σκάλας προβολέων κ.ά.
Η πιο πλούσια έκδοση N-Connecta Plus κοστίζει 35.490 ευρώ προσφέροντας μεταξύ άλλων κάμερα περιμετρικής θέασης, τεχνολογία ProPΙLOT (ημιαυτόνομη οδήγηση), 17άρες ζάντες, ηλεκτρικό χειρόφρενο, ηλεκτρική αναδίπλωση καθρεφτών και προβολείς LED. Η κορυφαία έκδοση Techna Plus τιμολογείται στα 37.490 ευρώ και διαθέτει επιπλέον τεχνολογία proPILOT Park (αυτόματο παρκάρισμα), θερμαινόμενο τιμόνι και καθίσματα, ηχοσύστημα BOSE 7 ηχείων, ηλ. χειρόφρενο με Auto-Hold και δερμάτινες επενδύσεις.
αν είχε από 18 μεχρι 20 χιλιαρικα…! γιατί δεν κανουν προωθηση στα ηλεκτρικα, αν δειξουν και έμπρακτα πως τους ενδιαδερει το περιβάλλον που τοσο κόπτονται βαζοντας ένα σωρό προδιαγραφες κάθε χρονο ολο και αυστηρότερες..επίσης ..τοσα εξοδα κανουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες στην προσπαθεια για λιγοτερα καυσαερια στους συμβατικούς κινητήρες..αφήστε και τα προστιματα...που πληρωνουν σε δις.. Φτηνα ηλεκτικα ...αμεσα…!