Ασφαλές, ευχάριστο, άνετο και αποτελεσματικό είναι στο δρόμο το Nissan Micra 0,9 T αποτελώντας ένα από τα πιο χαρισματικά μικρά και σε αυτό τον τομέα.
Οδική συμπεριφορά: Κάνει τη διαφορά
65.001 Επισκέψεις στο άρθρο (17/6/2017)
Oπως και η diesel έκδοση του νέου Micra, έτσι και η αντίστοιχης απόδοσης βενζινοκίνητη προβάλλει άμεσα τον ευχάριστο οδηγικό χαρακτήρα της 5ης του γενιάς. Αρχικά το Micra προσφέρει πολύ καλή αίσθηση στον οδηγό του προτρέποντάς τον να «ψάχνει» το κάτι παραπάνω από ότι μπορεί να ζητήσει κανείς από ένα αυτοκίνητο πόλης. Το βασικότερο είναι ότι δεν ξεχνά το ποιόν του και είναι καλό και εκεί. Η ανάρτηση είναι σφιχτή αλλά προσφέρει καλά επίπεδα άνεσης και ποιοτική κύλιση, ενώ παράλληλα δεν επιτρέπει αυξημένες κλίσεις υπό πίεση σε δρόμο με στροφές. Εκεί, το Micra θα στρίψει αποφασιστικά και σβέλτα εφόσον ο κινητήρας περιστρέφεται ψηλά, και θα κρατήσει εύκολα την ταχύτητά του χωρίς να ανησυχεί τον οδηγό του ακόμα και στην υπερβολή με το ESP να επεμβαίνει μόνο σε ακραίες καταστάσεις. Για την απροβλημάτιστη και ουδέτερη συμπεριφορά του φροντίζουν τα συστήματα Intelligent Ride Control και Intelligent Trace Control. To τελευταίο ενεργοποιεί ελαφρά τα φρένα, για να διατηρήσει το αυτοκίνητο στην τροχιά που έχεις επιλέξει, ενώ το Ride Control χρησιμοποιεί τον κινητήρα, τα φρένα και τη λειτουργία των αμορτισέρ για να μην αφήνει το αμάξωμα να αναπηδήσει απότομα σε μια ανωμαλία.
Όντως μπαίνετε μέσα στα αυτοκίνητα πριν γράψετε; μπορεί να φιλοξενήσει άνετα πίσω άτομο; εγώ πάντως μπήκα μέσα και κατευθείαν χτύπησε το κεφάλι μου στον ουρανό(1,79 ύψος), μαζεύτηκα και με έπιασε κλειστοφοβία
Όντως, θα συμφωνήσω με τον Γιάννη, ο πίσω χώρος, ακόμη και από τις φωτό αποκαλύπτεται πόσο μικρός και κλειστοφοβικός είναι. Το κεφάλι του δοκιμαστή βρίσκεται ελάχιστα πριν τον ουρανό, τα πλαινά της πόρτας καλύπτουν τον ώμο, όποιος κάθεται πίσω θα είναι σα τιμωρημένος. Από ορατότητα με τέτοιου μεγέθους και σχήματος πίσω κολώνες πώς το είδατε; Υποτίθεται ότι θα κινείται εντός αστικού ιστού, που είναι βασικό να βλέπεις παντού, μηχανές, ποδηλάτες, το χώρο για να σταθμεύσεις.
Όντως μπαίνετε μέσα στα αυτοκίνητα πριν γράψετε; μπορεί να φιλοξενήσει άνετα πίσω άτομο; εγώ πάντως μπήκα μέσα και κατευθείαν χτύπησε το κεφάλι μου στον ουρανό(1,79 ύψος), μαζεύτηκα και με έπιασε κλειστοφοβία
Όντως, θα συμφωνήσω με τον Γιάννη, ο πίσω χώρος, ακόμη και από τις φωτό αποκαλύπτεται πόσο μικρός και κλειστοφοβικός είναι. Το κεφάλι του δοκιμαστή βρίσκεται ελάχιστα πριν τον ουρανό, τα πλαινά της πόρτας καλύπτουν τον ώμο, όποιος κάθεται πίσω θα είναι σα τιμωρημένος. Από ορατότητα με τέτοιου μεγέθους και σχήματος πίσω κολώνες πώς το είδατε; Υποτίθεται ότι θα κινείται εντός αστικού ιστού, που είναι βασικό να βλέπεις παντού, μηχανές, ποδηλάτες, το χώρο για να σταθμεύσεις.
Αγορα το nissan micra τελειο αμαξι και γρηγορα acenta 1000 κυβικα με 100 αλογα