Στα προτερήματα του 1.600άρη κινητήρα προστίθεται και το καλό φάσμα ροπής που προσφέρει, το οποίο οφείλεται κατά μεγάλο βαθμό στο τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας (VGT) που εφοδιάζεται.

Στα προτερήματα του 1.600άρη κινητήρα προστίθεται και το καλό φάσμα ροπής που προσφέρει, το οποίο οφείλεται κατά μεγάλο βαθμό στο τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας (VGT) που εφοδιάζεται.

Κινητήρας-επιδόσεις

105.441 Επισκέψεις στο άρθρο (26/11/2013)

Οικονομικός και σβέλτος κινητήρας
Το νέο SX4 S-CROSS διαθέτει κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, ωστόσο η δοκιμή μας πραγματοποιήθηκε με τον πετρελαιοκινητήρα των 1,6 λτ., απόδοσης 120 ίππων και 320 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Ο θόρυβος και οι κραδασμοί του πετρελαιοκινητήρα δεν φτάνουν στην καμπίνα, μιας και οι μηχανικοί της Suzuki έχουν κάνει καλή δουλειά, τόσο στην ηχομόνωση του εσωτερικού, όσο και του μοτέρ. Πιο συγκεκριμένα, ο πετρελαιοκινητήρας επωφελείται από τη χρήση ειδικού ηχομονωτικού καπακιού, ηχομονωτικού «καθρέφτη» και μιας επιπλέον μπάρας απορρόφησης κραδασμών και θορύβου.

Στα προτερήματα του 1.600άρη κινητήρα προστίθεται και το καλό φάσμα ροπής που προσφέρει, το οποίο οφείλεται κατά μεγάλο βαθμό στο τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας (VGT) που εφοδιάζεται. Η «δύναμη» και η ροπή του μοτέρ είναι κάτι που θα εκτιμήσει ο οδηγός σε όλες τις συνθήκες οδήγησης (από τις 1.700 έως τις 4.000 σ.α.λ. περίπου). Σύμφωνα με την ιαπωνική φίρμα η κατανάλωση του συγκεκριμένου μοντέλου είναι στα 4,4 λτ./100 χλμ., κάτι που είναι εφικτό με συντηρητική οδήγηση, ενώ οι εκπομπές ρύπων περιορίζονται στα 114 γρ./χλμ. Στην πράξη, ακόμη και σε πιεσμένους ρυθμούς, η κατανάλωση κυμαίνεται περίπου στα 5,5 λτ./100 χλμ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

NEO TRAFIC
moto