• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Βασικός εκφραστής της ενηλικίωσης του Polo GTI είναι φυσικά ο δίλιτρος κινητήρας.

Ο κόσμος διεθνώς φαίνεται ότι δεν έχει στο μυαλό του μόνο το πώς θα γλυτώσει δυο σταγόνες βενζίνη αλλά και πώς θα ευχαριστηθεί την οδήγηση.

Δοκιμή: Νέο VW Polo GTI

Διαβάστηκε από 31413 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/12/2018
 

Η νέα γενιά του VW Polo GTI προβάλει ένα πιο μπρουτάλ προφίλ σε σχέση με το παρελθόν, με σκληρή ανάρτηση και αρκετό θόρυβο από την εξάτμιση. Ας δούμε πώς λειτουργεί όλο αυτό.

Αναζωπυρώνεται το ενδιαφέρον για την κατηγορία των γρήγορων χάτσμπακ είτε πρόκειται για μικρομεσαία είτε για μικρά. Ο κόσμος διεθνώς φαίνεται ότι δεν έχει στο μυαλό του μόνο το πώς θα γλυτώσει δυο σταγόνες βενζίνη αλλά και πώς θα ευχαριστηθεί την οδήγηση. Στην κλάση των μικρών φυσικά και είναι υπαρκτή η τάση αυτή και μάλιστα η ωριμότητα των γρήγορων εκδόσεων της εκάστοτε γκάμας ακολουθεί τη γενικότερη ενηλικίωση που βιώνουν και οι απλές εκδόσεις. Για παράδειγμα το Polo.

H νέα γενιά του έχει μεγαλώσει τόσο, ώστε μπορεί να συγκρίνεται με τα λίγο παλαιότερα Golf. Το ίδιο γίνεται αναλογικά και με το GTI. Το νέο Polo με τα τρία αυτά γράμματα πάνω στη μάσκα με το κόκκινο περίγραμμα, έχει βάλει πια τόσο πολλά στοιχεία που μέχρι τώρα τα θεωρούσαμε ταμπού για μικρό μοντέλο, ώστε κάνει τους προκατόχους του να μοιάζουν λίγο πιο «παιδικά» παιχνίδια και το ίδιο να φαντάζει λίγο πιο… ανδρικό. 

Η εμφάνιση είναι τονισμένη στα σημεία, με τον προσεκτικό τρόπο που κατέχει η VW ειδικά για τα GTI: μαύρες και κόκκινες λεπτομέρειες σε διάφορα σημεία, χαμηλότερη απόσταση από το έδαφος και κλασσικά χρώματα για το αμάξωμα σε λευκό, μαύρο και κόκκινο - όχι ότι λείπουν και πιο ψαγμένες επιλογές από το μενού όπως ένα ωραίο μπλε. 

Βασικός εκφραστής της ενηλικίωσης του Polo GTI είναι φυσικά ο δίλιτρος κινητήρας ο οποίος όμως φέρνει κι ένα μορφασμό αποδοκιμασίας στο άκουσμά του κυβισμού του, για φορολογικούς λόγους κυρίως. Διότι η τιμή εκκίνησης δεν είναι καθόλου αποθαρρυντική στα 21.950 ευρώ με χειροκίνητο κιβώτιο. Το «δικό μας» GTI με το DSG σκαρφαλώνει στα 24.950 ευρώ. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 3 σχόλια

Το κάθισμα του Nurburgring από τη Recaro

Εξαγορά της FCA από τη Renault;

Αποκλειστικό: Νέα Mercedes EQA

Honda CR-V vs Peugeot 5008

Η κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή: Nissan Qashqai diesel με 150 PS

Ρόπαλο & σπασμένα τζάμια μέχρι που...

Νίκη-άθλος του Hamilton στο Μονακό

Τριπλάσια εγγύηση και 2.000 στην τσέπη ή VW T-Cross;

Το πιο όμορφο ελληνικό σπήλαιο

Σκόπελος: 4 παραλίες που μένουν αξέχαστες

10 σημεία του Ιονίου... για χάζι!

SEAT: Service Πλήρες από κάθε άποψη πακέτο

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

RENAULT: CLIO Dynamic.Η πλουσιότερη έκδοση CLIO με 12.980€

CITROEN: Ανοιξιάτικες εκπτώσεις έως 31 Μαΐου

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: 500€ έκπτωση έως 30 Ιουνίου.

περισσότερα »