Βασικός εκφραστής της ενηλικίωσης του Polo GTI είναι φυσικά ο δίλιτρος κινητήρας.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Βασικός εκφραστής της ενηλικίωσης του Polo GTI είναι φυσικά ο δίλιτρος κινητήρας.

Δοκιμή: Νέο VW Polo GTI

60.056 Επισκέψεις στο άρθρο (21/12/2018)

Η νέα γενιά του VW Polo GTI προβάλει ένα πιο μπρουτάλ προφίλ σε σχέση με το παρελθόν, με σκληρή ανάρτηση και αρκετό θόρυβο από την εξάτμιση. Ας δούμε πώς λειτουργεί όλο αυτό.

Αναζωπυρώνεται το ενδιαφέρον για την κατηγορία των γρήγορων χάτσμπακ είτε πρόκειται για μικρομεσαία είτε για μικρά. Ο κόσμος διεθνώς φαίνεται ότι δεν έχει στο μυαλό του μόνο το πώς θα γλυτώσει δυο σταγόνες βενζίνη αλλά και πώς θα ευχαριστηθεί την οδήγηση. Στην κλάση των μικρών φυσικά και είναι υπαρκτή η τάση αυτή και μάλιστα η ωριμότητα των γρήγορων εκδόσεων της εκάστοτε γκάμας ακολουθεί τη γενικότερη ενηλικίωση που βιώνουν και οι απλές εκδόσεις. Για παράδειγμα το Polo.

Ο κόσμος διεθνώς φαίνεται ότι δεν έχει στο μυαλό του μόνο το πώς θα γλυτώσει δυο σταγόνες βενζίνη αλλά και πώς θα ευχαριστηθεί την οδήγηση.

Ο κόσμος διεθνώς φαίνεται ότι δεν έχει στο μυαλό του μόνο το πώς θα γλυτώσει δυο σταγόνες βενζίνη αλλά και πώς θα ευχαριστηθεί την οδήγηση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


H νέα γενιά του έχει μεγαλώσει τόσο, ώστε μπορεί να συγκρίνεται με τα λίγο παλαιότερα Golf. Το ίδιο γίνεται αναλογικά και με το GTI. Το νέο Polo με τα τρία αυτά γράμματα πάνω στη μάσκα με το κόκκινο περίγραμμα, έχει βάλει πια τόσο πολλά στοιχεία που μέχρι τώρα τα θεωρούσαμε ταμπού για μικρό μοντέλο, ώστε κάνει τους προκατόχους του να μοιάζουν λίγο πιο «παιδικά» παιχνίδια και το ίδιο να φαντάζει λίγο πιο… ανδρικό. 

Η εμφάνιση είναι τονισμένη στα σημεία, με τον προσεκτικό τρόπο που κατέχει η VW ειδικά για τα GTI: μαύρες και κόκκινες λεπτομέρειες σε διάφορα σημεία, χαμηλότερη απόσταση από το έδαφος και κλασσικά χρώματα για το αμάξωμα σε λευκό, μαύρο και κόκκινο - όχι ότι λείπουν και πιο ψαγμένες επιλογές από το μενού όπως ένα ωραίο μπλε. 

Βασικός εκφραστής της ενηλικίωσης του Polo GTI είναι φυσικά ο δίλιτρος κινητήρας ο οποίος όμως φέρνει κι ένα μορφασμό αποδοκιμασίας στο άκουσμά του κυβισμού του, για φορολογικούς λόγους κυρίως. Διότι η τιμή εκκίνησης δεν είναι καθόλου αποθαρρυντική στα 21.950 ευρώ με χειροκίνητο κιβώτιο. Το «δικό μας» GTI με το DSG σκαρφαλώνει στα 24.950 ευρώ. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

NEO TRAFIC
moto