• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δίλιτρο μοτέρ σε μικρό αμάξωμα: ο 200άρης της VW περνάει υπέροχα με τα κιλά του Polo και αυτό… βγαίνει και προς τα έξω.

Κινητήρας: αντιγράφοντας το Golf GTI

41.456 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/12/2018

Δίλιτρο μοτέρ σε Polo; Tρελάθηκαν εκεί στη VW; Όχι, κάθε άλλο. ΚατΆαρχάς τα αυτοκίνητα δε σχεδιάζονται με γνώμονα το φορολογικό καθεστώς της Ελλάδας. Κατά δεύτερο, με 1.984 κ.εκ., ο στόχος του να βγάλεις επιδόσεις επιτυγχάνεται πιο εύκολα, πιο μεστά, ενώ υπάρχει και καλύτερος έλεγχος της κατανάλωσης καυσίμου από ότι με ένα μοτέρ μικρότερου κυβισμού το οποίο στοχεύει σε ίδια ιπποδύναμη. 

Ο κινητήρας της VW, προικισμένος με έλεγχο της βύθισης των βαλβίδων αλλά και διπλό ψεκασμό (στον αυλό και στο θάλαμο καύσης ανάλογα με τις ανάγκες) γεμίζει με αυτοπεποίθηση τον οδηγό του Polo GTI. Έχει εντυπωσιακό βάθος, τραβάει από το «υπόγειο» του στροφόμετρου (320 Nm/1.500 σ.α.λ.) και μαζί με τα κλασσικά σκασίματα του DSG των 6 σχέσεων (από τη μικρομεσαία κλάση κι αυτό) σε κάνει να πιστεύεις ότι είσαι σε Golf. Και οι επιδόσεις συνηγορούν επίσης προς αυτήν την κατεύθυνση: το 0-100 των 6,6 δλ. είναι όχι απλώς συγκρίσιμο με το Golf 5ης και 6ης γενιάς, αλλά και καλύτερο αφού τα λίγο βαρύτερα μικρομεσαία ήθελαν τότε 7,5 και 6,9 δλ. αντίστοιχα (με 210 ίππους και DSG το Golf 6 μάλιστα). 

Από πλευράς κατανάλωσης, φυσικά η ανεξέλεγκτη απόλαυση έχει ένα τίμημα σεβαστό, ωστόσο η νηφάλια χρήση ζητά λιγότερα από 10 λτ. καυσίμου/100 χλμ.. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 3 σχόλια