2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Δίλιτρο μοτέρ σε μικρό αμάξωμα: ο 200άρης της VW περνάει υπέροχα με τα κιλά του Polo και αυτό… βγαίνει και προς τα έξω.
Κινητήρας: αντιγράφοντας το Golf GTI
60.071 Επισκέψεις στο άρθρο (21/12/2018)
Δίλιτρο μοτέρ σε Polo; Tρελάθηκαν εκεί στη VW; Όχι, κάθε άλλο. ΚατΆαρχάς τα αυτοκίνητα δε σχεδιάζονται με γνώμονα το φορολογικό καθεστώς της Ελλάδας. Κατά δεύτερο, με 1.984 κ.εκ., ο στόχος του να βγάλεις επιδόσεις επιτυγχάνεται πιο εύκολα, πιο μεστά, ενώ υπάρχει και καλύτερος έλεγχος της κατανάλωσης καυσίμου από ότι με ένα μοτέρ μικρότερου κυβισμού το οποίο στοχεύει σε ίδια ιπποδύναμη.
Ο κινητήρας της VW, προικισμένος με έλεγχο της βύθισης των βαλβίδων αλλά και διπλό ψεκασμό (στον αυλό και στο θάλαμο καύσης ανάλογα με τις ανάγκες) γεμίζει με αυτοπεποίθηση τον οδηγό του Polo GTI. Έχει εντυπωσιακό βάθος, τραβάει από το «υπόγειο» του στροφόμετρου (320 Nm/1.500 σ.α.λ.) και μαζί με τα κλασσικά σκασίματα του DSG των 6 σχέσεων (από τη μικρομεσαία κλάση κι αυτό) σε κάνει να πιστεύεις ότι είσαι σε Golf. Και οι επιδόσεις συνηγορούν επίσης προς αυτήν την κατεύθυνση: το 0-100 των 6,6 δλ. είναι όχι απλώς συγκρίσιμο με το Golf 5ης και 6ης γενιάς, αλλά και καλύτερο αφού τα λίγο βαρύτερα μικρομεσαία ήθελαν τότε 7,5 και 6,9 δλ. αντίστοιχα (με 210 ίππους και DSG το Golf 6 μάλιστα).
Από πλευράς κατανάλωσης, φυσικά η ανεξέλεγκτη απόλαυση έχει ένα τίμημα σεβαστό, ωστόσο η νηφάλια χρήση ζητά λιγότερα από 10 λτ. καυσίμου/100 χλμ..
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Ο κινητήρας της VW, προικισμένος με έλεγχο της βύθισης των βαλβίδων αλλά και διπλό ψεκασμό (στον αυλό και στο θάλαμο καύσης ανάλογα με τις ανάγκες) γεμίζει με αυτοπεποίθηση τον οδηγό του Polo GTI. Έχει εντυπωσιακό βάθος, τραβάει από το «υπόγειο» του στροφόμετρου (320 Nm/1.500 σ.α.λ.) και μαζί με τα κλασσικά σκασίματα του DSG των 6 σχέσεων (από τη μικρομεσαία κλάση κι αυτό) σε κάνει να πιστεύεις ότι είσαι σε Golf. Και οι επιδόσεις συνηγορούν επίσης προς αυτήν την κατεύθυνση: το 0-100 των 6,6 δλ. είναι όχι απλώς συγκρίσιμο με το Golf 5ης και 6ης γενιάς, αλλά και καλύτερο αφού τα λίγο βαρύτερα μικρομεσαία ήθελαν τότε 7,5 και 6,9 δλ. αντίστοιχα (με 210 ίππους και DSG το Golf 6 μάλιστα).
Από πλευράς κατανάλωσης, φυσικά η ανεξέλεγκτη απόλαυση έχει ένα τίμημα σεβαστό, ωστόσο η νηφάλια χρήση ζητά λιγότερα από 10 λτ. καυσίμου/100 χλμ..
Οσο κανει το 1000αρι με καποια εξτρα κανει το gti!!!ωρε κοροιδια,,(μια αποδειξη οτι δουλευουν τον κοσμο τοσα χρονια και πουλανε το σημα στον ασχετο αγοραστη )..εννοειτε οτι θα εβαζα κατι παραπανω και θα επερνα το i30n που ειναι και ανωτερο και απο το golfaki gti!!
Περασε τα 1929cc.... καληνυχτα Ελλαδα. Πολυ καλη τιμη κατα τα αλλα και γενικα ωραιο εργαλειο αλλα....
Τώρα είναι άδικο να συγκρίνετε ένα διλιτρο κινητήρα με έναν 1500cc.Στα 22000 ΧΙΛ. η τιμή είναι πολύ καλή για το Polo άλλα απαγορευτική για μας τους ιθαγενείς (έλληνες).Πόλο με κλειστά τα μάτια θα έπαιρνα Για μένα κορυφή στην κατηγορία του και αν γυρνούσα ποτέ να δω το Φιεστα θα ήταν το προηγούμενο το 1.6 st το τετρακιλυνδρο απλά διότι σιχαίνομαι τα ελατωματικα τρικυλινδρα
Είναι δυνατόν να έχει μόνο 40 λίτρα ντεπόζιτο, δεν μπορούσαν να βάλουν μεγαλύτερο..?Δηλαδή κάθε 320-340 χιλιόμετρα max θα έχει αναμμένο λαμπάκι βενζίνης..Μάλιστα..