To φινίρισμα είναι αναβαθμισμένο σε σχέση με το ήδη καλό επίπεδο των απλών Polo, με περισσότερο προσοχή στην υφή των υλικών.
Εσωτερικό: Κορυφαίο στην κατηγορία του
60.079 Επισκέψεις στο άρθρο (21/12/2018)
Ούτως ή άλλως το Polo πρωταγωνιστεί στην κατηγορία του στον τομέα της εικόνας και της ποιότητας του εσωτερικού. Στο GTI, το κοκτέιλ γίνεται ακόμα πιο ξεχωριστό, με το καρώ μοτίβο στα καθίσματα, την όμορφη ματ φάσα στο ταμπλό και φυσικά με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, ο οποίος είναι στάνταρ και δίνει πολλές επιλογές απεικόνισης της πληροφορία. Σε αυτά προστίθεται το αρχοντικό, βαθύ, αφρώδες πλαστικό στο ταμπλό και δημιουργεί μια όντως ανώτερη αίσθηση.
Δίπλα από τον επιλογέα για το 6άρι DSG, είναι το μπουτόν με τα προγράμματα οδήγησης.
Οσο κανει το 1000αρι με καποια εξτρα κανει το gti!!!ωρε κοροιδια,,(μια αποδειξη οτι δουλευουν τον κοσμο τοσα χρονια και πουλανε το σημα στον ασχετο αγοραστη )..εννοειτε οτι θα εβαζα κατι παραπανω και θα επερνα το i30n που ειναι και ανωτερο και απο το golfaki gti!!
Τώρα είναι άδικο να συγκρίνετε ένα διλιτρο κινητήρα με έναν 1500cc.Στα 22000 ΧΙΛ. η τιμή είναι πολύ καλή για το Polo άλλα απαγορευτική για μας τους ιθαγενείς (έλληνες).Πόλο με κλειστά τα μάτια θα έπαιρνα Για μένα κορυφή στην κατηγορία του και αν γυρνούσα ποτέ να δω το Φιεστα θα ήταν το προηγούμενο το 1.6 st το τετρακιλυνδρο απλά διότι σιχαίνομαι τα ελατωματικα τρικυλινδρα
Είναι δυνατόν να έχει μόνο 40 λίτρα ντεπόζιτο, δεν μπορούσαν να βάλουν μεγαλύτερο..?Δηλαδή κάθε 320-340 χιλιόμετρα max θα έχει αναμμένο λαμπάκι βενζίνης..Μάλιστα..
Οσο κανει το 1000αρι με καποια εξτρα κανει το gti!!!ωρε κοροιδια,,(μια αποδειξη οτι δουλευουν τον κοσμο τοσα χρονια και πουλανε το σημα στον ασχετο αγοραστη )..εννοειτε οτι θα εβαζα κατι παραπανω και θα επερνα το i30n που ειναι και ανωτερο και απο το golfaki gti!!
Περασε τα 1929cc.... καληνυχτα Ελλαδα. Πολυ καλη τιμη κατα τα αλλα και γενικα ωραιο εργαλειο αλλα....
Τώρα είναι άδικο να συγκρίνετε ένα διλιτρο κινητήρα με έναν 1500cc.Στα 22000 ΧΙΛ. η τιμή είναι πολύ καλή για το Polo άλλα απαγορευτική για μας τους ιθαγενείς (έλληνες).Πόλο με κλειστά τα μάτια θα έπαιρνα Για μένα κορυφή στην κατηγορία του και αν γυρνούσα ποτέ να δω το Φιεστα θα ήταν το προηγούμενο το 1.6 st το τετρακιλυνδρο απλά διότι σιχαίνομαι τα ελατωματικα τρικυλινδρα
Είναι δυνατόν να έχει μόνο 40 λίτρα ντεπόζιτο, δεν μπορούσαν να βάλουν μεγαλύτερο..?Δηλαδή κάθε 320-340 χιλιόμετρα max θα έχει αναμμένο λαμπάκι βενζίνης..Μάλιστα..