Όμορφο και σύγχρονο διάκοσμο και καλή ποιότητα κατασκευής επιδεικνύει και η βασική έκδοση κινητήρα του Nissan Micra.
Εσωτερικό: Νεανικό με καλή ποιότητα & ικανοποιητικούς χώρους
38.507 Επισκέψεις στο άρθρο (30/10/2017)
Όπως είναι λογικό, η έκδοση αυτή δεν διαφοροποιείται αισθητικά και ποιοτικά στο εσωτερικό της, με το Micra των 73 ίππων να παραμένει ιδιαίτερα ευχάριστο σε διάκοσμο και πολύ καλό σε ποιότητα για τα δεδομένα της κατηγορίας. Η διχρωμία του εσωτερικού ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού, εντείνει το νεανικό του χαρακτήρα κάτι που συνεχίζεται και από τα high tech στοιχεία που συναντάμε στις πιο πλούσιες εκδόσεις. Οι χώροι του βρίσκονται στο μέσο όρο της κατηγορίας ικανοποιώντας τις μεταφορικές ανάγκες 4 επιβατών και τον αποσκευών τους, με τον διαθέσιμο χώρο για αυτές να ανέρχεται στα 300 λίτρα. Οι πίσω επιβάτες πάντως δεν θα αισθανθούν ιδιαίτερα «φιλόξενα» από τις ανέσεις και τις ευκολίες που τους παρέχει το νέο Micra.
Ε όχι ρε παιδιά να δώσω 12.690 για να πάρω εμφάνιση μόνο,
για να πηγαίνει η γυναίκα μου στο super market και τα παιδιά στο σχολείο,
και αν ξεγελαστώ με 3-4 άτομα να πάω βολτίτσα προς Κόρινθο,
στην ανηφόρα πριν τα τούνελ της Κακιάς Σκάλας,
να κατεβάζω 3η για να μην περάσουν από πάνω μου οι νταλίκες.
Υπάρχουν πιο αξιοπρεπή και φτηνότερα αυτοκίνητα,βλέπε Swift -Corsaκαι αλλα,
σε αυτη την κατηγορια.
Η Νισσαν με αυτη την εκδοση μας γυρναει στη 10ετια του 80 με τα Golf των 45 ιππων.
Οικονομία και αστική χρήση... με 195/55/16 τροχούς... 13.000 ευρώ ενώ με τα ίδια χρήματα ο ανταγωνισμός βρίσκεται ένα γαλαξία μπροστά... για τον συνταξιούχο στη δεξιά λωρίδα αποκλειστικά ως "τάργκετ γκρουπ"... κάποτε περιμέναμε τα γιαπωνέζικα να βάζουν τα γυαλιά στους υπόλοιπους, πως αλλάζουν οι εποχές... "ναι, μα έχει αξιοπιστία" θα τρέξουν οι κολλημένοι να πουν.
Συμφωνώ με FOTI και να προσθέσω ότι το MICRA είναι χωρίς λόγο το ακριβότερο στην κατηγορία του σε όλες τις εκδόσεις χωρίς να έχει να προσφέρει κάτι παραπάνω από τα νέα fiesta-ibiza ούτε σε επίπεδο κινητήρα ούτε σε επίπεδο ασφαλείας ούτε σε επίπεδο εξοπλισμού αλλά ούτε και σε οδηγική απόλαυση.
Αρκετά ακριβό κρίνοντας τον ανταγωνισμό. Αξιοπρεπέστατα αυτοκίνητα με αναλογο εξοπλισμό και ιπποδύναμη κυμαίνονται λίγο πάνω από τις 10.000. (Skoda Fabia, Suzuki Swift-Baleno, Corsa. )
Ε όχι ρε παιδιά να δώσω 12.690 για να πάρω εμφάνιση μόνο, για να πηγαίνει η γυναίκα μου στο super market και τα παιδιά στο σχολείο, και αν ξεγελαστώ με 3-4 άτομα να πάω βολτίτσα προς Κόρινθο, στην ανηφόρα πριν τα τούνελ της Κακιάς Σκάλας, να κατεβάζω 3η για να μην περάσουν από πάνω μου οι νταλίκες. Υπάρχουν πιο αξιοπρεπή και φτηνότερα αυτοκίνητα,βλέπε Swift -Corsaκαι αλλα, σε αυτη την κατηγορια. Η Νισσαν με αυτη την εκδοση μας γυρναει στη 10ετια του 80 με τα Golf των 45 ιππων.
Οικονομία και αστική χρήση... με 195/55/16 τροχούς... 13.000 ευρώ ενώ με τα ίδια χρήματα ο ανταγωνισμός βρίσκεται ένα γαλαξία μπροστά... για τον συνταξιούχο στη δεξιά λωρίδα αποκλειστικά ως "τάργκετ γκρουπ"... κάποτε περιμέναμε τα γιαπωνέζικα να βάζουν τα γυαλιά στους υπόλοιπους, πως αλλάζουν οι εποχές... "ναι, μα έχει αξιοπιστία" θα τρέξουν οι κολλημένοι να πουν.
Συμφωνώ με FOTI και να προσθέσω ότι το MICRA είναι χωρίς λόγο το ακριβότερο στην κατηγορία του σε όλες τις εκδόσεις χωρίς να έχει να προσφέρει κάτι παραπάνω από τα νέα fiesta-ibiza ούτε σε επίπεδο κινητήρα ούτε σε επίπεδο ασφαλείας ούτε σε επίπεδο εξοπλισμού αλλά ούτε και σε οδηγική απόλαυση.
Και με τα ίδια χρήματα παίρνεις το punto του 2017 σε πετραιλεο.
επιτελους και λιγη ατμοσφαιρα αλλα σε αυτα τα λεφτα αντε γεια
Αρκετά ακριβό κρίνοντας τον ανταγωνισμό. Αξιοπρεπέστατα αυτοκίνητα με αναλογο εξοπλισμό και ιπποδύναμη κυμαίνονται λίγο πάνω από τις 10.000. (Skoda Fabia, Suzuki Swift-Baleno, Corsa. )
Μπράβο σε όλους τους κατασκευαστές, και στην nissan που βγάζουν ατμοσφαιρικά μοτέρ.-