Ο κινητήρας των 73 ίππων περιορίζει την ευχάριστη οδική συμπεριφορά που χαρακτηρίζει τις υπόλοιπες εκδόσεις του Micra. Εδώ, έχουμε μία σαφώς πιο αστικού προσανατολισμού έκδοση.
Η άποψή μας
38.487 Επισκέψεις στο άρθρο (30/10/2017)
+ Εμφάνιση, εικόνα και ποιότητα εσωτερικού, οδική συμπεριφορά
- Ορατότητα, αφιλόξενη καμπίνα για τους πίσω επιβάτες, τραχύτητα κινητήρα, επιδόσεις
Το νέο Micra έχει ανέβει επίπεδo σε όλους τους τομείς και αυτό είναι κάτι που δεν αμφισβητείται. Η βασική έκδοσή του έρχεται να αποδείξει ότι παρά την εξαιρετική του αναβάθμιση σε αυτή τη γενιά, η τιμή του αναλογικά είναι πολύ χαμηλή, «θυσιάζοντας» ωστόσο τις επιδόσεις. Όπως και ο προκάτοχός του λοιπόν, η έκδοση αυτή έχει όλα τα φόντα να δώσει ώθηση στην πορεία του, λόγω τιμής.
Ε όχι ρε παιδιά να δώσω 12.690 για να πάρω εμφάνιση μόνο,
για να πηγαίνει η γυναίκα μου στο super market και τα παιδιά στο σχολείο,
και αν ξεγελαστώ με 3-4 άτομα να πάω βολτίτσα προς Κόρινθο,
στην ανηφόρα πριν τα τούνελ της Κακιάς Σκάλας,
να κατεβάζω 3η για να μην περάσουν από πάνω μου οι νταλίκες.
Υπάρχουν πιο αξιοπρεπή και φτηνότερα αυτοκίνητα,βλέπε Swift -Corsaκαι αλλα,
σε αυτη την κατηγορια.
Η Νισσαν με αυτη την εκδοση μας γυρναει στη 10ετια του 80 με τα Golf των 45 ιππων.
Οικονομία και αστική χρήση... με 195/55/16 τροχούς... 13.000 ευρώ ενώ με τα ίδια χρήματα ο ανταγωνισμός βρίσκεται ένα γαλαξία μπροστά... για τον συνταξιούχο στη δεξιά λωρίδα αποκλειστικά ως "τάργκετ γκρουπ"... κάποτε περιμέναμε τα γιαπωνέζικα να βάζουν τα γυαλιά στους υπόλοιπους, πως αλλάζουν οι εποχές... "ναι, μα έχει αξιοπιστία" θα τρέξουν οι κολλημένοι να πουν.
Συμφωνώ με FOTI και να προσθέσω ότι το MICRA είναι χωρίς λόγο το ακριβότερο στην κατηγορία του σε όλες τις εκδόσεις χωρίς να έχει να προσφέρει κάτι παραπάνω από τα νέα fiesta-ibiza ούτε σε επίπεδο κινητήρα ούτε σε επίπεδο ασφαλείας ούτε σε επίπεδο εξοπλισμού αλλά ούτε και σε οδηγική απόλαυση.
Αρκετά ακριβό κρίνοντας τον ανταγωνισμό. Αξιοπρεπέστατα αυτοκίνητα με αναλογο εξοπλισμό και ιπποδύναμη κυμαίνονται λίγο πάνω από τις 10.000. (Skoda Fabia, Suzuki Swift-Baleno, Corsa. )
Ε όχι ρε παιδιά να δώσω 12.690 για να πάρω εμφάνιση μόνο, για να πηγαίνει η γυναίκα μου στο super market και τα παιδιά στο σχολείο, και αν ξεγελαστώ με 3-4 άτομα να πάω βολτίτσα προς Κόρινθο, στην ανηφόρα πριν τα τούνελ της Κακιάς Σκάλας, να κατεβάζω 3η για να μην περάσουν από πάνω μου οι νταλίκες. Υπάρχουν πιο αξιοπρεπή και φτηνότερα αυτοκίνητα,βλέπε Swift -Corsaκαι αλλα, σε αυτη την κατηγορια. Η Νισσαν με αυτη την εκδοση μας γυρναει στη 10ετια του 80 με τα Golf των 45 ιππων.
Οικονομία και αστική χρήση... με 195/55/16 τροχούς... 13.000 ευρώ ενώ με τα ίδια χρήματα ο ανταγωνισμός βρίσκεται ένα γαλαξία μπροστά... για τον συνταξιούχο στη δεξιά λωρίδα αποκλειστικά ως "τάργκετ γκρουπ"... κάποτε περιμέναμε τα γιαπωνέζικα να βάζουν τα γυαλιά στους υπόλοιπους, πως αλλάζουν οι εποχές... "ναι, μα έχει αξιοπιστία" θα τρέξουν οι κολλημένοι να πουν.
Συμφωνώ με FOTI και να προσθέσω ότι το MICRA είναι χωρίς λόγο το ακριβότερο στην κατηγορία του σε όλες τις εκδόσεις χωρίς να έχει να προσφέρει κάτι παραπάνω από τα νέα fiesta-ibiza ούτε σε επίπεδο κινητήρα ούτε σε επίπεδο ασφαλείας ούτε σε επίπεδο εξοπλισμού αλλά ούτε και σε οδηγική απόλαυση.
Και με τα ίδια χρήματα παίρνεις το punto του 2017 σε πετραιλεο.
επιτελους και λιγη ατμοσφαιρα αλλα σε αυτα τα λεφτα αντε γεια
Αρκετά ακριβό κρίνοντας τον ανταγωνισμό. Αξιοπρεπέστατα αυτοκίνητα με αναλογο εξοπλισμό και ιπποδύναμη κυμαίνονται λίγο πάνω από τις 10.000. (Skoda Fabia, Suzuki Swift-Baleno, Corsa. )
Μπράβο σε όλους τους κατασκευαστές, και στην nissan που βγάζουν ατμοσφαιρικά μοτέρ.-