2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Η λειτουργία του Xtronic φροντίζει από την αρχή να άρει τις όποιες επιφυλάξεις λειτουργώντας περισσότερο σαν καλό κλασικό αυτόματο παρά ως τυπικό CVT.
Kινητήρας-Κιβώτιο: Ευχάριστος συνδυασμός
22.181 Επισκέψεις στο άρθρο (4/10/2019)
Ο turbo, 1,0 IG-T, 3κύλινδρος κινητήρας δεν έχει κάποια διαφοροποίηση στην απόδοση των 100 ίππων, ωστόσο η ροπή από τα 160 Nm στις 2.750 σ.α.λ. για το χειροκίνητο μοντέλο έχει ρυθμιστεί στα 144 Nm στις 2.000 σ.α.λ. Αυτό που αλλάζει άρδην είναι βέβαια το κιβώτιο, η λειτουργία του οποίου φρόντισε από την αρχή να άρει τις όποιες επιφυλάξεις μας, λειτουργώντας περισσότερο σαν καλό κλασικό αυτόματο παρά ως τυπικό CVT. Ακόμη και στην έντονη επιτάχυνση δύσκολα παρατηρείς το ενοχλητικό βουητό των CVT και αυτό γιατί νιώσεις προοδευτικό ανέβασμα σχέσης μόλις το στροφόμετρο ανέβει ψηλά.
Από την άλλη, η απόκριση είναι άμεση, ενίοτε και περισσότερο από ότι χρειάζεται μιας και νιώθεις απότομη επιτάχυνση στο βαθύ πάτημα του γκαζιού, ενώ οι εναλλαγές σχέσεων είναι μεταξένιες. Κρίμα όμως που δεν δίνεται η δυνατότητα για «σειριακή» λειτουργία μέσω του επιλογέα ή «αυτιών» στο τιμόνι. Από την άλλη, η κατανάλωση είναι μεν πιο τσιμπημένη σε σχέση με αυτή του χειροκίνητου (6,2 λτ./100 χλμ.), αλλά με 6,8 λτ./100 χλμ. η διαφορά δεν είναι τέτοια που να προβληματίζει μπροστά στην ευκολία χρήσης.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Από την άλλη, η απόκριση είναι άμεση, ενίοτε και περισσότερο από ότι χρειάζεται μιας και νιώθεις απότομη επιτάχυνση στο βαθύ πάτημα του γκαζιού, ενώ οι εναλλαγές σχέσεων είναι μεταξένιες. Κρίμα όμως που δεν δίνεται η δυνατότητα για «σειριακή» λειτουργία μέσω του επιλογέα ή «αυτιών» στο τιμόνι. Από την άλλη, η κατανάλωση είναι μεν πιο τσιμπημένη σε σχέση με αυτή του χειροκίνητου (6,2 λτ./100 χλμ.), αλλά με 6,8 λτ./100 χλμ. η διαφορά δεν είναι τέτοια που να προβληματίζει μπροστά στην ευκολία χρήσης.