" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η εξωτερική εμφάνιση του ανανεωμένου Pixo παραμένει αναλλοίωτη.

Ευχάριστο στην οδήγηση στην πόλη και εύκολο στην ελιγμούς εμφανίζεται το Pixo με τη σχετικά σφιχτή ρυθμισμένη του ανάρτηση.

Χρωματική μόνο η διαφοροποίηση στο εσωτερικό του ανανεωμένου Pixo.

Πολύ οικονομικός και ακόμη πιο «οικολογικός» ο 3κύλινδρος κινητήρας του 1,0 λίτρου του Pixo.

Δοκιμή: Nissan Pixo 1,0

Διαβάστηκε από 10550 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/11/2012

Δεν του φαίνεται, αλλά το Nissan Pixo έχει ανανεωθεί! Και με τα 99 γρ./χλμ. CO2 που πλέον εκπέμπει, μπαίνει και αυτό στο «club» των πιο οικολογικών μοντέλων της αγοράς.

 
Η ανανέωση του Nissan Pixo δεν αφορά στην εξωτερική του εικόνα, αφού οι Ιάπωνες διατήρησαν αναλλοίωτη την εμφάνιση του μικρότερού τους μοντέλου, το οποίο διατηρεί ένα συγκρατημένο προφίλ, ειδικά σε σχέση με τον πρόσφατο νέο ή ανανεωμένο ανταγωνισμό. Από την άλλη βέβαια, ύστερα από κάποιες μικροβελτιώσεις στην αεροδυναμική και ελαφρώς στον προγραμματισμό του κινητήρα, οι μηχανικοί έφεραν πλέον το Pixo μεταξύ των αυτοκινήτων που εκπέμπουν κάτω από τα 100 γρ. CO2 ανά χλμ. Και αυτό λοιπόν είναι το νέο στην ανανέωση του Nissan Pixo, μαζί βέβαια με την τιμή του, η οποία μειώνεται από τα 7.980 ευρώ με απόσυρση και έκπτωση, στην έκδοση Motiva με air condition. 

«Πρόθυμο» μοτέρ, με έμφαση στην οικονομία
Ο 12βάλβιδος, 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας του 1,0 λίτρου διατηρεί τη «ζωντάνια» του στην περιοχή των 2.000-3.500 σ.α.λ. ευνοώντας την κίνηση στην πόλη, ενώ στο υψηλότερό του φάσμα παρουσιάζει σημάδια κόπωσης, λόγω βέβαια και του αραιής κλιμάκωσης μηχανικού κιβωτίου 5 σχέσεων. 

Ουσιαστικά, μεγάλο προτέρημά του παραμένει και πάλι η οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου, ενώ με τις εκπομπές ρύπων να πέφτουν πλέον στα 99 γρ./χλμ., δεν επιβαρύνει τον ιδιοκτήτη του με την ανάγκη καταβολής τελών κυκλοφορίας. Στο κομμάτι του θορύβου, ο κινητήρας συχνά θα κάνει αισθητή την παρουσία του στο εσωτερικό κυρίως από το μεσαίο φάσμα στροφών του και άνω, ενώ δεν λείπουν και οι κραδασμοί από τη λειτουργία του. 

Παραμένει ευέλικτο και ευκολοδήγητο
Με τις μικρές του διαστάσεις, το κοφτερό τιμόνι και τις αρκετές γυάλινες επιφάνειες, το Nissan Pixo ελίσσεται με ευκολία εντός πόλεως και είναι εύκολο στο παρκάρισμα ακόμη και στις πιο περιορισμένες θέσεις στάθμευσης. Εκτός πόλεως, το Pixo με τη σχετικά σφιχτή ανάρτηση, εμφανίζεται αρκετά σταθερό στην ευθεία και με μικρή ευπάθεια στους πλευρικούς άνεμους. Ωστόσο, η σφιχτή αυτή ρύθμιση της ανάρτησης μαζί με την παρουσία άκαμπτου πίσω άξονα έχουν ως αποτέλεσμα συχνά να μεταφέρονται οι ανωμαλίες του οδοστρώματος στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.

Εσωτερικό - Χώροι: Παραμένει λιτό σχεδιαστικά και με ικανοποιητική ποιότητα
Στο εσωτερικό του ανανεωμένου Pixo, εκτός κάποιων αλλαγών στους χρωματισμούς των επενδύσεων του ταμπλό, δεν συναντούμε κάποια διαφοροποίηση σε σχέση με πριν. Έτσι, αυτό παραμένει απλό στη σχεδίασή του, με απλώς ικανοποιητική ποιότητα, αλλά και με κάποιες μικρές εργονομικές ατέλειες όπως π.χ. η μη δυνατότητα ρύθμισης του ηλεκτρικού παραθύρου του συνοδηγού από την πλευρά του οδηγού. Στο κομμάτι των χώρων, στο πίσω κάθισμα θα απαιτηθούν κάποιες παραχωρήσεις από υψηλόσωμους επιβάτες λόγω της χαμηλής οροφής, ενώ το πορτ-μπαγκάζ έχει επίσης μικρή χωρητικότητα 129 λίτρων.

 

Η πιο ερωτεύσιμη πόλη της Ελλάδας

Αποκλειστικό: Το νέο Audi TT

Citroen C3 VS Ford Fiesta VS Nissan Micra

Δοκιμή: Το κορυφαίο Peugeot 508

Η κίνηση στους δρόμους

Video: Νέο Volvo XC40 Recharge

Και premium και SUV και 1.300 κυβικά γίνεται;

Ο δρόμος προς το νέο VW Golf!

To νέο Peugeot 208 GTi;

Δοκιμή: Νέο Mazda 2

Θα αγόραζες «διπλοκάμπινο» αντί SUV;

Τα 5 φθηνότερα μικρά SUV

Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »