Το κιτ κάνει δουλειά. Οι επιδόσεις έχουν βελτιωθεί πολύ, ενώ η κατανάλωση έχει αυξηθεί μόνο κατά 0,5 λτ./100 χλμ. Το νούμερο των CO2 παραμένει στο εργοστασιακό 129 γρ./χλμ.
Κινητήρας: 20 επιπλέον άλογα, στα ίδια περίπου η κατανάλωση
42.577 Επισκέψεις στο άρθρο (23/3/2017)
Αξίζει; Αυτή είναι η καίρια ερώτηση. Όμως για να απαντηθεί πρέπει να συγκρίνουμε τα νούμερα της ισχύος-ροπής και των επιδόσεων, σε συνάρτηση με την κατανάλωση και τη γενικότερη λειτουργία του κινητήρα. Γιατί δεν έχει καθόλου νόημα να κερδίσεις σε κάποιες στροφές λίγα άλογα ή Nm, και να χάσεις από τη συνολική εικόνα…
Ευτυχώς, στην προκειμένη περίπτωση η παρέμβαση των τεχνικών κρίνεται επιτυχημένη. Τόσο τα 20 άλογα, όσο και τα 15 σχεδόν Nm ροπής έρχονται λίγο πιο ψηλά, ενώ η λειτουργία του κινητήρα παραμένει πολιτισμένη και γραμμική. Υπάρχει μετά τις 2.000 σ.α.λ. ένα πιο έντονο τράβηγμα, όμως αυτό είναι ευπρόσδεκτο. Μοιάζει δηλαδή να έχει δοθεί προσοχή στην καμπύλη της ροπής, γεγονός που μετρά πολύ θετικά στη λειτουργία.
Περνώντας τώρα στις επιδόσεις και συγκρίνοντας με τον «εργοστασιακό» 1,2 DiG-T των 115 ίππων, τα νούμερα είναι αποκαλυπτικά. Στα πρώτα 100 χλμ./ώρα το μοντέλο έχει κερδίσει 1 περίπου δευτερόλεπτο, ενώ ακόμη καλύτερες είναι οι ρεπρίζ. Τα αναλυτικά στοιχεία θα τα βρείτε στο διπλανό πίνακα, όμως προσέξτε το 80-120 χλμ./ώρα με 6η: Πριν ήταν 27,1 δλ., ενώ τώρα έχει πέσει στα 20,6 δλ. Ο οδηγός λοιπόν που επιθυμεί λίγο περισσότερο γκαζάκι, ή εναλλακτικά αυτός που θέλει να επιταχύνει όντας και φορτωμένος στον αυτοκινητόδρομο, έχει μια καλή δικαιολογία.
Φυσικά, η τελική απόφαση εξαρτάται και από την κατανάλωση. Δεν γίνεται να κερδίσεις 20 άλογα με την ίδια κατανάλωση… Εμείς, στις τυποποιημένες μετρήσεις του AutoΤρίτη έχουμε μετρήσει μέση κατανάλωση για τον 1,2 DiG-T των 115 ίππων 7,1 λτ./100 χλμ. Με το κιτ αναβάθμισης μετρήσαμε 7,5 - 7,6 λτ./100. Η αύξηση δεν είναι πολύ μεγάλη.
Για την ακρίβεια υπολογίστε περίπου 0,75 ¤/100 χλμ., τα οποία μπορείτε να τα κερδίσετε πίσω δίνοντας περισσότερη προσοχή στον συνολικό τρόπο οδήγησης...
Δυστυχώς και εγώ συμφωνώ με τους παραπάνω. Η Nissan πλέον βγάζει όμορφα και δυνατά αυτοκίνητα, αλλά η αξιοπιστία τους έχει πάει περίπατο. Και μαζί και οι σχετικά χαμηλές τιμές ανταλλακτικών.... Έχω και εγώ ένα Qashqai και μου έχει αλλάξει τα φώτα στις βλάβες στα ηλεκτρονικά του.... Πλέον από Ιαπωνία μεριά, μάλλον μόνο toyota η mazda.
Ο πιο αξιος πρεσβευτης της NISSAN μετα την ALMERA και PRIMERA (προ 2000 )εποχη!Το μονο που πρεπει να κανει απο εδω και στο εξης ,κατα τη γνωμη μου,ειναι να στριψει πιο ανατολικα,πιο γιαπωνεζικα δηλαδη!Καλες κινησεις με MICRA PULSAR QASHQAI,αλλα εμεις αλλη NISSAN αγαπησαμε!
Εχει απολυτο δικιο ο φιλος τα τελευταια χρονια το μονο πραγμα που θυμιζει ιαπωνα ειναι το ονομα διοτι ολα τα αλλα ειναι δωσμενα απο τους γαλλους.
Qashqai 2008 με 90000 χλμ οι βλάβες που έβγαλε σπιραλ τιμονιού .... Autotriti τον πίνακα με τις επιδόσεις δε βρίσκω στο συγκεκριμένο άρθρο