Ο 1,6 SIDI κινητήρας εξασφαλίζει καλές επιδόσεις, όμως είναι πολύ απαιτητικός σε καύσιμο. Το αυτόματο κιβώτιο ταιριάζει ιδανικά με τον ταξιδιάρικο χαρακτήρα του μοντέλου.

Ο 1,6 SIDI κινητήρας εξασφαλίζει καλές επιδόσεις, όμως είναι πολύ απαιτητικός σε καύσιμο. Το αυτόματο κιβώτιο ταιριάζει ιδανικά με τον ταξιδιάρικο χαρακτήρα του μοντέλου.

Kινητήρας-Επιδόσεις

20.304 Επισκέψεις στο άρθρο (13/8/2013)

Κάτω από το καπό του Cascada της δοκιμής μας, βρισκόταν ο νέος turbo, άμεσου ψεκασμού1,6 SIDI κινητήρας της Opel ο οποίος αποδίδει 170 ίππους και 260 Nm ροπής από τις 1.650 έως τις 3.200 σ.α.λ. Αυτός είναι ελαστικός από χαμηλά, γραμμικός στη λειτουργία του, καλός σε επιδόσεις (τόσο στο 0-100, όσο και στις ρεπρίζ), όμως και πολύ απαιτητικός σε καύσιμο. Σύμφωνα με την Opel, η μέση κατανάλωση είναι 7,2 λτ./100 χλμ. (6,3 με χειροκίνητο κιβώτιο), στην πράξη όμως υπολογίστε πάνω από 9,5 οδηγώντας πολύ οικονομικά. Από την άλλη όμως, το αυτόματο κιβώτιο με το οποίο συνδυαζόταν στο μοντέλο της δοκιμής μας ταιριάζει ιδανικά στον cruising χαρακτήρα του μοντέλου, αφού είναι μεταξόνιο και γρήγορο στις εναλλαγές των σχέσεων. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
4green