Τo Opel Cascada δεν παρουσιάζει ιδιαίτερες στρεβλώσεις στο αμάξωμα, που δείχνει αρκούντως στιβαρό.

Τo Opel Cascada δεν παρουσιάζει ιδιαίτερες στρεβλώσεις στο αμάξωμα, που δείχνει αρκούντως στιβαρό.

Στο δρόμο

22.957 Επισκέψεις στο άρθρο (26/6/2013)

Πανεύκολη είναι η διαδικασία ανοίγματος της οροφής και φυσικά δε χάσαμε ευκαιρία να απολαύσουμε την οδηγική dolce vita, που προσφέρει το νέο Opel Cascada. Ακόμα και με τα πλευρικά παράθυρα κατεβασμένα, ο αέρας απλά χαϊδεύει τα μαλλιά, χωρίς να ταλαιπωρεί ακόμα και στα 140 χλμ./ώρα.

Με τα παράθυρα, δε, ανεβασμένα και τον ανεμοφράχτη σε χρήση, απολαμβάνεις την αίσθηση ελευθερίας απαλλαγμένος εντελώς από ενοχλήσεις του αέρα. Περνώντας στην ουσία των cabrio, είναι εμφανές ότι, οι ενισχύσεις του αμαξώματος και η προσεγμένη ακαμψία (βελτιωμένο κατά 41% σε σχέση με το Astra Twin Top σύμφωνα με την Opel) έχουν πιάσει τόπο. Το παρμπρίζ δεν τρέμει παρά ελάχιστα και αυτό μόνο σε κακό οδόστρωμα, το δε τιμόνι το ίδιο.

Με την οροφή κλειστή ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες, η κουκούλα δεν «μπαλονιάζει», το επίπεδο θορύβου παρέμεινε σε λογικά επίπεδα και το μόνο που ενοχλεί είναι η περιορισμένη πίσω ορατότητα. Το αυτοκίνητο της δοκιμής πάντως είχε την premium οροφή, που χρεώνεται επιπλέον.
Οδηγικά το Cascada δε διεκδικεί τον τίτλο του cabrio driverΆs car και τα πρώτα μηνύματα για αυτό έρχονται από το ακριβές, αλλά μέτριο αίσθηση τιμόνι. Μετά είναι η απορροφητική ανάρτηση που δίνει έμφαση στην άνεση.

Σε κάθε περίπτωση όμως, το Cascada κρατάει καλά, γέρνει σε λογικές ποσότητες, φρενάρει εξαιρετικά και αντιδρά ελεγχόμενα και προοδευτικά. Τα στάνταρ σοφιστικέ γόνατα HiperStrut μπροστά και ο ημιάκαμπτος άξονας με σύνδεσμο Watt πίσω, συντελούν τα μέγιστα στην σταθερότητα και την αίσθηση ασφάλειας, που αποπνέει το Cascada, όπως φυσικά και το πλήθος των εξελιγμένων ηλεκτρονικών βοηθημάτων, που διαθέτει στο βασικό ή έξτρα εξοπλισμό του.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

OPEL NEA MONTELA
test center