Ικανοποιητικές οι επιδόσεις του ατμοσφαιρικού κινητήρα των 90 ίππων. Οι απαιτήσεις σε καύσιμο κυμαίνονται στα 7,5-8,0 λτ./100 χλμ..
Κινητήρας: Ικανός, για ατμοσφαιρικός
108.856 Επισκέψεις στο άρθρο (2/11/2017)
Κάτω από το καπό του Corsa της δοκιμής βρίσκεται ο «αειθαλής» κινητήρας 1,4 Ecotec των 90 ίππων και 130 Nm ροπής. Στα χαρτιά αυτό το μοτέρ προσφέρει μέση κατανάλωση της τάξης των 5,0 λτ./100 χλμ. και εκπομπές ρύπων CO2 117 γρ./χλμ, όμως στην πράξη ο οδηγός δεν πρόκειται να «πιάσει» αυτό το νούμερο. Αντίθετα, θα δει στον υπολογιστή ταξιδίου του 2 έως και 3 λτ. καυσίμου/100 χλμ. παραπάνω. Βέβαια, το Start-Stop τηρεί τα προσχήματα βοηθώντας εν μέρει στην οικονομία καυσίμου. Όσον αφορά στη λειτουργία και στις επιδόσεις, το τράβηγμα του -ατμοσφαιρικού- κινητήρα είναι θετικό από τις χαμηλές στροφές εκμεταλλευόμενο και την κλιμάκωση του κιβωτίου, η οποία μέχρι και την τελευταία σχέση είναι αρκετά πυκνή, ενώ απλά ικανοποιητικές είναι και οι επιδόσεις δεδομένου του προσανατολισμού του μοντέλου. Σίγουρα δεν συγκρίνεται με τα τούρμπο της νέας εποχής, όμως στέκεται στην πόλη και αν βάλεις και την χαμηλότερη τιμή απόκτησης τότε δεν έχεις παράπονο…
Ο ορος "innovation" (καινοτομια) που υπαρχει στο συγκεκριμενο αυτοκινητο; Να τον χρησιμοποιουσε η Mazda να το καταλαβω αλλα στο συγκεκριμενο Corsa ειναι εντελως ασχετος! Με τον κινητηρα της δεκαετιας του 90;;; Πλακα μας κανει η γαλλικη Opel;
Μια χαρά αμάξι είναι, όμορφο,ασφαλές και καλοεξοπλισμενο. Δεν παίρνεις και κάτι καλύτερο στα ίδια λεφτά. Και ο συγκεκριμένος κινητήρας πρωτομπηκε στο κορσα του 2004 και είχε πολλές τεχνολογίες επάνω. Για ατμοσφαιρικός έχει νεύρο και είναι πολύ καλός για καθημερινή μικτή χρήση. Κράζετε μερικοί λες και οδηγατε πόρσε ή λες και πάτε κάθε μέρα στα ράλι και σας νοιάζουν οι απόλυτες επιδόσεις.
Εγώ πάντως το συγκεκριμένο αυτοκίνητο το βλέπω να κυκλοφορεί όλο και συχνότερα! Μάλλον ο κόσμος που το αγοράζει εμπιστεύεται περισσότερο έναν 4κύλινδρο ατμοσφαιρικό από έναν 3κύλινδρο τούρμπο. (Είναι βέβαια και η τιμή!)
Ο ορος "innovation" (καινοτομια) που υπαρχει στο συγκεκριμενο αυτοκινητο; Να τον χρησιμοποιουσε η Mazda να το καταλαβω αλλα στο συγκεκριμενο Corsa ειναι εντελως ασχετος! Με τον κινητηρα της δεκαετιας του 90;;; Πλακα μας κανει η γαλλικη Opel;
8 lt/100 km;Το xsara του αδερφού μου καίει λιγότερο! WTF για μοντέλο του 2017...
Μια χαρά αμάξι είναι, όμορφο,ασφαλές και καλοεξοπλισμενο. Δεν παίρνεις και κάτι καλύτερο στα ίδια λεφτά. Και ο συγκεκριμένος κινητήρας πρωτομπηκε στο κορσα του 2004 και είχε πολλές τεχνολογίες επάνω. Για ατμοσφαιρικός έχει νεύρο και είναι πολύ καλός για καθημερινή μικτή χρήση. Κράζετε μερικοί λες και οδηγατε πόρσε ή λες και πάτε κάθε μέρα στα ράλι και σας νοιάζουν οι απόλυτες επιδόσεις.
Ατμοσφαιρικό εν έτει 2017; Δεν θα το προτιμούσα στην εποχή του πυρετού του turbo
Εγώ πάντως το συγκεκριμένο αυτοκίνητο το βλέπω να κυκλοφορεί όλο και συχνότερα! Μάλλον ο κόσμος που το αγοράζει εμπιστεύεται περισσότερο έναν 4κύλινδρο ατμοσφαιρικό από έναν 3κύλινδρο τούρμπο. (Είναι βέβαια και η τιμή!)