Μοντέρνα εικόνα και καλή ποιότητα κατασκευής για το εσωτερικό του Opel Corsa.
Εσωτερικό: Ποιοτικό, ευρύχωρο και με καλό εξοπλισμό
108.877 Επισκέψεις στο άρθρο (2/11/2017)
Η γενική εικόνα που αποκομίζει κανείς από το εσωτερικό του Corsa στην έκδοση Innovation είναι πολύ θετική. Ένα από τα σημαντικά χαρακτηριστικά της έκδοσης είναι και τα σπορ καθίσματα τα οποία εκτός του ό,τι είναι όμορφα στην όψη, παρέχουν καλή στήριξη στο σώμα και εν τέλει ικανοποιούν στον τομέα της άνεσης, παρόλο που αρχικά δίνουν την εντύπωση ότι η έδρα τους ίσως είναι λίγο πιο σκληρή από όσο θα χρειαζόταν βάσει του αστικού χαρακτήρα του μοντέλου. Το ταμπλό στο πάνω μέρος φέρει μαλακό στην αφή υλικό καλής ποιότητας, το οποίο συνορεύει με στιλπνά μαύρα πλαστικά στην κονσόλα δημιουργώντας μια ωραία, διακριτικά premium ατμόσφαιρα. Καλό επίσης είναι το επίπεδο εργονομίας, όπως και η γενικότερη φιλικότητα προς το χρήστη κάτι που οφείλεται στο σύστημα πολυμέσων Intellilink με την έγχρωμη οθόνη αφής 7 ιντσών. Επίσης, σημειώστε πως όπως και στις υπόλοιπες εξοπλιστικές εκδόσεις στάνταρ είναι το σύστημα OnStar, κάτι που δεν συναντάς στην κατηγορία. Τέλος, σε επίπεδο χώρων δεν έχει μεταβληθεί κάτι με αποτέλεσμα στην καμπίνα να μπορούν να φιλοξενηθούν με άνεση τέσσερις ενήλικες, ενώ το πορτ-μπαγκάζ με μέγεθος 285 λίτρα (1.090 λτ. με αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα), βρίσκεται στο μέσο όρο της κατηγορίας.
Ο ορος "innovation" (καινοτομια) που υπαρχει στο συγκεκριμενο αυτοκινητο; Να τον χρησιμοποιουσε η Mazda να το καταλαβω αλλα στο συγκεκριμενο Corsa ειναι εντελως ασχετος! Με τον κινητηρα της δεκαετιας του 90;;; Πλακα μας κανει η γαλλικη Opel;
Μια χαρά αμάξι είναι, όμορφο,ασφαλές και καλοεξοπλισμενο. Δεν παίρνεις και κάτι καλύτερο στα ίδια λεφτά. Και ο συγκεκριμένος κινητήρας πρωτομπηκε στο κορσα του 2004 και είχε πολλές τεχνολογίες επάνω. Για ατμοσφαιρικός έχει νεύρο και είναι πολύ καλός για καθημερινή μικτή χρήση. Κράζετε μερικοί λες και οδηγατε πόρσε ή λες και πάτε κάθε μέρα στα ράλι και σας νοιάζουν οι απόλυτες επιδόσεις.
Εγώ πάντως το συγκεκριμένο αυτοκίνητο το βλέπω να κυκλοφορεί όλο και συχνότερα! Μάλλον ο κόσμος που το αγοράζει εμπιστεύεται περισσότερο έναν 4κύλινδρο ατμοσφαιρικό από έναν 3κύλινδρο τούρμπο. (Είναι βέβαια και η τιμή!)
Ο ορος "innovation" (καινοτομια) που υπαρχει στο συγκεκριμενο αυτοκινητο; Να τον χρησιμοποιουσε η Mazda να το καταλαβω αλλα στο συγκεκριμενο Corsa ειναι εντελως ασχετος! Με τον κινητηρα της δεκαετιας του 90;;; Πλακα μας κανει η γαλλικη Opel;
8 lt/100 km;Το xsara του αδερφού μου καίει λιγότερο! WTF για μοντέλο του 2017...
Μια χαρά αμάξι είναι, όμορφο,ασφαλές και καλοεξοπλισμενο. Δεν παίρνεις και κάτι καλύτερο στα ίδια λεφτά. Και ο συγκεκριμένος κινητήρας πρωτομπηκε στο κορσα του 2004 και είχε πολλές τεχνολογίες επάνω. Για ατμοσφαιρικός έχει νεύρο και είναι πολύ καλός για καθημερινή μικτή χρήση. Κράζετε μερικοί λες και οδηγατε πόρσε ή λες και πάτε κάθε μέρα στα ράλι και σας νοιάζουν οι απόλυτες επιδόσεις.
Ατμοσφαιρικό εν έτει 2017; Δεν θα το προτιμούσα στην εποχή του πυρετού του turbo
Εγώ πάντως το συγκεκριμένο αυτοκίνητο το βλέπω να κυκλοφορεί όλο και συχνότερα! Μάλλον ο κόσμος που το αγοράζει εμπιστεύεται περισσότερο έναν 4κύλινδρο ατμοσφαιρικό από έναν 3κύλινδρο τούρμπο. (Είναι βέβαια και η τιμή!)