Ο σύγχρονος 1,5 BlueHDi των 130 ίππων, με υγρό εξάτμισης Adblue, τραβάει εμφατικά από χαμηλά (300 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ. είναι αυτά), λειτουργεί πολιτισμένα και αθόρυβα, ενώ η χροιά και το κροτάλισμα του diesel απλά λάμπουν δια της απουσίας τους. Το γλυκό δένει εξαιρετικά με το αυτόματο κιβώτιο, που ανεβοκατεβάζει σωστά και ομαλά τις 8 σχέσεις του, χωρίς μάλιστα σημαντική επιβάρυνση στην κατανάλωση.
Η τελευταία απέχει σαφώς από τα 3,8 λτ./100 χλμ. που υπόσχεται η Peugeot, αλλά τα 6,5 λτ./100 χλμ που έδειξαν οι μετρήσεις μας είναι μια καθόλα αποδεκτή τιμή, που θα προσφέρει οικονομία σε όσους κάνουν πολλά χιλιόμετρα ετησίως. Μάλιστα με συνεχή χρήση της ECO λειτουργίας (υπάρχει ακόμα η Sport και η Normal) και δίνοντας τη δέουσα προσοχή, η μέση κατανάλωση μπορεί να πέσει τουλάχιστον κατά 1,0 λτ./100 χλμ. με το τίμημα στην απόκριση του γκαζιού να είναι φυσικά αισθητό.
Απο τα λιγα μοντελα αυτοκινητων που μου αρεσουν τοσο εξωτερικα οσο και εσωτερικα.
Μοτερ ιδανικο με τα 130 αλογα για να κινειται αξιοπρεπως και αναλογη καταναλωση.
Η τιμη ξεφευγει κανοντας το απιαστο ονειρο για πολλους απο εμας καθως το αυτοκινητο "φωναζει" εστω για την εκδοση allure,οτιδηποτε λιγοτερο απλα δεν με ικανοποιει απο πλευρας εξοπλισμου !
Απο τα λιγα μοντελα αυτοκινητων που μου αρεσουν τοσο εξωτερικα οσο και εσωτερικα. Μοτερ ιδανικο με τα 130 αλογα για να κινειται αξιοπρεπως και αναλογη καταναλωση. Η τιμη ξεφευγει κανοντας το απιαστο ονειρο για πολλους απο εμας καθως το αυτοκινητο "φωναζει" εστω για την εκδοση allure,οτιδηποτε λιγοτερο απλα δεν με ικανοποιει απο πλευρας εξοπλισμου !
Γνωριζετε για αυτο τον "καλο" κινητηρα η Peugeot για ποσα χιλιομετρα εγγυάται καλη λειτουργια, γιατι στα προηγουμενα οι εγγυησεις ηταν απογοητευτικες