Κάψανε λιγότερο από diesel
Κινητήρας: «Ζωντανές» επιδόσεις,  συγκρατημένη κατανάλωση

Κινητήρας: «Ζωντανές» επιδόσεις, συγκρατημένη κατανάλωση

170.296 Επισκέψεις στο άρθρο (29/7/2020)

Ο σύγχρονος 1,5 BlueHDi των 130 ίππων, με υγρό εξάτμισης Adblue, τραβάει εμφατικά από χαμηλά (300 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ. είναι αυτά), λειτουργεί πολιτισμένα και αθόρυβα, ενώ η χροιά και το κροτάλισμα του diesel απλά λάμπουν δια της απουσίας τους. Το γλυκό δένει εξαιρετικά με το αυτόματο κιβώτιο, που ανεβοκατεβάζει σωστά και ομαλά τις 8 σχέσεις του, χωρίς μάλιστα σημαντική επιβάρυνση στην κατανάλωση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Η τελευταία απέχει σαφώς από τα 3,8 λτ./100 χλμ. που υπόσχεται η Peugeot, αλλά τα 6,5 λτ./100 χλμ που έδειξαν οι μετρήσεις μας είναι μια καθόλα αποδεκτή τιμή, που θα προσφέρει οικονομία σε όσους κάνουν πολλά χιλιόμετρα ετησίως. Μάλιστα με συνεχή χρήση της ECO λειτουργίας (υπάρχει ακόμα η Sport και η Normal) και δίνοντας τη δέουσα προσοχή, η μέση κατανάλωση μπορεί να πέσει τουλάχιστον κατά 1,0 λτ./100 χλμ. με το τίμημα στην απόκριση του γκαζιού να είναι φυσικά αισθητό.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Τα πάντα για επαγγελματικό όχημα
Εκθεση Αυτοκινήτου. Οικονομία στην κατανάλωση. Βρές υβριδικά, ηλεκτρικά, LPG/CNG, plug-in. Τι ισχύει για μεταχειρισμένα και diesel