Τιμολογιακά, η Nissan προσφέρει το Pulsar στις diesel εκδόσεις του σε ένα ποσόν που ξεκινά από τα 17.290 ευρώ με έκπτωση και απόσυρση.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Τιμολογιακά, η Nissan προσφέρει το Pulsar στις diesel εκδόσεις του σε ένα ποσόν που ξεκινά από τα 17.290 ευρώ με έκπτωση και απόσυρση.

Test: Pulsar 1.5 dCi

125.733 Επισκέψεις στο άρθρο (1/10/2015)

Με το νέο Pulsar, η Nissan θέτει υψηλούς στόχους στην μικρομεσαία κατηγορία, φέρνοντας ένα παραδοσιακό χάτσμπακ, που προβάλει στοιχεία όπως η άνεση και η ευρυχωρία, αλλά και η εξαιρετική οικονομία κίνησης.

Στα γρήγορα: 
• 1,5 diesel με 110 PS
• 0-100 χλμ./ώρα σε 10,2 δλ.
• Χωρίς τέλη κυκλοφορίας
• Από 17.290 ευρώ
+ Ποιότητα, χώροι, άνεση, ποιότητα κύλισης, κατανάλωση-μηδενικά τέλη, απόδοση κινητήρα-επιδόσεις
- Εμφάνιση χωρίς ρίσκα, μέσα και έξω
Το Pulsar είναι το μοντέλο εκείνο μέσω του οποίου η Nissan επιστρέφει από το 2006 και το τέλος του Almera (το Tiida του 2007 ήταν ένα διαφορετικό project, μη ευρωπαϊκό), στα μικρομεσαία χάτσμπακ αυτοκίνητα που προβάλλουν… παραδοσιακές αξίες, όπως η άνεση, η ευρυχωρία και η αξιοπιστία. Τοποθετείται στη γκάμα κάτω από το Qashqai, διαθέτοντας τους ίδιους κινητήρες βενζίνης (1,2 turbo) και πετρελαίου (1,5 dCi), αλλά και τα ίδια προηγμένα στοιχεία τεχνολογίας ασφαλείας του Nissan Safety Shield (προαιρετικό). Εμείς, υποδεχόμαστε το νέο Pulsar στη χώρα μας δοκιμάζοντας την έκδοση με τον 1,5 diesel κινητήρα, η οποία αναμένεται να συγκεντρώσει και το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεων του μοντέλου.
Κλασικό χάτσμπακΣχεδιαστικά, το Pulsar εφαρμόζει κλασικές χάτσμπακ γραμμές, σε ένα 5θυρο αμάξωμα που υιοθετεί αρκετές σχεδιαστικές λεπτομέρειες από τη νέα γενιά του Nissan Qashqai. Έτσι, στο εμπρόσθιο τμήμα συναντούμε την ίδια, «V-Shaped» γρίλια της Nissan με μεγάλο το λογότυπο της φίρμας, ενώ πίσω, τα πολύ μοντέρνα φωτιστικά έρχονται και αυτά σχεδόν απευθείας από τον crossover «αδελφό» του Pulsar, όπως και το τρίτο πίσω πλαϊνό τζάμι. Από εκεί και πέρα, αυτό που αποτελεί εντύπωση στο Pulsar είναι οι μικροί πρόβολοι εμπρός-πίσω και οι τραβηγμένοι στα άκρα τροχοί, κάτι που έρχεται ως απόρροια του μεγαλύτερου μεταξονίου της κατηγορίας (2,7 μέτρα). Σε πρακτικά επίπεδα, το μακρύ μεταξόνιο σε συνδυασμό με το ύψος των 1,52 μέτρων (το υψηλότερο της κατηγορίας), εξασφαλίζουν αρκετά οφέλη στους εσωτερικούς χώρους του αυτοκινήτου.
Με 17.290, αλλά με αρκετά καλό εξοπλισμόΤιμολογιακά, η Nissan προσφέρει το Pulsar στις diesel εκδόσεις του σε ένα ποσόν που ξεκινά από τα 17.290 ευρώ με έκπτωση και απόσυρση.Το ποσόν αυτό με βάση τα δεδομένα της κατηγορίας κρίνεται «τσιμπημένο», ωστόσο από την αρχική του έκδοση το Pulsar έρχεται με αρκετά καλό εξοπλισμό (στάνταρ ESP-6 αερόσακοι, ηχοσύστημα και cruise control με χειριστήρια στο τιμόνι, όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες, air condition κ.λπ.). Για τις εκδόσεις του με τον 1,2 turbo βενζινοκινητήρα των 115 ίππων, το Pulsar στο ίδιο επίπεδο εξοπλισμού κοστίζει 14.990 ευρώ με χειροκίνητο κιβώτιο ή 16.490 ευρώ με το κιβώτιο CVT (συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center