Σχετικά μικρές κλίσεις στις στροφές για το Pulsar, το οποίο ακόμη και σε πίεση διατηρεί την τροχιά του χωρίς να έχει απότομες αντιδράσεις.
Στο δρόμο: Με έμφαση στην άνεση – Πολύ καλή ασφάλεια
Το Pulsar δεν βασίζεται πάνω στο ίδιο πάτωμα με το Qashqai, αλλά αντίθετα χρησιμοποιεί ως βάση του τη μικρή πλατφόρμα «V» της Nissan. Βέβαια, με μεταξόνιο 2,7 μέτρων, κάθε άλλο παρά «μικρή» χαρακτηρίζεται η πλατφόρμα αυτή, η οποία επιπλέον αυτού δίνει τη δυνατότητα στο ιαπωνικό μικρομεσαίο να διατηρήσει σε λογικά επίπεδα το βάρος του (1.307 κιλά στη diesel έκδοση).
Ανετο, ποιοτικό και ασφαλές στο δρόμο
Το Pulsar, από τα πρώτα χιλιόμετρα που θα διανύσει κανείς μαζί του, δείχνει ότι δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην παροχή άνετων και «ήσυχων» μετακινήσεων. Η ανάρτηση, με μαλακή ρύθμιση, διαχειρίζεται με εξαιρετική αποτελεσματικότητα τις ανωμαλίες του οδοστρώματος κατά το πέρασμα από αυτές, χωρίς να τις αφήνει να μεταφερθούν στο εσωτερικό. Την ίδια στιγμή, η πολύ καλή ηχομόνωση της καμπίνας φροντίζει ώστε να διατηρούνται εκτός οι παρασιτικοί θόρυβοι και μόνο ένας μικρός αεροδυναμικός θόρυβος από τους μεγάλους πλαϊνούς καθρέπτες, θα γίνει ελαφρά αισθητός σε ταχύτητες άνω των 100-120 χλμ./ώρα.
Η πολύ καλή ποιότητα κύλισης έρχεται ως το κερασάκι στην τούρτα, για να τονίσει για μια ακόμη φορά τον άνετο και ποιοτικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Για αυτούς που θα θελήσουν να αναζητήσουν τα σπορτίφ στοιχεία του Pulsar, το αυτοκίνητο αποδεικνύεται ουδέτερο στις αντιδράσεις του και με υψηλά περιθώρια πρόσφυσης, εκμεταλλευόμενο στοιχεία όπως το μακρύ μεταξόνιο, αλλά και το στάνταρ ESP.
Στην ευθεία, το Pulsar ξεχωρίζει για την πολύ καλή άνεση και ποιότητα κύλισης που προσφέρει, αλλά και για την ιδιαίτερη αποτελεσματική του ηχομόνωση.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- 200 διαθέσιμα στοιχεία για NISSAN PULSAR
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)
Αγαπητό Autotriti: Γιατί δεν κάνετε ένα άρθρο με συγκριτική παρουσίαση του Pulsar 1.5 dci και της αντίστοιχης Mercedes A-Class με τον ίδιο κινητήρα; Εσείς να παραθέσετε πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα εκατέρωθεν και ο κόσμος να συμπεράνει αν αξίζει η διαφορά των +11.000,00 ευρώ περίπου (ή περίπου 65% ακριβότερα).
μπορεί να είανι λίγο απρόσωπο σχεδιαστικά,αλλά είναι κλάσεις ανώτερο από το golf σε ποιότητα και προπάντων σε αξιοπιστία,να το λέτε και αυτό.
Φίλε Χρήστο οι κινητήρες τη renault το έχουν αποδδείξει ότι είανι αξιόπιστοι,και δεν είναι τυχαίο ότι τους χρησιμοποιηθεί η μερσεντές,δεν είναι τυχαίο.
Με Renault μηχανη...απο Ποτε λενε τα γαλλικα αξιοπιστα; επειδη λεει Nissan...; ετσι ναι...αφου την εχει αγορασει η Renault εδω κ χρονια...
σιγα το αμαξι μονο γιαπωνεζικο δεν ειναι, μηχανικα ρενο οσο για τα υλικα κατασκευης απο κακης ποιοτητας ανακυκλωσιμα υλικα
επειδή εδώ είναι βαλκανια, και επειδή περασε η εποχη των παχιων αγελαδων , που κάθε οικογενεια ειχε 4 και 5 αυτοκίνητα, που όταν περνουσαν τα βλαστάρια στο πανεπιστημιο ειχαν δωρο και ένα αυτοκινητο από τον μπαμπα και τη μαμα, που γεμιζαν τα καφε με ακρινα ενεργοβορα .SUV..που κινιωταν μονο μεσα στην πολη..που η επαρχια αναστεναζε στα τεραστια 4χ4 αγροτικα, τωρα ..ότι πιο οικονομικο τοσο πιο καλο....αλλα γιατι δεν φγαζουν και ένα σενταν στο αντιστοιχο χατς μοντελο; εμενα μου αρεσει η νισαν ..πού είναι ο αντικατασταστης του αλμερα η του πριμερα; για την ελλαδα και τους ελληνες οικογενειάρχες; όπως και άλλες εταιριες , ας ππουμε η πεζω, η ρενω και η σιτροεν..γιατι δεν εχουν τα αντιστοιχα σενταν; δεν μιλαω γιαεκεινα τα φτηνα δευτεροκλασατα,σενταν που διαθετουν, νομιζω μονο η οπελ με το αστρα εχει σενταν και αυτό το φτιαχνουν στην πολωνια......απορω όμως γιατι το κορολα της τογιοτα δεν πουλαει ..όπως παλια..ακομη να προσαρμοστουμε;