Σχετικά μικρές κλίσεις στις στροφές για το Pulsar, το οποίο ακόμη και σε πίεση διατηρεί την τροχιά του χωρίς να έχει απότομες αντιδράσεις.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Σχετικά μικρές κλίσεις στις στροφές για το Pulsar, το οποίο ακόμη και σε πίεση διατηρεί την τροχιά του χωρίς να έχει απότομες αντιδράσεις.

Στο δρόμο: Με έμφαση στην άνεση – Πολύ καλή ασφάλεια

125.781 Επισκέψεις στο άρθρο (1/10/2015)

Το Pulsar δεν βασίζεται πάνω στο ίδιο πάτωμα με το Qashqai, αλλά αντίθετα χρησιμοποιεί ως βάση του τη μικρή πλατφόρμα «V» της Nissan. Βέβαια, με μεταξόνιο 2,7 μέτρων, κάθε άλλο παρά «μικρή» χαρακτηρίζεται η πλατφόρμα αυτή, η οποία επιπλέον αυτού δίνει τη δυνατότητα στο ιαπωνικό μικρομεσαίο να διατηρήσει σε λογικά επίπεδα το βάρος του (1.307 κιλά στη diesel έκδοση).


Περνώντας στην ανάρτηση, εδώ συναντούμε την κλασική αρχιτεκτονική με Γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω, με τους μηχανικούς της Nissan να ενσωματώνουν αντιστρεπτικές δοκούς εμπρός-πίσω, προς όφελος της συνολικής ακαμψίας. Το τιμόνι από την πλευρά του είναι ηλεκτρικό, ενώ και τα φρένα αποτελούνται από αεριζόμενα δισκόφρενα εμπρός και δίσκους πίσω.

Ανετο, ποιοτικό και ασφαλές στο δρόμο
Το
Pulsar, από τα πρώτα χιλιόμετρα που θα διανύσει κανείς μαζί του, δείχνει ότι δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην παροχή άνετων και «ήσυχων» μετακινήσεων. Η ανάρτηση, με μαλακή ρύθμιση, διαχειρίζεται με εξαιρετική αποτελεσματικότητα τις ανωμαλίες του οδοστρώματος κατά το πέρασμα από αυτές, χωρίς να τις αφήνει να μεταφερθούν στο εσωτερικό. Την ίδια στιγμή, η πολύ καλή ηχομόνωση της καμπίνας φροντίζει ώστε να διατηρούνται εκτός οι παρασιτικοί θόρυβοι και μόνο ένας μικρός αεροδυναμικός θόρυβος από τους μεγάλους πλαϊνούς καθρέπτες, θα γίνει ελαφρά αισθητός σε ταχύτητες άνω των 100-120 χλμ./ώρα. 

Η πολύ καλή ποιότητα κύλισης έρχεται ως το κερασάκι στην τούρτα, για να τονίσει για μια ακόμη φορά τον άνετο και ποιοτικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Για αυτούς που θα θελήσουν να αναζητήσουν τα σπορτίφ στοιχεία του Pulsar, το αυτοκίνητο αποδεικνύεται ουδέτερο στις αντιδράσεις του και με υψηλά περιθώρια πρόσφυσης, εκμεταλλευόμενο στοιχεία όπως το μακρύ μεταξόνιο, αλλά και το στάνταρ ESP. 

Το τιμόνι από την πλευρά του, δεν είναι τόσο γρήγορο και βαρύ όσο θα το θέλαμε, ωστόσο η αίσθηση που προσφέρει είναι ικανοποιητική, όπως και η πληροφόρησή του. Τα φρένα από την άλλη, είναι σε θέση να σταματήσουν άμεσα το Pulsar σε μια «κακιά στιγμή», με το 100-0 μ. να επιτυγχάνεται στα πολύ καλά 38,1 μ.

Στην ευθεία, το Pulsar ξεχωρίζει για την πολύ καλή άνεση και ποιότητα κύλισης που προσφέρει, αλλά και για την ιδιαίτερη αποτελεσματική του ηχομόνωση.

Στην ευθεία, το Pulsar ξεχωρίζει για την πολύ καλή άνεση και ποιότητα κύλισης που προσφέρει, αλλά και για την ιδιαίτερη αποτελεσματική του ηχομόνωση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
vw