Δοκιμή: Ήπια υβριδικό Renault Arkana με 140 PS
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμή: Ήπια υβριδικό Renault Arkana με 140 PS

90.083 Επισκέψεις στο άρθρο (20/3/2022)

To Renault Arkana συνδυάζει την ελκυστική σχεδίαση με προηγμένες τεχνολογίες και αυτόματο κιβώτιο, όντας διαθέσιμο σε σχετικά «λαϊκή» τιμή.

Η X4 της Renault... στη μισή τιμή!


Πρωταγωνιστικό ρόλο στη σχεδίαση του νέου Renault Arkana παίζει η κεκλιμένη πίσω οροφή, η οποία σε συνδυασμό με το σχήμα των πλευρικών παραθύρων και το πλαϊνό νεύρο δημιουργούν μία άκρως δυναμική αισθητική.

Πρωταγωνιστικό ρόλο στη σχεδίαση του νέου Renault Arkana παίζει η κεκλιμένη πίσω οροφή, η οποία σε συνδυασμό με το σχήμα των πλευρικών παραθύρων και το πλαϊνό νεύρο δημιουργούν μία άκρως δυναμική αισθητική.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Με μια ματιά
  • Mικρομεσαίο Coupe SUV
  • Ήπια υβριδικός 1,3 turbo κινητήρας με 140 άλογα
  • Στάνταρ αυτόματο κιβώτιο
  • Με 200 χλστ. από το έδαφος
  • Από 26.490 ευρώ με όλα τα κομφόρ
Ο κόσμος έχει διχασθεί με τη μόδα των Coupe SUV. Υπάρχουν αυτοί που λατρεύουν το ξεχωριστό πάντρεμα της πρακτικότητας των SUV με τα sexy οπίσθια και την απότομη πτώση στη γραμμή της οροφής -δημιουργώντας τη σχετική ζήτηση και άρα την προσφορά από τους κατασκευαστές. Υπάρχουν όμως και αυτοί που αν γινόταν θα έριχναν τα συγκεκριμένα μοντέλα στο πυρ το εξώτερο θεωρώντας τα αχρείαστα δείγματα νεοπλουτισμού που ξεκίνησαν από τη BMW X6 και σήμερα έχουν υιοθετήσει όλοι οι premium κατασκευαστές και μάλιστα σε διάφορες κατηγορίες μεγέθους. Η αλήθεια είναι βέβαια το… κακό (ή το καλό αν ανήκεις στο σχετικό στρατόπεδο οπαδών) ξεκίνησε από μια λαϊκή φίρμα την πάλαι ποτέ κορεάτικη SsangYong και το Actyon, το πρώτο πραγματικά Coupe SUV, άσχετα αν τελικά αυτό δεν ήταν καθόλου sexy και δεν «περπάτησε». Η Renault είδε φως στο τούνελ των λαϊκών στρωμάτων και με το Arkana θέλει να παίξει χωρίς αντίπαλο στα προσιτά Coupe SUV. Και από την πρώτη ματιά δείχνει να τα καταφέρνει περίφημα!

Γυρίζουν κεφάλια στο πέρασμά του

Το Arkana βασίζεται στην αρθρωτή πλατφόρμα CMF-B του γαλλικού ομίλου και από πλευράς μεγέθους τοποθετείται στην καρδιά της κατηγορίας: Το μήκος του είναι στα 4.568 χιλιοστά, το πλάτος του 1.800 χιλιοστά, το ύψος του είναι 1.571 χιλιοστά και το μεταξόνιό του είναι στα 2.720 χιλιοστά. Για να κάνουμε μία σύγκριση είναι κατά 80 χλστ. πιο μακρύ και 40 χλστ. πιο κοντό σε ύψος από το επίσης C-SUV Renault Kadjar που συνεχίζει βέβαια στην γκάμα της Renault. Φυσικα highlight του είναι ο σχεδιασμός στον οποίο πρωταγωνιστικό ρόλο παίζει η κεκλιμένη πίσω οροφή.

Η συγκεκριμένη σπορ πινελιά σε συνδυασμό με το σχήμα των πλευρικών παραθύρων και το πλαϊνό νεύρο δημιουργούν μία άκρως δυναμική αισθητική. Από την άλλη βέβαια έκδηλος είναι και ο SUV χαρακτήρας του, όπως προκύπτει από την αυξημένη απόσταση από το έδαφος (200 χλστ.), το μυώδες προφίλ με τους φαρδείς ώμους και τα προστατευτικά πλαστικά περιμετρικά του αμαξώματος.

Στο Arkana θα συναντήσουμε στοιχεία που έχουμε δει και σε άλλα μοντέλα της Renault, όπως τα φωτιστικά σώματα LED σε σχήμα C, σήμα-κατατεθέν για τα γαλλικά μοντέλα. Την υπογραφή «C» θα τη συναντήσουμε και στα πίσω φωτιστικά σώματα, τα οποία μάλιστα ενώνονται με μία λωρίδα που διατρέχει όλο το πλάτος της πίσω πόρτας, στο κέντρο της οποίας θα συναντήσουμε και ολογράφως το όνομα του μοντέλου.
Συνολικά το Arkana μέσω της σχεδίασής του καταφέρνει να βγάλει ένα premium αέρα, τουλάχιστον αισθητικά, με έντονο δυναμισμό που τραβάει το ενδιαφέρον, κάτι που αντιλαμβάνεσαι από τα μπόλικα κεφάλια που θα γυρίσουν στο δρόμο για να το κοιτάξουν.

 

Και πόσο έχει;

Εσωτερικό-Χώροι: Καλοφτιαγμένο και εργονομικό

Κινητήρας-Επιδόσεις: Σβελτάδα & συγκρατημένη κατανάλωση

Οδική συμπεριφορά: Απόλυτα ισορροπημένο

Η γνώμη μας

Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Toyota
moto