Ο 1,5 λίτρων TSI βενζινοκινητήρας του ομίλου, με 150 ίππους και σύστημα απενεργοποίησης των δυο κυλίνδρων σε συνθήκες μειωμένου φορτίου ισχύος.

Ο 1,5 λίτρων TSI βενζινοκινητήρας του ομίλου, με 150 ίππους και σύστημα απενεργοποίησης των δυο κυλίνδρων σε συνθήκες μειωμένου φορτίου ισχύος.

Κινητήρας: Σπίρτο αναμμένο

69.633 Επισκέψεις στο άρθρο (25/5/2020)

Ο 1,5 λίτρων TSI βενζινοκινητήρας του ομίλου έχει «επιστρατευθεί» για να εξοπλίσει την κορυφαία έκδοση και του Arona, με την απόδοσή του να ανέρχεται στους 150 ίππους. Ο 4κύλινδρος αυτός κινητήρας ενσωματώνει το σύστημα απενεργοποίησης των δυο κυλίνδρων σε συνθήκες μειωμένου φορτίου ισχύος (σ.σ. αντίστοιχο διέθετε και ο 1,4 TSI του ομίλου), έτσι ώστε να καταναλώνει λιγότερο σε αυτή την περίπτωση, κάτι που αποτυπώνεται και στην πράξη και ειδικά στην επιλογή Eco του συστήματος οδηγικής παραμετροποίησης (σ.σ. θα θέλαμε ωστόσο λίγο πιο ραφιναρισμένη την εναλλαγή μεταξύ 2 και 4 κυλίνδρων). Αντίθετα όταν χρειαστεί, η απόδοση των 150 ίππων είναι αισθητή με τον κινητήρα να επιδεικνύει πολύ καλή ελαστικότητα και αμεσότητα, ενώ είναι γεμάτος παντού με την ροπή των  250 Nm να αποδίδεται από τις 1.500 έως τις 3.500 σ.αλ. Οι επιδόσεις του είναι πολύ καλές κάτι που οφείλεται τόσο στο σφιχτά κλιμακούμενου 6τάχυτο κιβώτιο (αποκλειστικά με αυτό αφού δεν προσφέρεται με DSG) αλλά και στο χαμηλό του βάρος που ανέρχεται στα 1.222 κιλά. Η κατανάλωση κυμαίνεται σε καλά επίπεδα σε πραγματικές συνθήκες, με μέση τιμή στα 7,1 λτ./100 χλμ..

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
NISSAN