Ακόμη και το πετρελαιοκίνητο SEAT Ateca δεν κρύβει τις οδηγοκεντρικές του διαθέσεις, όμως λόγω επιπλέον βάρους είναι κάπως πιο νωθρό από το 1,0 ECO TSI.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ακόμη και το πετρελαιοκίνητο SEAT Ateca δεν κρύβει τις οδηγοκεντρικές του διαθέσεις, όμως λόγω επιπλέον βάρους είναι κάπως πιο νωθρό από το 1,0 ECO TSI.

Στο δρόμο: Παραμένει οδηγοκεντρικό

54.674 Επισκέψεις στο άρθρο (8/3/2019)

Ακόμη και το πετρελαιοκίνητο SEAT Ateca δεν κρύβει τις οδηγοκεντρικές του διαθέσεις, ειδικά απέναντι στον ανταγωνισμό. Το πλαίσιο (MQB) δεν παίζεται, η ανάρτηση είναι σφιχτή και ορίζει σε μεγάλο βαθμό αυτή την ενδιαφέρουσα οδική του συμπεριφορά, το τιμόνι είναι ακριβές και καλό σε αίσθηση, ενώ τα φρένα προσφέρουν σιγουριά με την αντοχή και την αποτελεσματικότητά τους. Το αλλά της υπόθεσης έχει να κάνει με τα σχεδόν 100 επιπλέον κιλά σε σχέση με την βενζινοκίνητη έκδοση, που μάλιστα είναι συγκεντρωμένα κυρίως μπροστά. Έτσι το μπροστινό μέρος δεν δείχνει την προθυμία και την αμεσότητα του βενζινοκίνητου, ενώ και η υποστροφή εμφανίζεται νωρίτερα, παραμένοντας πάντα ελέγξιμη και διακριτική. Σε κάθε περίπτωση το Ateca 1,6 TDI είναι ιδιαίτερα σταθερό σε ανοιχτό δρόμο με την κατευθυντικότητά του να είναι κορυφαία. H ηχομόνωση και εδώ είναι μέτρια, ενώ η σφιχτή ανάρτηση μειώνει αρκετά τα επίπεδα άνεσης σε δρόμους με έντονες και συνεχείς ανωμαλίες. Για το πατημένο χώμα, τα 189 χλστ. από το έδαφος είναι υπεραρκετά!

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto