To νέο μοτέρ καθιστά το Leon ακόμα πιο κεφάτο στο δρόμο. Ωραίο πλάισιο καλό τιμόνι, και δυνατά φρένα.

Το 1.500άρι Leon κάνει όλες τις δουλειές πολύ ικανοποιητικά και με έντονες σπορτίφ διαστάσεις.

Το ταμπλό μας έχει κερδίσει με το μαλακό υλικό και τη βελτίωση μετά το περσινό λίφτνγκ. Η οθόνη της βασικής έκδοσης είναι μικρή, δεν ενθουσιάζει οπτικά αλλά λειτουργικά είναι άρτια και πανεύκολη.

Δοκιμή: SEAT Leon 1,5 TSI 130 PS

24.037 Επισκέψεις στο άρθρο (28/11/2018)

Καλό και το downsizing, αλλά ένα πλούσιο τετρακύλινδρο μοτέρ 1,5 λίτρων, με κορυφαία τεχνολογικά καλούδια ταιριάζει όσο τίποτα άλλο με ένα μικρομεσαίο αμάξωμα. Το SEAT Leon 1,5 ΤSI των 130 ίππων έχει το λόγο…

Τα έχουμε παινέψει πολλάκις τα 1.000άρια μοτέρ βενζίνης είτε πρόκειται για τον όμιλο της VW, είτε για υλοποιήσεις άλλων εταιρειών. Κι έχουμε μάθει να ζούμε με τα τρικύλινδρα σύνολα, το γουργουρητό τους και όλη την καλή προσπάθεια που αντιπροσωπεύουν. 

«Τhere is no replacement for displacement» λένε όμως στην Αμερική, για να υποδηλώσουν το αναντικατάστατο και τα οφέλη του κυβισμού. Και μπορεί εκείνοι να το λένε και να έχουν στο μυαλό τους χωρητικότητες πάνω από τα 5,0 λίτρα, όμως το απόφθεγμα έχει εφαρμογή και στη δική μας περίπτωση εδώ: κι ας πρόκειται για κινητήρα μόλις 1,5 λίτρων.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Toyota
moto