Ο 1.000άρης ατμοσφαιρικός 3κύλινδρος κινητήρας εμφανίζει πολιτισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας.
Kινητήρας: Καλή λειτουργία, ασθενείς επιδόσεις
52.961 Επισκέψεις στο άρθρο (8/9/2017)
Ο 3κύλινδρος 1,0 MPI με τα 75 άλογα και τα 95 Nm ροπής από τις 3.000-4.300 σ.α.λ. μπορεί να μην βάζει φωτιά στο δρόμο, αλλά στις χαμηλομεσαίες στροφές λειτουργεί στρωτά, πολιτισμένα και με χαμηλό θόρυβο. Ουσιαστικά δεν νιώθεις να σου λείπει δύναμη, παρά μόνο με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο και λίγες στροφές. Για να προσπεράσεις χωρίς άγχος πάντως χρειάζεται τουλάχιστον ένα κατέβασμα, μιας και παρά την κοντή κλιμάκωση του κιβωτίου οι ρεπρίζ είναι μέτριες (60-100 χλμ./ώρα με 4η σε 13,2 δλ. και 80-120 χλμ./ώρα με 5η σε 19,8 δλ). Μεγάλο ατού είναι η χαμηλή κατανάλωση με την Skoda να κάνει λόγο για μέση τιμή 4,8 λτ./100 χλμ. και τις μετρήσεις μας να μην αποκλίνουν σημαντικά, αφού τελικά «είδαμε» 5,9 λτ./100 χλμ.
Χμμ 5.9 lt στα 100 χλμ...που;;;θα μπουν 3 ατομα μεσα και με 75 αλογα δεν θα πηγαινει βημα! Παιδια κακα τα ψεμματα αλλα το downsizing έγινε για συγκεκριμρνους σκοπους ( να κατεβασουν την καταναλωση και τους ρυπους σε εργαστηριακες συνθηκες). Στην πραξη απετυχε, αυξημενη καταναλωση και ζορι. Περιμενω να δω τα νεα τεστ καταναλωσης και ρυπων π θα γινονται σε πραγματικες συνθηκες.
Χμμ 5.9 lt στα 100 χλμ...που;;;θα μπουν 3 ατομα μεσα και με 75 αλογα δεν θα πηγαινει βημα! Παιδια κακα τα ψεμματα αλλα το downsizing έγινε για συγκεκριμρνους σκοπους ( να κατεβασουν την καταναλωση και τους ρυπους σε εργαστηριακες συνθηκες). Στην πραξη απετυχε, αυξημενη καταναλωση και ζορι. Περιμενω να δω τα νεα τεστ καταναλωσης και ρυπων π θα γινονται σε πραγματικες συνθηκες.
Αρκετά άσχημο αυτοκίνητο. Δεν έχει καμιά ελπίδα μπροστά στο νέο Ibiza στο οποίο φαίνεται ότι έκαναν πολύ καλή-αρμονική δουλειά οι σχεδιαστές.