Ο 1.000άρης ατμοσφαιρικός 3κύλινδρος κινητήρας εμφανίζει πολιτισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας.

Ο 1.000άρης ατμοσφαιρικός 3κύλινδρος κινητήρας εμφανίζει πολιτισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας.

Kινητήρας: Καλή λειτουργία, ασθενείς επιδόσεις

52.961 Επισκέψεις στο άρθρο (8/9/2017)

Ο 3κύλινδρος 1,0 MPI με τα 75 άλογα και τα 95 Nm ροπής από τις 3.000-4.300 σ.α.λ. μπορεί να μην βάζει φωτιά στο δρόμο, αλλά στις χαμηλομεσαίες στροφές λειτουργεί στρωτά, πολιτισμένα και με χαμηλό θόρυβο. Ουσιαστικά δεν νιώθεις να σου λείπει δύναμη, παρά μόνο με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο και λίγες στροφές. Για να προσπεράσεις χωρίς άγχος πάντως χρειάζεται τουλάχιστον ένα κατέβασμα, μιας και παρά την κοντή κλιμάκωση του κιβωτίου οι ρεπρίζ είναι μέτριες (60-100 χλμ./ώρα με 4η σε 13,2 δλ. και 80-120 χλμ./ώρα με 5η σε 19,8 δλ). Μεγάλο ατού είναι η χαμηλή κατανάλωση με την Skoda  να κάνει λόγο για μέση τιμή 4,8 λτ./100 χλμ. και τις μετρήσεις μας να μην αποκλίνουν σημαντικά, αφού  τελικά «είδαμε» 5,9 λτ./100 χλμ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

AUTOFIT PASXA
vw