Ευέλικτο και «ζωντανό» παρά τον όγκο του αποδεικνύεται το Kodiaq στο δρόμο ευχαριστώντας σε κάθε περίπτωση τον οδηγό και τους επιβάτες του.
Οδική συμπεριφορά: Σπορτίφ & ευέλικτο
93.702 Επισκέψεις στο άρθρο (12/10/2018)
Το Kodiaq εμφανίζει αρκετά δυναμικά χαρακτηριστικά στο δρόμο, βοηθούμενο σε μεγάλο βαθμό από το αυτόματο 7άρι DSG, ενώ καταφέρνει να κρύψει αριστοτεχνικά τον όγκο του. Πιο αναλυτικά, το τιμόνι είναι ακριβές και δίνει σωστή πληροφόρηση στον οδηγό. Οι κλίσεις του αμαξώματος είναι λογικές και το κράτημα είναι καλό, σε σχέση με τον όγκο και το βάρος του μοντέλου, χάρη και στην πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων. Εν τούτοις, θα θέλαμε καλύτερη συμπεριφορά της ανάρτησης στην απόσβεση των κακοτεχνιών του οδοστρώματος, καθώς επίσης και των θορύβων που προκαλούνται από αυτές στην καμπίνα αν και η άνεση γενικότερα είναι υψηλού επιπέδου. Επιπλέον η ποιότητα κύλισης είναι πολύ καλή, ενώ τα επίπεδα θορύβου κυμαίνονται σε ικανοποιητικά επίπεδα ακόμα και σε ταχύτητες άνω των 120 χλμ./ώρα, κάτι που έρχεται ως απόρροια του χαμηλού αεροδυναμικού συντελεστή.
Όσοι αναζητούν off-road εμπειρίες, δεν θα μείνουν παραπονεμένοι από το SUV της Skoda, καθώς η απόσταση των 187 χλστ. από το έδαφος του δίνει τη δυνατότητα να ανταπεξέλθει σε light καταστάσεις ακόμα και στην δικίνητη με ασφάλτινα ελαστικά version. Φυσικά, για τους πιο απαιτητικούς υπάρχουν οι τετρακίνητες εκδόσεις.
ΧΑΧΑ για δες καλυτερα πριν δωσεις τα ευσημα.. η σκοδα θελει 32χιλιαρικα για τον 1,5TSI και ακου.. ακους? καθεσαι? εισαι ετοιμος? 42000χιλιαρικα ΕΥΡΩ και οχι λεβα ΕΥΡΩ... 42 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΓΙΑ ΤΟ 2ΛΙΤΡΟ ..πεθανα στα γελια
Οσο και να διαβαζω οτι ειναι τα καλα αυτοκινητα,ειναι τοσο ασχημα, μα τοσο παλιας σχεδιασης που δεν υπαρχει περιπτωση να αγορασω ποτε ενα(εκτος αν αποφασισουν οτι θα βελτιωσουν -εστω λιγο-την εμφανιση).Τοσ ιδιο ισχυει και για την seat
7,5lt + καίει το fabia της συζύγου (σε χαλαρές διαδρομές). Αδύνατον να καίει το θηρίο (1700κιλά άδειο) 7,4λτ παρά μόνο αν ρολάρει στις κατηφόρες της Υλίκης με 90χλμ.
Νολιαν τι ζωρι τραβας σε πληρώνει το vw group για να τα λες αυτα και το honda ξεκινάει απο 33 χιλιάδες με και χωρίς καμια εκπτωση αα και κατι αλλο πες μας για τους διλιτρους tsi k tdi που βαρανε καδενα σε ολη την Ευρώπη
To kalutero sthn kathgoria tou. Oso kai na kathoreite ta proionta tou group auta 8a pernate oloi an mporousate giati einai korufaia kai gia ola ta gousta.
Skoda vw audi seat χειροτερα ενα απο τα σαιτ που δοκιμαζει αυτοκίνητα consumereports κατατασει αυτες της μαρκες κατο απο το μεσο ορο αλλα ο Έλληνας αγόραζει για την μοστρα και οχι για τίποτα αλλο επισης η ποιο αξιοπιστη γερμανική μάρκα ειναι η mercedes και οχι αυτο ψευτο γκρουπ που σε περναει παρανομα Λογισμικα ισως και το kodiaq εχει
ΧΑΧΑ για δες καλυτερα πριν δωσεις τα ευσημα.. η σκοδα θελει 32χιλιαρικα για τον 1,5TSI και ακου.. ακους? καθεσαι? εισαι ετοιμος? 42000χιλιαρικα ΕΥΡΩ και οχι λεβα ΕΥΡΩ... 42 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΓΙΑ ΤΟ 2ΛΙΤΡΟ ..πεθανα στα γελια
Οσο και να διαβαζω οτι ειναι τα καλα αυτοκινητα,ειναι τοσο ασχημα, μα τοσο παλιας σχεδιασης που δεν υπαρχει περιπτωση να αγορασω ποτε ενα(εκτος αν αποφασισουν οτι θα βελτιωσουν -εστω λιγο-την εμφανιση).Τοσ ιδιο ισχυει και για την seat
7,5lt + καίει το fabia της συζύγου (σε χαλαρές διαδρομές). Αδύνατον να καίει το θηρίο (1700κιλά άδειο) 7,4λτ παρά μόνο αν ρολάρει στις κατηφόρες της Υλίκης με 90χλμ.
Bravo Skoda.Eno sti Honda theloun 38000 gia to Cr v me 1,5 moter.
Νολιαν τι ζωρι τραβας σε πληρώνει το vw group για να τα λες αυτα και το honda ξεκινάει απο 33 χιλιάδες με και χωρίς καμια εκπτωση αα και κατι αλλο πες μας για τους διλιτρους tsi k tdi που βαρανε καδενα σε ολη την Ευρώπη
To kalutero sthn kathgoria tou. Oso kai na kathoreite ta proionta tou group auta 8a pernate oloi an mporousate giati einai korufaia kai gia ola ta gousta.
Peri aksiopistias eiparxei enas pinakas panevropaiko apo ton autotriti.Parakallo poli tin Autotriti na to ksana valei.
Skoda vw audi seat χειροτερα ενα απο τα σαιτ που δοκιμαζει αυτοκίνητα consumereports κατατασει αυτες της μαρκες κατο απο το μεσο ορο αλλα ο Έλληνας αγόραζει για την μοστρα και οχι για τίποτα αλλο επισης η ποιο αξιοπιστη γερμανική μάρκα ειναι η mercedes και οχι αυτο ψευτο γκρουπ που σε περναει παρανομα Λογισμικα ισως και το kodiaq εχει