Ομορφο, ποιοτικό και σύγχρονο είναι το εσωτερικό και αυτής της έκδοσης του Kodiaq.
Εσωτερικό: Ποιοτικό & άνετο ακόμα και για 5 επιβάτες
93.693 Επισκέψεις στο άρθρο (12/10/2018)
Περνώντας στο εσωτερικό του Kodiaq η ευρυχωρία και η πρακτικότητα είναι δύο στοιχεία που κερδίζουν τις εντυπώσεις, χωρίς ωστόσο να μένουν σε δεύτερη μοίρα η ποιότητα και η καλή συναρμογή. Πιο αναλυτικά, στο εσωτερικό έχει γίνει εκτεταμένη χρήση μαλακού υλικού, ενώ μεγάλη προσοχή έχει δοθεί στο σύστημα infotainment, με την HD οθόνη αφής 8 ιντσών να δεσπόζει στο κέντρο του ταμπλό. Όσον αφορά στους χώρους του μοντέλου, ακόμη και 5 επιβάτες θα καθίσουν με μεγάλη άνεση στο σαλόνι, ενώ το «γλυκό» έρχεται να δέσει με τον χώρο αποσκευών που ξεκινά από τα 720 λτ. και μπορεί να αγγίξει έως και τα 2.065 λτ. Πέραν αυτού, το μετακινούμενο κατά 180 χλστ. πίσω κάθισμα και η δυνατότητα προαιρετικής τοποθέτησης 3ης πίσω σειράς 2 καθισμάτων θεωρείται ένα ακόμα ατού του Kodiaq (το μοντέλο της δοκιμής ήταν 5θέσιο).
Τεράστιοι είναι οι χώροι και αυτού του Skoda. Με 720 λτ. χώρο αποσκευών και 290 χλστ. αέρα για τα πόδια των πίσω επιβατών, το Kodiaq αποτελεί την Superb των SUV.
ΧΑΧΑ για δες καλυτερα πριν δωσεις τα ευσημα.. η σκοδα θελει 32χιλιαρικα για τον 1,5TSI και ακου.. ακους? καθεσαι? εισαι ετοιμος? 42000χιλιαρικα ΕΥΡΩ και οχι λεβα ΕΥΡΩ... 42 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΓΙΑ ΤΟ 2ΛΙΤΡΟ ..πεθανα στα γελια
Οσο και να διαβαζω οτι ειναι τα καλα αυτοκινητα,ειναι τοσο ασχημα, μα τοσο παλιας σχεδιασης που δεν υπαρχει περιπτωση να αγορασω ποτε ενα(εκτος αν αποφασισουν οτι θα βελτιωσουν -εστω λιγο-την εμφανιση).Τοσ ιδιο ισχυει και για την seat
7,5lt + καίει το fabia της συζύγου (σε χαλαρές διαδρομές). Αδύνατον να καίει το θηρίο (1700κιλά άδειο) 7,4λτ παρά μόνο αν ρολάρει στις κατηφόρες της Υλίκης με 90χλμ.
Νολιαν τι ζωρι τραβας σε πληρώνει το vw group για να τα λες αυτα και το honda ξεκινάει απο 33 χιλιάδες με και χωρίς καμια εκπτωση αα και κατι αλλο πες μας για τους διλιτρους tsi k tdi που βαρανε καδενα σε ολη την Ευρώπη
To kalutero sthn kathgoria tou. Oso kai na kathoreite ta proionta tou group auta 8a pernate oloi an mporousate giati einai korufaia kai gia ola ta gousta.
Skoda vw audi seat χειροτερα ενα απο τα σαιτ που δοκιμαζει αυτοκίνητα consumereports κατατασει αυτες της μαρκες κατο απο το μεσο ορο αλλα ο Έλληνας αγόραζει για την μοστρα και οχι για τίποτα αλλο επισης η ποιο αξιοπιστη γερμανική μάρκα ειναι η mercedes και οχι αυτο ψευτο γκρουπ που σε περναει παρανομα Λογισμικα ισως και το kodiaq εχει
ΧΑΧΑ για δες καλυτερα πριν δωσεις τα ευσημα.. η σκοδα θελει 32χιλιαρικα για τον 1,5TSI και ακου.. ακους? καθεσαι? εισαι ετοιμος? 42000χιλιαρικα ΕΥΡΩ και οχι λεβα ΕΥΡΩ... 42 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΓΙΑ ΤΟ 2ΛΙΤΡΟ ..πεθανα στα γελια
Οσο και να διαβαζω οτι ειναι τα καλα αυτοκινητα,ειναι τοσο ασχημα, μα τοσο παλιας σχεδιασης που δεν υπαρχει περιπτωση να αγορασω ποτε ενα(εκτος αν αποφασισουν οτι θα βελτιωσουν -εστω λιγο-την εμφανιση).Τοσ ιδιο ισχυει και για την seat
7,5lt + καίει το fabia της συζύγου (σε χαλαρές διαδρομές). Αδύνατον να καίει το θηρίο (1700κιλά άδειο) 7,4λτ παρά μόνο αν ρολάρει στις κατηφόρες της Υλίκης με 90χλμ.
Bravo Skoda.Eno sti Honda theloun 38000 gia to Cr v me 1,5 moter.
Νολιαν τι ζωρι τραβας σε πληρώνει το vw group για να τα λες αυτα και το honda ξεκινάει απο 33 χιλιάδες με και χωρίς καμια εκπτωση αα και κατι αλλο πες μας για τους διλιτρους tsi k tdi που βαρανε καδενα σε ολη την Ευρώπη
To kalutero sthn kathgoria tou. Oso kai na kathoreite ta proionta tou group auta 8a pernate oloi an mporousate giati einai korufaia kai gia ola ta gousta.
Peri aksiopistias eiparxei enas pinakas panevropaiko apo ton autotriti.Parakallo poli tin Autotriti na to ksana valei.
Skoda vw audi seat χειροτερα ενα απο τα σαιτ που δοκιμαζει αυτοκίνητα consumereports κατατασει αυτες της μαρκες κατο απο το μεσο ορο αλλα ο Έλληνας αγόραζει για την μοστρα και οχι για τίποτα αλλο επισης η ποιο αξιοπιστη γερμανική μάρκα ειναι η mercedes και οχι αυτο ψευτο γκρουπ που σε περναει παρανομα Λογισμικα ισως και το kodiaq εχει