Η βασική diesel έκδοση του Kodiaq αποτελεί μια value for money επιλογή για την κλάση του.
Η άποψή μας
93.665 Επισκέψεις στο άρθρο (12/10/2018)
+ Value for Money, χώροι επιβατών και αποσκευών, πρακτικότητα-άνεση, δυναμική σχεδίαση, οδική συμπεριφορά, εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, τεχνολογία, απόσταση από το έδαφος
- Θόρυβος από την ανάρτηση, απόσβεση στις κακοτεχνίες, κατανάλωση υπό πίεση
Η βασική πετρελαιοκίνητη έκδοση του Kodiaq καταφέρνει να κινήσει σε γρήγορους ρυθμούς το ογκώδες αμάξωμα, τηρουμένων πάντα των αναλογιών. Ωστόσο, για κάποιους μπορούν να αποτελέσουν πρόβλημα τα φορολογικά και λοιπά βάρη, που συνεπάγεται ο δίλιτρος κινητήρας. Σε κάθε περίπτωση αποτελεί μια value for money επιλογή στην κλάση του.
ΧΑΧΑ για δες καλυτερα πριν δωσεις τα ευσημα.. η σκοδα θελει 32χιλιαρικα για τον 1,5TSI και ακου.. ακους? καθεσαι? εισαι ετοιμος? 42000χιλιαρικα ΕΥΡΩ και οχι λεβα ΕΥΡΩ... 42 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΓΙΑ ΤΟ 2ΛΙΤΡΟ ..πεθανα στα γελια
Οσο και να διαβαζω οτι ειναι τα καλα αυτοκινητα,ειναι τοσο ασχημα, μα τοσο παλιας σχεδιασης που δεν υπαρχει περιπτωση να αγορασω ποτε ενα(εκτος αν αποφασισουν οτι θα βελτιωσουν -εστω λιγο-την εμφανιση).Τοσ ιδιο ισχυει και για την seat
7,5lt + καίει το fabia της συζύγου (σε χαλαρές διαδρομές). Αδύνατον να καίει το θηρίο (1700κιλά άδειο) 7,4λτ παρά μόνο αν ρολάρει στις κατηφόρες της Υλίκης με 90χλμ.
Νολιαν τι ζωρι τραβας σε πληρώνει το vw group για να τα λες αυτα και το honda ξεκινάει απο 33 χιλιάδες με και χωρίς καμια εκπτωση αα και κατι αλλο πες μας για τους διλιτρους tsi k tdi που βαρανε καδενα σε ολη την Ευρώπη
To kalutero sthn kathgoria tou. Oso kai na kathoreite ta proionta tou group auta 8a pernate oloi an mporousate giati einai korufaia kai gia ola ta gousta.
Skoda vw audi seat χειροτερα ενα απο τα σαιτ που δοκιμαζει αυτοκίνητα consumereports κατατασει αυτες της μαρκες κατο απο το μεσο ορο αλλα ο Έλληνας αγόραζει για την μοστρα και οχι για τίποτα αλλο επισης η ποιο αξιοπιστη γερμανική μάρκα ειναι η mercedes και οχι αυτο ψευτο γκρουπ που σε περναει παρανομα Λογισμικα ισως και το kodiaq εχει
ΧΑΧΑ για δες καλυτερα πριν δωσεις τα ευσημα.. η σκοδα θελει 32χιλιαρικα για τον 1,5TSI και ακου.. ακους? καθεσαι? εισαι ετοιμος? 42000χιλιαρικα ΕΥΡΩ και οχι λεβα ΕΥΡΩ... 42 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΓΙΑ ΤΟ 2ΛΙΤΡΟ ..πεθανα στα γελια
Οσο και να διαβαζω οτι ειναι τα καλα αυτοκινητα,ειναι τοσο ασχημα, μα τοσο παλιας σχεδιασης που δεν υπαρχει περιπτωση να αγορασω ποτε ενα(εκτος αν αποφασισουν οτι θα βελτιωσουν -εστω λιγο-την εμφανιση).Τοσ ιδιο ισχυει και για την seat
7,5lt + καίει το fabia της συζύγου (σε χαλαρές διαδρομές). Αδύνατον να καίει το θηρίο (1700κιλά άδειο) 7,4λτ παρά μόνο αν ρολάρει στις κατηφόρες της Υλίκης με 90χλμ.
Bravo Skoda.Eno sti Honda theloun 38000 gia to Cr v me 1,5 moter.
Νολιαν τι ζωρι τραβας σε πληρώνει το vw group για να τα λες αυτα και το honda ξεκινάει απο 33 χιλιάδες με και χωρίς καμια εκπτωση αα και κατι αλλο πες μας για τους διλιτρους tsi k tdi που βαρανε καδενα σε ολη την Ευρώπη
To kalutero sthn kathgoria tou. Oso kai na kathoreite ta proionta tou group auta 8a pernate oloi an mporousate giati einai korufaia kai gia ola ta gousta.
Peri aksiopistias eiparxei enas pinakas panevropaiko apo ton autotriti.Parakallo poli tin Autotriti na to ksana valei.
Skoda vw audi seat χειροτερα ενα απο τα σαιτ που δοκιμαζει αυτοκίνητα consumereports κατατασει αυτες της μαρκες κατο απο το μεσο ορο αλλα ο Έλληνας αγόραζει για την μοστρα και οχι για τίποτα αλλο επισης η ποιο αξιοπιστη γερμανική μάρκα ειναι η mercedes και οχι αυτο ψευτο γκρουπ που σε περναει παρανομα Λογισμικα ισως και το kodiaq εχει