+ Σχεδίαση, ποιότητα κατασκευής και εικόνα καμπίνας, κινητήρας-κιβώτιο, χώροι για επιβάτες και αποσκευές, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση, εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας - Απόσβεση και θόρυβος στις ανωμαλίες, όχι τόσο ραφιναρισμένη λειτουργία κινητήρα, εργονομία infotainment, «βάρη» 2λιτρου
Η κορυφαία diesel Skoda Octavia Gran Coupe δεν έχει το ραφιναρισμένο χαρακτήρα της 1,5 TSI με επίσης 150 άλογα, αλλά προσθέτει στο σούπερ οικογενειακό της πακέτο το πλεονέκτημα της χαμηλής κατανάλωσης και του στάνταρ DSG7 κιβωτίου, στοιχεία που θα εκτιμήσουν όσοι κάνουν δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα ετησίως.
Πριν από πολλά χρόνια (πανω από 25) είχα γράψει σε κάποιο ιστορικό περιοδικό αυτοκινήτου μια επιστολή στυλιτεύοντας τον παραλογισμό που επικρατούσε τότε στα πάσης φύσεως τεκμήρια που κατέληγαν στο στρεβλό συμπέρασμα ο ιδιοκτήτης ενός Χιουντάι Σονάτα 1,8 )κόστος τότε 5 εκ δρχ να αντιμετωπίζεται δυσμενέστερα από τον ιδιοκτήτη μιας LOTUS ELAN 1,6 (κόστος τότε 15 εκ δρχ). Και σήμερα δεν έχουν αλλάξει πολλά πράγματα . Ο ιδιοκτήτης του συγκεκριμένου ΣΚΟΝΤΑ έχει να αντιμετωπίσει μέχρι και φόρο πολυτελείας ενώ ο ιδιοκτήτης μιας ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ 1,3 GLA που πιθανόν να έχει πληρώσει πάνω από 35.000 - 40.000 ευρώ να βρίσκεται στο απυρόβλητο φορολογικά. Τέλος πάντων τα χρόνια περάσαν και δεν αλλάξαν πολλά ή καλύτερα όλο τα ίδια αλλάζουνε και όλα τα ίδια μένουν
Για πρακτικούς οικογενειάρχες, που μπορούν φορολο-οικονομικά να αντέξουν τα 2000cc, και δεν έχουν τάσεις για ....βουνά!
Τεράστιοι χώροι, εξαιρετική ποιότητα κύλησης, απροβλημάτιστα ταξίδια ακόμα κ σε ....πολύ υψηλές ταχύτητες. Πακέτο που μόνο με πολύ ακριβότερα «ες γιου βι» μπορείς να έχεις.
Βέβαια το σήμα δείχνει «σκοντα», κ σχεδιαστικά είναι ένα κλασικό / συντηρητικό σεντάν.
Πριν από πολλά χρόνια (πανω από 25) είχα γράψει σε κάποιο ιστορικό περιοδικό αυτοκινήτου μια επιστολή στυλιτεύοντας τον παραλογισμό που επικρατούσε τότε στα πάσης φύσεως τεκμήρια που κατέληγαν στο στρεβλό συμπέρασμα ο ιδιοκτήτης ενός Χιουντάι Σονάτα 1,8 )κόστος τότε 5 εκ δρχ να αντιμετωπίζεται δυσμενέστερα από τον ιδιοκτήτη μιας LOTUS ELAN 1,6 (κόστος τότε 15 εκ δρχ). Και σήμερα δεν έχουν αλλάξει πολλά πράγματα . Ο ιδιοκτήτης του συγκεκριμένου ΣΚΟΝΤΑ έχει να αντιμετωπίσει μέχρι και φόρο πολυτελείας ενώ ο ιδιοκτήτης μιας ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ 1,3 GLA που πιθανόν να έχει πληρώσει πάνω από 35.000 - 40.000 ευρώ να βρίσκεται στο απυρόβλητο φορολογικά. Τέλος πάντων τα χρόνια περάσαν και δεν αλλάξαν πολλά ή καλύτερα όλο τα ίδια αλλάζουνε και όλα τα ίδια μένουν
Για πρακτικούς οικογενειάρχες, που μπορούν φορολο-οικονομικά να αντέξουν τα 2000cc, και δεν έχουν τάσεις για ....βουνά! Τεράστιοι χώροι, εξαιρετική ποιότητα κύλησης, απροβλημάτιστα ταξίδια ακόμα κ σε ....πολύ υψηλές ταχύτητες. Πακέτο που μόνο με πολύ ακριβότερα «ες γιου βι» μπορείς να έχεις. Βέβαια το σήμα δείχνει «σκοντα», κ σχεδιαστικά είναι ένα κλασικό / συντηρητικό σεντάν.