• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δοκιμή: SsangYong Tivoli 1,6 λτ. με 115 PS

Διαβάστηκε από 17209 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/10/2017

Δείτε το SsangYong Tivoli, που καίει λίγο, πάει άνετα και σε χώμα και στην πόλη, είναι άνετο για μια οικογένεια, ενώ η τιμή του σου τραβάει το βλέμμα.

 
What is new
- Με κινητήρα diesel 1,6 λίτρων
- 115 άλογα και 300 Nm ροπή 
- Μέση κατανάλωση 5,7 λτ./100 χλμ.
- Διαθέσιμο από 19.140 ευρώ
 
Το Tivoli είναι το μοντέλο με το οποίο η SsangYong δείχνει το νέο της και πιο ευρωπαϊκό πρόσωπο. Μάλιστα, «παίζει» σε μια κατηγορία με έντονο ανταγωνισμό, αυτή των μικρών crossover, η οποία είναι (μαζί με τα υπόλοιπα SUVs) η δημοφιλέστερη σε πωλήσεις στην ευρωπαϊκή αγορά. Για να μπορέσει, λοιπόν, να είναι ανταγωνιστικό απέναντι στα υπόλοιπα μοντέλα, η SsangYong φρόντισε για το ΜΥ 2017 να το εφοδιάσει αφενός με στοιχεία ικανά να καλύψουν πολλαπλές ανάγκες του αγοραστικού κοινού, αφετέρου με πλούσιες τεχνολογίες που καθιστούν την οδηγική εμπειρία πιο άνετη και ασφαλή από ποτέ. Μεταξύ αυτών είναι το σύστημα Προειδοποίησης για Επικείμενη Εμπρόσθια Σύγκρουση, το σύστημα Αυτόνομου Φρεναρίσματος, το σύστημα Προειδοποίησης Αλλαγής Λωρίδας, η αυτόματη Απ-Ενεργοποίηση Προβολέων Υψηλής Δέσμης, και το σύστημα Αναγνώρισης Σημάτων Οδικής Κυκλοφορίας.
 
Στην προκειμένη περίπτωση τώρα, δοκιμάζουμε τα παραπάνω με τον 1,6 diesel κινητήρα κάτω από το καπό, ο οποίος εξασφαλίζει σβέλτες επιδόσεις και οικονομία, αποτελώντας μια ενδιαφέρουσα λύση για όσους κάνουν πάνω από 20.000 χλμ. το χρόνο και ταξιδεύουν συχνά. 
 
Με τιμή από 19.140 ευρώ
Οι diesel εκδόσεις του Tivoli είναι διαθέσιμες αποκλειστικά με έναν κινητήρα 1.600 κυβικών απόδοσης 115 ίππων και έρχονται με αυτόματο ή χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και κίνηση που μεταδίδεται στους μπροστινούς ή στους τέσσερις τροχούς. Οι τιμές των δικίνητων εκδόσεων ξεκινούν από τα 19.140 ευρώ (23.940 το 4x4) στην έκδοση βασικού εξοπλισμού Base, ενώ η ανώτατη έκδοση DLX 2Tone της δοκιμής μας είναι διαθέσιμη από 25.340 ευρώ. Δεδομένης της συνολικής εικόνας του μοντέλου, αλλά και του προηγμένου εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας με τον οποίο συνδυάζεται και αναφέραμε πιο πάνω, η τιμή κρίνεται άκρως ανταγωνιστική για τα δεδομένα της κατηγορίας. Επιπλέον, η ελληνική αντιπροσωπεία με κάθε αγορά προσφέρει δωρεάν 5 χρόνια εγγύηση, service (για περιορισμένο αριθμό) και οδική βοήθεια, ενώ -το σημαντικότερο που ανεβάζει την αξία του- με εγγυημένη τιμή επαναγοράς έως και 55 μήνες από την αγορά του.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • NicDS3

    Όπως έχω αναφέρει και σε άλλο άρθρο όντας νέος μπαμπάς τον τελευταίο καιρό αναζητούσα το επόμενο μας αυτοκίνητο... αφού είδα από κοντά και οδήγησα σχεδόν όλα τα suv κατηγορίας qashqai... άφησα για το τέλος τον βασιλιά της κατηγορίας, φυσικά το qashqai το οποίο και μόλις εχθές παρήγγειλα στο υπέροχο νέο χρώμα vivid blue... δεν κουράζω άσκοπα με τη δική μου επιλογή Απλά οδηγώντας Και βλέποντας από κοντά το qq κατάλαβα γιατί είναι πρώτο σε πωλήσεις και γιατί το προτιμά τόσος κόσμος... Όσο για το καρναβάλι tivoli.... Τα λόγια είναι περιττά αναφορικά με την ποιότητα του, τους χώρους του ( δεν μετράνε μόνο τα Λύτρα αλλά και η σχεδίαση του χώρου αποσκευών) το οποίο όμως για να είμαι ειλικρινής δεν οδήγησα γιατί δεν ήθελα να αφήσω τη ζωή μου σε κίνδυνο... Δεν βλέπω πουθενά και σε κανένα δημοσιογραφικό μέσο να αναφέρετε η αξιολόγηση euroncap με τα 3 αστεράκια για το συγκεκριμένο μοντέλο ούτε φυσικά το 62% ( ελεεινά μικρό ποσοστό) προστασίας παιδιού... Ας μην μιλήσουμε για τους ρύπους του, και συνάμα τα τέλη κυκλοφορίας του... τα 5 χρόνια δωρεάν σέρβις που δίνει η αντιπροσωπεία είναι Σίγουρα ένα πολύ καλό και χρήσιμο δώρο το οποίο θα χρειαστεί στον κάτοχό του σίγουρα με την ποιότητα αυτή... Πάντως σε αυτή την κατηγορία και σύμφωνα πάντα με τα δικά μου δεδομένα τα οποία μπορεί να είναι και λάθος... η Αγία Τριάδα είναι η παρακάτω: 1) Qashqai 2) Kodiaq ( και ας είναι Skoda-VW group) 3) Toyota CHR ( μαγικό αυτοκίνητο με κακούς χώρους)

      4
  • NicDS3

    @france φίλε συγνώμη που διαφωνώ... Αλλά παράλληλα Συμφωνώ μαζί σου... Το CRV είναι καταπληκτικό στην κατηγορία του η οποία είναι μία κατηγορία πάνω και σε τιμή και σε κυβικά και σε μέγεθος από αυτή που εγώ αναφέρω. Φιλικά πάντα

      3
  • St

    για το Νισαν κασκαι..οκ είναι πρωτο σε πωλήσεις στην κατηγορια του..αλλα 1.2 λιτρα στα 20.000 και με ημιάκαμπτους στις πισω αναρτησεις μαλλον ακριβο...Γιατί δεν λες κατι για το Φορντ Κουγκα; ..και γιατι να αγοράσουμε SUV...θελουμε 1000 ευρω για εξοδα αλλαγης ελαστικων ..όταν ερθει η ωρα...εχουν μεγαλο ογκο για κινηση μεσα στην πολη ..που χργσιμοποιουμε 90% το αυτοκινητο μας.....και εγω αναζητω αμαξι..δεν το εχω αμεσα αναγκη ...είμαι μεταξυ του νεου φορντ φοκους και του νεου ι30 φαστμαπκ..που όμως θα ηθελα ατμοσφαιρικο κινητηρα που δεν εχουν...αλλα θα συμβιβαστω με την φορντ στα 1,5 λιτρα και 150 δυναμη κ στη χιουνυται στα1.4 λιτρα και 140 δυναμη..δεν ξερω αν ερθει η μαζντα στην Ελλαδα να δω και το 3..ή αν κοιτάξω και την τογιοτα ...μονο για το Αβενσις...

      1