Σε συνθήκες γρήγορης οδήγησης 
σε δρόμο με στροφές, το ελαφρύ αμάξωμα σε συνδυασμό με το ενδοτικό πλαίσιο δίνουν την δυνατότητα στον οδηγό να κινηθεί στο όριο και να «παίξει» με το ιαπωνικό μοντέλο χ
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Σε συνθήκες γρήγορης οδήγησης σε δρόμο με στροφές, το ελαφρύ αμάξωμα σε συνδυασμό με το ενδοτικό πλαίσιο δίνουν την δυνατότητα στον οδηγό να κινηθεί στο όριο και να «παίξει» με το ιαπωνικό μοντέλο χωρίς φόβο.

Οδική συμπεριφορά: Ευέλικτο και σπορτίφ

100.590 Επισκέψεις στο άρθρο (29/9/2017)

Παρά την αστική φύση του νέου Swift, η νέα ελαφρύτερη και πιο άκαμπτη πλατφόρμα «HEARTEC» πάνω στην οποία στηρίχτηκε, έχει χαρίσει στο ιαπωνικό μοντέλο αρκετά σπορτίφ οδηγικά χαρακτηριστικά. Στις ενδοαστικές μετακινήσεις το νέο Swift παρουσιάζεται άνετο στο δρόμο, με τις 3,1 στροφές του τιμονιού και την καλή περιμετρική ορατότητα να βοηθούν τον οδηγό σε παρκάρισμα και μανούβρες (κύκλος στροφής 9,6 μ.). Η προσπέλαση των λακκουβών, θα γίνει αντιληπτή, ειδικά για τις εγκάρσιες, ωστόσο σε καμία περίπτωση οι ανωμαλίες δεν θα κουράσουν τους επιβαίνοντες. Στον ανοιχτό δρόμο παρουσιάζεται πολύ σταθερό και ανεπηρέαστο από πλευρικούς ανέμους, ωστόσο η απορρόφηση του θορύβου από την κύλιση και την απόσβεση των ανωμαλιών του δρόμου δεν είναι απόλυτα ικανοποιητική. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Από εκεί και πέρα η λειτουργία της ανασχεδιασμένης και πιο σκληρής ανάρτησης (γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά, ημιάκαμπτος άξονας πίσω), δεν επιτρέπουν στο αμάξωμα του Swift να πάρει κλίσεις, ακόμα και σε συνθήκες γρήγορης οδήγησης σε δρόμο με στροφές. Εκεί το ελαφρύ αμάξωμα σε συνδυασμό με το ενδοτικό πλαίσιο δίνουν την δυνατότητα στον οδηγό να οδηγήσει στο όριο και να «παίξει» με το ιαπωνικό μοντέλο, χωρίς φόβο, αφού ακόμα και αν το παρακάνει το ESP είναι εκεί να διορθώσει την κατάσταση… Λίγο πιο αποτελεσματικά θα θέλαμε τα φρένα, που χρειάστηκαν 38,0 μέτρα για την ακινητοποίηση του αυτοκινήτου από τα 100 χλμ./ώρα, καθώς και το τιμόνι που παρουσιάζει μια ασάφεια γύρω από τη θέση της ευθείας. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

peugeot
skoda