Σε συνθήκες γρήγορης οδήγησης
σε δρόμο με στροφές, το ελαφρύ αμάξωμα σε συνδυασμό με το ενδοτικό πλαίσιο δίνουν την δυνατότητα στον οδηγό να κινηθεί στο όριο και να «παίξει» με το ιαπωνικό μοντέλο χωρίς φόβο.
Οδική συμπεριφορά: Ευέλικτο και σπορτίφ
100.590 Επισκέψεις στο άρθρο (29/9/2017)
Παρά την αστική φύση του νέου Swift, η νέα ελαφρύτερη και πιο άκαμπτη πλατφόρμα «HEARTEC» πάνω στην οποία στηρίχτηκε, έχει χαρίσει στο ιαπωνικό μοντέλο αρκετά σπορτίφ οδηγικά χαρακτηριστικά. Στις ενδοαστικές μετακινήσεις το νέο Swift παρουσιάζεται άνετο στο δρόμο, με τις 3,1 στροφές του τιμονιού και την καλή περιμετρική ορατότητα να βοηθούν τον οδηγό σε παρκάρισμα και μανούβρες (κύκλος στροφής 9,6 μ.). Η προσπέλαση των λακκουβών, θα γίνει αντιληπτή, ειδικά για τις εγκάρσιες, ωστόσο σε καμία περίπτωση οι ανωμαλίες δεν θα κουράσουν τους επιβαίνοντες. Στον ανοιχτό δρόμο παρουσιάζεται πολύ σταθερό και ανεπηρέαστο από πλευρικούς ανέμους, ωστόσο η απορρόφηση του θορύβου από την κύλιση και την απόσβεση των ανωμαλιών του δρόμου δεν είναι απόλυτα ικανοποιητική.
Από εκεί και πέρα η λειτουργία της ανασχεδιασμένης και πιο σκληρής ανάρτησης (γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά, ημιάκαμπτος άξονας πίσω), δεν επιτρέπουν στο αμάξωμα του Swift να πάρει κλίσεις, ακόμα και σε συνθήκες γρήγορης οδήγησης σε δρόμο με στροφές. Εκεί το ελαφρύ αμάξωμα σε συνδυασμό με το ενδοτικό πλαίσιο δίνουν την δυνατότητα στον οδηγό να οδηγήσει στο όριο και να «παίξει» με το ιαπωνικό μοντέλο, χωρίς φόβο, αφού ακόμα και αν το παρακάνει το ESP είναι εκεί να διορθώσει την κατάσταση… Λίγο πιο αποτελεσματικά θα θέλαμε τα φρένα, που χρειάστηκαν 38,0 μέτρα για την ακινητοποίηση του αυτοκινήτου από τα 100 χλμ./ώρα, καθώς και το τιμόνι που παρουσιάζει μια ασάφεια γύρω από τη θέση της ευθείας.
Tο αγορασα προσφατα και ειμαι πολυ ευχαριστημενος μεχρι στιγμης τοσο απο το επιπεδο εξοπλισμου της βασικης εκδοσης οσο και απο την ποιοτητα οδηγησης. Οι αναρτησεις ειναι σωστα ρυθμισμενες χωρις να κοπανανε πουθενα και ειναι αρκετα ευθυβολο στην Εθνικη χωρις να κουραζει. Η μεση καταναλωση κυμαινεται κοντα στις μετρησεις του περιοδικου και δυσκολα παει πιο πανω απο 5.3λτ. Οσο για το εσωτερικο του μπορει να εχει σκληρα πλαστικα αλλα εχουν τελεια συναρμογη χωρις να τριζουν και δειχνουν οτι θα αντεξουν στο χρονο. Εξαλλου καμμια εταιρεια σε αυτη την κατηγορια δεν χρησιμοποιει super premium υλικα.
To αυτοκινητο εχει ενα καλο και ενα κακο.Το καλο ειναι πως προκειτε για μια ολοκληρωμενη προταση.Το κακο ειναι ο εσωτερικος ανταγωνισμος διοτι με τα ιδια(και ισως λιγο λιγοτερα) χρηματα πας στο αρκετα πιο ανετο (και με το αντοστοιχο μοτερ) baleno.
Εχω το 1.0 glx αυτόματο, το αυτοκίνητο ειναι συμπαθητικό αλλά έχει πολυ θόρυβο πάνω απο τα 80χλμ, και κοπανάει πολύ στους Ελληνικούς δρόμους οπότε αν θες να κινηθεις σβέλτα, μετά κουδουνίζει το κεφάλι σου.
Καλό πλαίσιο, τρένο στος στροφες και ευέλικτο με καλό τιμόνι, και πραγματικά εξαιρετικές καταναλώσεις. Μεσα στη πολη με λίγο σταματα/ξεκίνα και λίγο ανοιχτό δρόμο, δειχνει 5.7. Σε εθνική απο νοτια προάστεια προς βορεια προάστεια κανα 5αρι στο ανέβα, 4.5 στο κατέβα (στο χαλαρό φυσικά)
Αξίζει τα λεφτά του μόνο σε βασικές εκδόσεις μιας και οσο το εξοπλίζεις, τόσο παιρνεις άχρηστα πράγματα (πχ ρανταρ και μπουρδες που απενεργοποιω μιας και βαράνε συνέχεια), ενώ ηχομόνωση, παλστικά, ανήκουν σε κατηγορία Αϋγκο, 107...
Ταμπούρα; Σε αυτοκίνητο με τέτοιο χαρακτήρα και με προορισμό "ανήσυχη" οδήγηση; Εμ, καθόλου παράξενο τα 38μέτρα 100-0. Επιβάλλεται ένα νουμεράκι κλικ επάνω ελαστικά.
Αξιοπρεπέστατο!
Και το ξαναλεω ,αυτό το αμαξακακι και αυτό το μοτερακι είναι ο εξευτελιστης των ντιζελ.
Tο αγορασα προσφατα και ειμαι πολυ ευχαριστημενος μεχρι στιγμης τοσο απο το επιπεδο εξοπλισμου της βασικης εκδοσης οσο και απο την ποιοτητα οδηγησης. Οι αναρτησεις ειναι σωστα ρυθμισμενες χωρις να κοπανανε πουθενα και ειναι αρκετα ευθυβολο στην Εθνικη χωρις να κουραζει. Η μεση καταναλωση κυμαινεται κοντα στις μετρησεις του περιοδικου και δυσκολα παει πιο πανω απο 5.3λτ. Οσο για το εσωτερικο του μπορει να εχει σκληρα πλαστικα αλλα εχουν τελεια συναρμογη χωρις να τριζουν και δειχνουν οτι θα αντεξουν στο χρονο. Εξαλλου καμμια εταιρεια σε αυτη την κατηγορια δεν χρησιμοποιει super premium υλικα.
To αυτοκινητο εχει ενα καλο και ενα κακο.Το καλο ειναι πως προκειτε για μια ολοκληρωμενη προταση.Το κακο ειναι ο εσωτερικος ανταγωνισμος διοτι με τα ιδια(και ισως λιγο λιγοτερα) χρηματα πας στο αρκετα πιο ανετο (και με το αντοστοιχο μοτερ) baleno.
Εχω το 1.0 glx αυτόματο, το αυτοκίνητο ειναι συμπαθητικό αλλά έχει πολυ θόρυβο πάνω απο τα 80χλμ, και κοπανάει πολύ στους Ελληνικούς δρόμους οπότε αν θες να κινηθεις σβέλτα, μετά κουδουνίζει το κεφάλι σου. Καλό πλαίσιο, τρένο στος στροφες και ευέλικτο με καλό τιμόνι, και πραγματικά εξαιρετικές καταναλώσεις. Μεσα στη πολη με λίγο σταματα/ξεκίνα και λίγο ανοιχτό δρόμο, δειχνει 5.7. Σε εθνική απο νοτια προάστεια προς βορεια προάστεια κανα 5αρι στο ανέβα, 4.5 στο κατέβα (στο χαλαρό φυσικά) Αξίζει τα λεφτά του μόνο σε βασικές εκδόσεις μιας και οσο το εξοπλίζεις, τόσο παιρνεις άχρηστα πράγματα (πχ ρανταρ και μπουρδες που απενεργοποιω μιας και βαράνε συνέχεια), ενώ ηχομόνωση, παλστικά, ανήκουν σε κατηγορία Αϋγκο, 107...
Ταμπούρα; Σε αυτοκίνητο με τέτοιο χαρακτήρα και με προορισμό "ανήσυχη" οδήγηση; Εμ, καθόλου παράξενο τα 38μέτρα 100-0. Επιβάλλεται ένα νουμεράκι κλικ επάνω ελαστικά.