Δοκιμή: Suzuki Vitara 1,5 Strong Hybrid AllGrip
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμή: Suzuki Vitara 1,5 Strong Hybrid AllGrip

26.026 Επισκέψεις στο άρθρο (6/12/2022)

Μετά την ήπια, δοκιμάζουμε την full υβριδική και 4κίνητη έκδοση του Suzuki Vitara, η οποία συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο . Πόσο οικονομικό όμως είναι τελικά;

Full υβριδικό στα χαρτιά. Στην πράξη;

Το Vitara που δοκιμάζουμε «φοράει» ένα αυτοφορτιζόμενο full υβριδικό σύστημα κίνησης, που του επιτρέπει να κινείται για κάποια διαστήματα εντελώς ηλεκτρικά χάρη στον ηλεκτροκινητήρα και τη μπαταρία των 840 Wh στοχεύοντας φυσικά στην χαμηλή κατανάλωση. Η ελληνική αντιπροσωπεία το ονομάζει Strong (δυνατό) Ηybrid για να το ξεχωρίζει από το mild (ήπιο) σύστημα και είναι διαθέσιμο σε δικίνητη και 4κίνητη έκδοση.

Η τελευταία, την οποία και δοκιμάζουμε, είναι διαθέσιμη από 27.880 ευρώ στην έκδοση GL+ (με απόλυτα ικανοποιητικό εξοπλισμό που εμπεριέχει όλα τα σύγχρονα απαραίτητα στοιχεία) και είναι η μόνη υβριδική πρόταση που στέκεται απέναντι από το τετρακίνητο υβριδικό Toyota Yaris Cross (27.600 ευρώ). H επόμενη έκδοση GLX ανεβαίνει στα 31.180, ενώ για στάνταρ ηλιοροφή θα χρειαστούν ακόμα 500 ευρώ. Στην περίπτωση της δικίνητης έκδοσης (ο ανταγωνισμός εδώ είναι μεγαλύτερος αφού περιλαμβάνει Honda Jazz Crosstar, Hyundai Κona, Nissan Juke, Toyota Yaris Cross) η τιμή είναι από 25.080 ευρώ.


Όπως και στα υπόλοιπα Vitara, έτσι και στο full υβριδικό το ταμπλό είναι άχρωμο σχεδιαστικά, αλλά γεροδεμένο και εργονομικό.

Όπως και στα υπόλοιπα Vitara, έτσι και στο full υβριδικό το ταμπλό είναι άχρωμο σχεδιαστικά, αλλά γεροδεμένο και εργονομικό.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Mercedes
moto