Το εσωτερικό του Model 3 είναι ιδιαίτερο σχεδιαστικά, σύγχρονο και ευχάριστο με premium αίσθηση. Η θέση οδήγησης είναι εξαιρετική και ο οδηγός απολαμβάνει την οδήγηση του Model 3 κάθε στιγμή.
15 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το εσωτερικό του Model 3 είναι ιδιαίτερο σχεδιαστικά, σύγχρονο και ευχάριστο με premium αίσθηση. Η θέση οδήγησης είναι εξαιρετική και ο οδηγός απολαμβάνει την οδήγηση του Model 3 κάθε στιγμή.

Μinimal & premium εσωτερικό με μια οθόνη…

78.374 Επισκέψεις στο άρθρο (3/6/2021)

Αυτή ακριβώς θα ήταν η περιγραφή οποιουδήποτε έβλεπε το εσωτερικό του Model 3 απΆ έξω. Από μέσα τα πράγματα είναι πολύ πιο περιγραφικά όμως. Αρχικά εντύπωση κάνει το γεγονός πως δεν υπάρχει πίνακας οργάνων εμπρός από τον οδηγό, κλειδί ή μπουτόν  για εκκίνηση,  φυσικοί διακόπτες πλην των παραθύρων και κουμπιών για το άνοιγμα της πόρτας, επιλογέας, χειρόφρενο και άλλα στοιχεία που συναντάμε στα περισσότερα αυτοκίνητα. Είναι τόσο λιτό που μοιάζει σαν τελευταία στιγμή να αποφασίστηκε να χρησιμοποιηθεί το κλασικό τιμόνι για σύστημα διεύθυνσης αν και με ότι έχουμε δει από την Tesla δεν είναι απίθανο να βρει έναν άλλο τρόπο… 

H οθόνη αφής ή καλύτερα το tablet των 15 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό είναι το σημείο κλειδί για το Model 3 αφού από εκεί ελέγχονται τα πάντα και βασικά συστήματα της λειτουργίας του.

H οθόνη αφής ή καλύτερα το tablet των 15 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό είναι το σημείο κλειδί για το Model 3 αφού από εκεί ελέγχονται τα πάντα και βασικά συστήματα της λειτουργίας του.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Ο διάκοσμος είναι μίνιμαλ περιλαμβάνοντας ουσιαστικά ένα όμορφο ταμπλό που ενσωματώνει οριζόντιους διακριτικούς αεραγωγούς (σ.σ. που όμως δεν μπορείς να ελέγξεις τις γρίλιες τους αν και θα έπρεπε) και μια οθόνη αφής ή καλύτερα ένα πλήρες και κορυφαίο ποιοτικά ipad (σ.σ. μέχρι και τα γράμματα αυτό θυμίζουν) 15 ιντσών στο κέντρο. Αυτό είναι το highlight του Model 3 όχι όμως για τα παραπάνω χαρακτηριστικά του αλλά για το γεγονός πως από εκεί ελέγχονται και ρυθμίζονται όλα τα επιμέρους συστήματα του αυτοκινήτου και πολλά περισσότερα που έχουν να κάνουν με τη διασκέδαση ή και το «σκότωμα» της ώρας σου…

Περιληπτικά γιατί η λίστα είναι πραγματικά τεράστια, αυτό έχει στην αριστερά διχοτομημένη του οθόνη βασικές πληροφορίες για την ταχύτητα, το ποσοστό ενέργειας της μπαταρίας και τον περιβάλλοντα χώρο του αυτοκινήτου που σκανάρει κυριολεκτικά τα πάντα και σας τα δείχνει με όμορφα και κατανοητά γραφικά, ενώ δεξιά στο μεγαλύτερο μέρος της παρουσιάζονται πληροφορίες που σχετίζονται με την επιλογή σας από την γραμμή taskbar στο κάτω μέρος της οθόνης. Από εκεί μπορείτε για παράδειγμα να ρυθμίσετε κυριολεκτικά τα πάντα όπως το τιμόνι (σε συνδυασμό με το αριστερό μπουτόν πάνω σε αυτό), να ανοίξετε το ντουλαπάκι του συνοδηγού ή όλες τις εξωτερικές «κρύπτες» του αυτοκινήτου, να ρυθμίσετε τη ροή αέρα στον κλιματισμό, να μπείτε στο internet, να ζωγραφίσετε, να δείτε ταινίες στο Netflix και βίντεο στο YouTube, να ακούσετε on line μουσική από το Spotify να κάνετε εγγραφή η να βλέπετε από τις κάμερες που διαθέτει εξωτερικά, να ρυθμίσετε την επόμενή σας φόρτιση, να πλοηγηθείτε, να σερφάρετε, να ανάψετε τα φώτα, να επιλέξετε πρόγραμμα ισχύος και αίσθηση τιμονιού και πολλά άλλα ακόμα. Το καλύτερο (;) είναι πως μέσω του app της Tesla πρόσβαση σε πολλά χαρακτηριστικά του έχει ο κάτοχός του και από απόσταση. Το όλο experience συμπληρώνεται και στις υπηρεσίες για ενημερώσεις over-the-air που προσθέτουν νέες δυνατότητες, επιπλέον λειτουργίες και βελτίωση των επιδόσεων και της αυτονομίας του. Όπως δηλαδή γίνεται σε ένα smartphone από τις αντίστοιχες εταιρείες. Είπαμε, gadget σε όλα του…

Κλειδί όπως είπαμε και χειρόφρενο δεν υπάρχουν, ενώ τα αλάρμ έχουν τοποθετηθεί στην πλαφονιέρα σε μια μάλλον λάθος και άβολη θέση. Στην πράξη πάντως και μετά το πρώτο σοκ, όλα φαίνονται τελικά εύκολα και τα περισσότερα στοιχεία του είναι πρακτικά, με κάποιες βεβαίως υπερβολές. Αλλωστε το Model 3 είναι μαζί με όλα τα άλλα κι ένα αυτοκίνητο υπερβολής και δεν το κρύβει πουθενά. Φυσικά το παρόν δίνει και το φημισμένο σύστημα autopilot που ελέγχει το δρόμο εμπρός σε απόσταση 160 μέτρων μέσω 8 καμερών, ραντάρ και αισθητήρων και προσφέρει χαρακτηριστικά αυτόνομης οδήγησης, ενώ προαιρετικά διατίθεται με το ακόμα πιο προηγμένο σύστημα αυτού, το Full Self Driving που ελέγχει τα φανάρια και τις πινακίδες σήμανσης και προσφέρει αυτόνομη οδήγηση και στην πόλη.

Τελειώνοντας με το εσωτερικό και εστιάζοντας σε πιο σχετικά με την αυτοκίνηση σημεία, αρχικά να αναφέρουμε πως η θέση οδήγησης είναι εξαιρετική σε άνεση και χαμηλά τοποθετημένη, ενώ  η ποιότητα κατασκευής του κρίνεται καλή και αποπνέει τον premium χαρακτήρα του με την ποιότητα των συνθετικών υλικών σε ταμπλό και επενδύσεις, αλλά συναντάμε και ατοπήματα σε θέματα φινιρίσματος και συναρμολόγησης σε ορισμένα σημεία. Ως premium εταιρεία αυτοκινήτου λοιπόν προφανώς η Tesla μέσω του Model 3 δεν τα καταφέρνει εξίσου καλά με τις παραδοσιακές premium προτάσεις του ανταγωνισμού. Οι χώροι από την άλλη είναι καλοί για τους επιβάτες, με το εντελώς επίπεδο δάπεδο να διευκολύνει την φιλοξενία και ενός 3ου επιβάτη στο πίσω κάθισμα, ενώ ο χώρος αποσκευών -ή μάλλον οι χώροι αποσκευών αφού και στο εμπρός μέρος υπάρχει αντίστοιχος χώρος με όγκο 117 λίτρων αλλά και ένας βαθύς επιπλέον χώρος κάτω από το δάπεδο του πίσω μέρους-, έχει συνολική χωρητικότητα 542 λίτρων. Εννοείται δε, πως πρόσβαση σε μηχανικά μέρη δεν υπάρχει, εκτός από την πλήρωση του υγρού για το πλυστικό σύστημα του παρμπρίζ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda