Οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας
8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας

78.344 Επισκέψεις στο άρθρο (3/6/2021)

Στο δρόμο: Γρήγορο, αποτελεσματικό, εύκολο

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Μην ξεχνάμε πως πέραν όλων όσων είπαμε, το Model 3 εξακολουθεί να είναι ένα αυτοκίνητο και ως τέτοιο αποδεικνύει πως και πάλι έχει τον τρόπο του να ξεχωρίσει. Αρχικά είναι ένα από τα πιο ασφαλή ηλεκτρικά και μη αυτοκίνητα σύμφωνα με τον EuroNCAP, ενώ μεταδίδει και αυτή την αίσθηση σιγουριάς και ασφάλειας και στην πράξη. Ο οδηγός έχει να επιλέξει ανάμεσα σε 3 ρυθμίσεις για το τιμόνι και 2 για την απόδοση του συνόλου, με τις θέσεις Standard να αποδεικνύονται οι καλύτερες σε κάθε περίπτωση. Η ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια εμπρός με coil-over και άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω, ενώ η ρύθμισή της είναι εστιασμένη περισσότερο προς την άνεση, είναι όμως σε θέση να διαχειριστεί εύκολα το βάρος, τον όγκο και τις δυνάμεις που ασκεί η απόδοση στο σύνολο του Model 3.

Πιο συγκεκριμένα το σύστημα τετρακίνησης ελέγχει ψηφιακά την ροή των κινητήρων του διαβάζοντας τις συνθήκες πρόσφυσης ανά 10 ms και επεμβαίνοντας ανάλογα. Ετσι, η συμπεριφορά του Tesla είναι ουδέτερη σε δρόμο με στροφές και μόνο αν είσαι επιθετικός στην είσοδό του και μεταφέρει το βάρος του εμπρός (σ.σ. βοηθά το άφημα του γκαζιού του one pedal σε αυτό), λόγω βάρους θα εμφανίσει τάση για υποστροφή. Αν κλείσεις όμως με το εξαιρετικό σε ακρίβεια τιμόνι, το αντίστοιχο σπορ προδιαγραφών μπροστινό μέρος θα κλείσει την τροχιά του και αν επιμείνεις θα υπερστρέψει απόλυτα γραμμικά και ελεγχόμενα.

Τα ηλεκτρονικά στις καθημερινές μετακινήσεις και υπό κανονικές συνθήκες παντού, εξασφαλίζουν πως όλη η ισχύς ανεξάρτητα με τον τρόπο που αποδίδεται θα περάσει στους τροχούς. Σε ταξίδι η ανάρτηση εντυπωσιάζει ενώ και σε στροφές δεν επιτρέπει μεγάλες κλίσεις στο αμάξωμα, ενώ τέλος ο αεροδυναμικός θόρυβος σε μεγάλες ταχύτητες (άνω των 160 χλμ./ώρα) και η ξύλινη αίσθηση του πεντάλ του φρένου μας επιτρέπουν να παραπονεθούμε. Κατά τα άλλα πάντως τα φρένα ικανοποιούν με την απόδοσή τους, με 37,4 μ. για την ακινητοποίησή του. 

Η γνώμη μας: Φύκι ή μεταξωτή κορδέλα;
Το Model 3 είναι ψαρωτικό στην πρώτη επαφή. Σε κάνεις να αναφωνήσεις wow. Αν είσαι γκατζετάκιας και της τεχνολογίας θα το λατρέψεις σίγουρα. Είναι Gadget Car, ένα πολύ καλό αντικειμενικά αυτοκίνητο, φτιαγμένο όμως από ΙΤάδες, γιατί στο τέλος της ημέρας έχεις την αίσθηση ότι του λείπει το βάθος που έχουν οι… «αυτοκινητάδες» αποκτήσει εδώ και πάνω από έναν αιώνα. Μπράβο για την διαφορετικότητα και τις καινοτομίες της Tesla, όμως υπάρχει μια επιφανειακή υπερβολή που δίνει τροφή στον Khaby Lame (σ.σ. σταρ των social media που δείχνει την απλότητα κάποιων πραγμάτων, αν δεν τον γνωρίζετε googlάρετέ τον!). Από την άλλη όμως, απευθύνεται σε ένα διαφορετικό κοινό, σε μια νέα γενιά, την οποία αν μη τι άλλο και οι «αυτοκινητάδες» προσεγγίζουν. Με βάθος και οπτική ωστόσο. Δικαίως η Tesla έχει μπει στο χάρτη, δικαίως έχει φανατικούς οπαδούς, ακόμη και στις τάξεις των petrolhead, όμως πλέον δεν θα παίζει μπάλα σε άδειο γήπεδο.
   
+ Εμφάνιση, εικόνα εσωτερικού, τεχνολογία, επιδόσεις, αυτονομία, γρήγορη φόρτιση από superchargers, άνεση ανάρτησης, οδηγική αίσθηση και συμπεριφορά, εύκολη διαδικασία αγοράς online, χώροι
- Αίσθηση πεντάλ φρένου, σημαντικά μικρότερη από την ανακοινώσιμη αυτονομία, μη διάθεση αναλυτικών τεχνικών στοιχείων από την ιστοσελίδα της εταιρείας, φινίρισμα και συναρμολόγηση ορισμένων σημείων,  εργονομία, απουσία πίνακα οργάνων, minimal φιλοσοφία

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center