8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας
78.344 Επισκέψεις στο άρθρο (3/6/2021)
Στο δρόμο: Γρήγορο, αποτελεσματικό, εύκολο
Πιο συγκεκριμένα το σύστημα τετρακίνησης ελέγχει ψηφιακά την ροή των κινητήρων του διαβάζοντας τις συνθήκες πρόσφυσης ανά 10 ms και επεμβαίνοντας ανάλογα. Ετσι, η συμπεριφορά του Tesla είναι ουδέτερη σε δρόμο με στροφές και μόνο αν είσαι επιθετικός στην είσοδό του και μεταφέρει το βάρος του εμπρός (σ.σ. βοηθά το άφημα του γκαζιού του one pedal σε αυτό), λόγω βάρους θα εμφανίσει τάση για υποστροφή. Αν κλείσεις όμως με το εξαιρετικό σε ακρίβεια τιμόνι, το αντίστοιχο σπορ προδιαγραφών μπροστινό μέρος θα κλείσει την τροχιά του και αν επιμείνεις θα υπερστρέψει απόλυτα γραμμικά και ελεγχόμενα.
Τα ηλεκτρονικά στις καθημερινές μετακινήσεις και υπό κανονικές συνθήκες παντού, εξασφαλίζουν πως όλη η ισχύς ανεξάρτητα με τον τρόπο που αποδίδεται θα περάσει στους τροχούς. Σε ταξίδι η ανάρτηση εντυπωσιάζει ενώ και σε στροφές δεν επιτρέπει μεγάλες κλίσεις στο αμάξωμα, ενώ τέλος ο αεροδυναμικός θόρυβος σε μεγάλες ταχύτητες (άνω των 160 χλμ./ώρα) και η ξύλινη αίσθηση του πεντάλ του φρένου μας επιτρέπουν να παραπονεθούμε. Κατά τα άλλα πάντως τα φρένα ικανοποιούν με την απόδοσή τους, με 37,4 μ. για την ακινητοποίησή του.
Η γνώμη μας: Φύκι ή μεταξωτή κορδέλα;
Το Model 3 είναι ψαρωτικό στην πρώτη επαφή. Σε κάνεις να αναφωνήσεις wow. Αν είσαι γκατζετάκιας και της τεχνολογίας θα το λατρέψεις σίγουρα. Είναι Gadget Car, ένα πολύ καλό αντικειμενικά αυτοκίνητο, φτιαγμένο όμως από ΙΤάδες, γιατί στο τέλος της ημέρας έχεις την αίσθηση ότι του λείπει το βάθος που έχουν οι… «αυτοκινητάδες» αποκτήσει εδώ και πάνω από έναν αιώνα. Μπράβο για την διαφορετικότητα και τις καινοτομίες της Tesla, όμως υπάρχει μια επιφανειακή υπερβολή που δίνει τροφή στον Khaby Lame (σ.σ. σταρ των social media που δείχνει την απλότητα κάποιων πραγμάτων, αν δεν τον γνωρίζετε googlάρετέ τον!). Από την άλλη όμως, απευθύνεται σε ένα διαφορετικό κοινό, σε μια νέα γενιά, την οποία αν μη τι άλλο και οι «αυτοκινητάδες» προσεγγίζουν. Με βάθος και οπτική ωστόσο. Δικαίως η Tesla έχει μπει στο χάρτη, δικαίως έχει φανατικούς οπαδούς, ακόμη και στις τάξεις των petrolhead, όμως πλέον δεν θα παίζει μπάλα σε άδειο γήπεδο.
+ Εμφάνιση, εικόνα εσωτερικού, τεχνολογία, επιδόσεις, αυτονομία, γρήγορη φόρτιση από superchargers, άνεση ανάρτησης, οδηγική αίσθηση και συμπεριφορά, εύκολη διαδικασία αγοράς online, χώροι
- Αίσθηση πεντάλ φρένου, σημαντικά μικρότερη από την ανακοινώσιμη αυτονομία, μη διάθεση αναλυτικών τεχνικών στοιχείων από την ιστοσελίδα της εταιρείας, φινίρισμα και συναρμολόγηση ορισμένων σημείων, εργονομία, απουσία πίνακα οργάνων, minimal φιλοσοφία
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Μην ξεχνάμε πως πέραν όλων όσων είπαμε, το Model 3 εξακολουθεί να είναι ένα αυτοκίνητο και ως τέτοιο αποδεικνύει πως και πάλι έχει τον τρόπο του να ξεχωρίσει. Αρχικά είναι ένα από τα πιο ασφαλή ηλεκτρικά και μη αυτοκίνητα σύμφωνα με τον EuroNCAP, ενώ μεταδίδει και αυτή την αίσθηση σιγουριάς και ασφάλειας και στην πράξη. Ο οδηγός έχει να επιλέξει ανάμεσα σε 3 ρυθμίσεις για το τιμόνι και 2 για την απόδοση του συνόλου, με τις θέσεις Standard να αποδεικνύονται οι καλύτερες σε κάθε περίπτωση. Η ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια εμπρός με coil-over και άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω, ενώ η ρύθμισή της είναι εστιασμένη περισσότερο προς την άνεση, είναι όμως σε θέση να διαχειριστεί εύκολα το βάρος, τον όγκο και τις δυνάμεις που ασκεί η απόδοση στο σύνολο του Model 3.Πιο συγκεκριμένα το σύστημα τετρακίνησης ελέγχει ψηφιακά την ροή των κινητήρων του διαβάζοντας τις συνθήκες πρόσφυσης ανά 10 ms και επεμβαίνοντας ανάλογα. Ετσι, η συμπεριφορά του Tesla είναι ουδέτερη σε δρόμο με στροφές και μόνο αν είσαι επιθετικός στην είσοδό του και μεταφέρει το βάρος του εμπρός (σ.σ. βοηθά το άφημα του γκαζιού του one pedal σε αυτό), λόγω βάρους θα εμφανίσει τάση για υποστροφή. Αν κλείσεις όμως με το εξαιρετικό σε ακρίβεια τιμόνι, το αντίστοιχο σπορ προδιαγραφών μπροστινό μέρος θα κλείσει την τροχιά του και αν επιμείνεις θα υπερστρέψει απόλυτα γραμμικά και ελεγχόμενα.
Τα ηλεκτρονικά στις καθημερινές μετακινήσεις και υπό κανονικές συνθήκες παντού, εξασφαλίζουν πως όλη η ισχύς ανεξάρτητα με τον τρόπο που αποδίδεται θα περάσει στους τροχούς. Σε ταξίδι η ανάρτηση εντυπωσιάζει ενώ και σε στροφές δεν επιτρέπει μεγάλες κλίσεις στο αμάξωμα, ενώ τέλος ο αεροδυναμικός θόρυβος σε μεγάλες ταχύτητες (άνω των 160 χλμ./ώρα) και η ξύλινη αίσθηση του πεντάλ του φρένου μας επιτρέπουν να παραπονεθούμε. Κατά τα άλλα πάντως τα φρένα ικανοποιούν με την απόδοσή τους, με 37,4 μ. για την ακινητοποίησή του.
Η γνώμη μας: Φύκι ή μεταξωτή κορδέλα;
Το Model 3 είναι ψαρωτικό στην πρώτη επαφή. Σε κάνεις να αναφωνήσεις wow. Αν είσαι γκατζετάκιας και της τεχνολογίας θα το λατρέψεις σίγουρα. Είναι Gadget Car, ένα πολύ καλό αντικειμενικά αυτοκίνητο, φτιαγμένο όμως από ΙΤάδες, γιατί στο τέλος της ημέρας έχεις την αίσθηση ότι του λείπει το βάθος που έχουν οι… «αυτοκινητάδες» αποκτήσει εδώ και πάνω από έναν αιώνα. Μπράβο για την διαφορετικότητα και τις καινοτομίες της Tesla, όμως υπάρχει μια επιφανειακή υπερβολή που δίνει τροφή στον Khaby Lame (σ.σ. σταρ των social media που δείχνει την απλότητα κάποιων πραγμάτων, αν δεν τον γνωρίζετε googlάρετέ τον!). Από την άλλη όμως, απευθύνεται σε ένα διαφορετικό κοινό, σε μια νέα γενιά, την οποία αν μη τι άλλο και οι «αυτοκινητάδες» προσεγγίζουν. Με βάθος και οπτική ωστόσο. Δικαίως η Tesla έχει μπει στο χάρτη, δικαίως έχει φανατικούς οπαδούς, ακόμη και στις τάξεις των petrolhead, όμως πλέον δεν θα παίζει μπάλα σε άδειο γήπεδο.
+ Εμφάνιση, εικόνα εσωτερικού, τεχνολογία, επιδόσεις, αυτονομία, γρήγορη φόρτιση από superchargers, άνεση ανάρτησης, οδηγική αίσθηση και συμπεριφορά, εύκολη διαδικασία αγοράς online, χώροι
- Αίσθηση πεντάλ φρένου, σημαντικά μικρότερη από την ανακοινώσιμη αυτονομία, μη διάθεση αναλυτικών τεχνικών στοιχείων από την ιστοσελίδα της εταιρείας, φινίρισμα και συναρμολόγηση ορισμένων σημείων, εργονομία, απουσία πίνακα οργάνων, minimal φιλοσοφία
....Για να εχουμε μια ολοκληρωμενη εικονα, θα επρεπε να υπαρχουν και φωτογραφιες απο το εσωτερικο του. Παντως εγω δεν θα επαιρνα αυτοκινητο χωρις να υπαρχει αντιπροσωπεια στην Ελλαδα. Πιστευω οτι αυτο δειχνει μια υπεροψια προς τους πελατες και εναν ''αεριτζιδικο'' τροπο προσεγγισης.
To μεγαλύτερο πρόβλημα αυτή τη στιγμή είναι η υποστήριξη (για την ποιότητα κατασκευής δεν θα πω, δεν είναι ό,τι καλύτερο αλλά όποιος αγοράζει Τεσλα δεν νοιάζεται...) το οποίο είναι πρόβλημα διεθνώς και όχι μόνο ελληνικό.. Είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΒΕΒΑΙΟ οτι εάν χαλάσει το παραμικρό (όπως μπορεί σε οποιοδήποτε μοντέλο) θα έχεις μεγάλο πρόβλημα για να αποκατασταθεί. Η αγορά Τεσλα έχει νόημα μόνο ως leasing διότι εάν είναι για ένα μικρό ανταλλακτικό να περιμένεις εβδομάδες (χωρίς αυτοκίνητο) άστα... αν πρέπει και να το πληρώσεις, τοτε... κλάφτα Χαράλαμπε... Κατά τα λοιπά, εμένα η τιμ΄.η μου φαίνεται πολύ λογική για αυτό το αυτοκίνητο - και φυσικά πρέπει να έχεις αυτόνομο γκαράζ για να φορτίζεις άνετα...
Πολύ ενδιαφέρον το άρθρο, παρά το γεγονός ότι με προβλημάτισε αρκετά η ευγένειά σας ότι αφορά τα ...ατοπήματα σε θέματα φινιρίσματος και συναρμολόγησης που αναφέρετε. Ναι, είναι ένα γκάτζετ με 4 ρόδες, ΑΛΛΑ κοστίζει κ 50 χιλιάρικα! Δεν γνωρίζω αν είναι πρεμιουμ, εμένα δε μου φαίνεται, όμως εσείς γνωρίζετε καλύτερα, ΟΜΩΣ η σφαγή που γίνεται στα σεντάν των 50 χιλιάδων είναι επικών διαστάσεων, με την ποιότητα να βρίσκεται σε επίπεδα ....Mercedes, Audi, Lexus, BMW, ίσως και Genesis σε άλλες αγορές. Δεν μου φαίνεται ολοκληρωμένο το Tesla. Ωραίο είναι να διαφέρεις, αλλά για Ελλάδα, τα 50 είναι αρκετά λεφτά, στην Αμερική έχουν άλλο purchasing power, και το αυτοκίνητο είναι κάτι σαν λευκή συσκευή. Anyway, να τα 1000άσει σύντομα τα οχήματά της στην Ελλάδα η Tesla!
Πρόκειται για το κάτι διαφορετικό στην αυτοκίνηση που ξέρουμε έως σήμερα και φαίνεται εξαιρετικό. Η δε τιμή για κάθε κιλοβατώρα κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας είναι αστεία. Επίσης η τιμή του είναι λογική αν το συγκρίνουμε με αντίστοιχα premium μοντέλα βενζίνης πετρελαίου ή υβριδικά. Όμως το να δίνεις απο 40.000 έως 48.000 ευρώ και να μην υπάρχουν σημεία υποστήριξης της μάρκας καθώς και επίσημοι επισκευαστές όπως γίνεται με τα κανονικά αυτοκίνητα - αυτό αποτελεί ένα θέμα σημαντικό. Γιατι αν κάποιο γκατζετάκι χαλάσει ή δεν λειτουργεί καλά ερωτάται ποιος θα αναλάβει την επισκευή- ρύθμιση του. Επίσης γνωρίζουμε τι εγγυήσεις παρέχονται για μηχανικά μέρη και αμάξωμα από την Εταιρεία. Σέρβις (οκ όχι με την κλασσική έννοια αλλά με την έννοια του ελέγχου) χρειάζεται από τους ειδικούς ή όχι. Τέλος υπάρχει πολύ μεγάλη απόκλιση στην αυτονομία σχετικά με τα στοιχεία που δίνει η εταιρεία που σημαίνει ότι χωρίς δεύτερη φόρτιση μετά δυσκολίας φτάνεις στο Βόλο από την Αθήνα. Βέβαια το ίδιο συμβαίνει και στα αμάξια με ΚΕΚ αλλά τουλάχιστον εκεί βάζεις καύσιμο σε 5 λεπτά ενώ αν έχεις ηλεκτρικό θα φας μια ή και περισσότερες ώρες στον σταθμό φόρτισης αν έχει ουρά.
"Αααα αντρούλη! κοίτα! έχει και τζάκι". "κατάλαβα, πάλι εγώ θα καθαρίζω τις στάχτες. τι να το κάνουμε μωρέ, θα βρωμάνε και τα καθίσματα. με συγχωρείτε κε πωλητά, έρχεται μήπως με ενυδρείο?"