Η Toyota, εδώ και περισσότερο από ένα χρόνο, διαθέτει τα οχήματα της με σύστημα LPG που εξασφαλίζει όλες τις προϋποθέσεις ποιότητας και αξιοπιστίας της ιαπωνικής φίρμας.
8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η Toyota, εδώ και περισσότερο από ένα χρόνο, διαθέτει τα οχήματα της με σύστημα LPG που εξασφαλίζει όλες τις προϋποθέσεις ποιότητας και αξιοπιστίας της ιαπωνικής φίρμας.

Δοκιμη: Toyota Auris 1,33 LPG

39.872 Επισκέψεις στο άρθρο (3/6/2013)

Το πιο προσιτό της γκάμας του Auris, η έκδοση με τον κινητήρα βενζίνης 1,33, αποκτά ξεχωριστό ενδιαφέρον εφόσον εξοπλίζεται με το σύστημα Multifuel Drive LPG της Toyota. Τo δοκιμάζουμε πρώτοι.

Η Toyota, εδώ και περισσότερο από ένα χρόνο, διαθέτει τα οχήματα της με σύστημα LPG που εξασφαλίζει όλες τις προϋποθέσεις ποιότητας και αξιοπιστίας της ιαπωνικής φίρμας. Το προφανές πλεονέκτημα στην περίπτωση του LPG, έχει να κάνει με την οικονομική τιμή του ιδίου του καυσίμου (0,8-0,9 ευρώ / λτ.) και με την επέκταση της αυτονομίας, αφού το αυτοκίνητο πλέον έχει δύο δεξαμενές. Το αυτοκίνητο της δοκιμής είναι το νέο Auris στη βασική έκδοση βενζίνης 1,33, που εξοπλίζεται με το σύστημα διπλού καυσίμου. 
Το σύστημα Multifuel Drive LPG της Toyota
Πρόκειται για σύστημα διπλού καυσίμου που χρησιμοποιεί υγραέριο και βενζίνη. Το σύστημα είναι της ολλανδικής Vialle που είναι μία από τις γνωστότερες εταιρείες κατασκευής συστημάτων του είδους. Το σύστημα του Auris είναι προδιαγραφών υγρής έκχυσης καυσίμου στον κύλινδρο, γεγονός που του δίνει πλεονέκτημα έναντι των συστημάτων εγχύσεως αέριας φάσης. Τα πλεονεκτήματα έχουν να κάνουν με την υψηλότερη απόδοση ενέργειας, τον ακριβή έλεγχο της ροής του καυσίμου (αναλογία αέρα / καυσίμου) που συνεπάγεται καλύτερη ποιότητα καύσης και ακριβέστερο έλεγχο των εκπομπών CO2, μειωμένες φθορές του κινητήρα, ενώ αποτελείται από λιγότερα μέρη, άρα είναι λιγότερο ευπαθές. Αξίζει να σημειωθεί ότι, τα μπεκ ψεκασμού του υγραερίου βρίσκονται πολύ κοντά στους αυλούς εισαγωγής πετυχαίνοντας έτσι, καλύτερη πλήρωση του θαλάμου καύσης. 
Οι διαφορές 
Οπτικά και με κλειστές τις πόρτες κανείς δεν πρόκειται να καταλάβει ότι, το Auris που βλέπει είναι εφοδιασμένο με σύστημα διπλού καυσίμου. Εκτός από το διακόπτη στο ταμπλό, η άλλη διαφορά βρίσκεται κρυμμένη στο πορτάκι της βενζίνης, όπου και έχει τοποθετηθεί, με μεγάλη ακρίβεια, η οπή για τον ανεφοδιασμό του LPG. Η μεγαλύτερη χρηστική διαφορά βρίσκεται στο χώρο αποσκευών. Καθώς η δεξαμενή του LPG έχει, αναμενόμενα, τοποθετηθεί στη θέση της ρεζέρβας, αυτή έχει αντικατασταθεί από ένα κιτ επισκευής ελαστικού. Αν τη χρειάζεστε, θα πρέπει να την πάρετε στην ειδική θήκη που παρέχει η εταιρεία, αλλά τότε δε θα έχετε χώρο αποσκευών. 

Τα οφέλη του LPG φαίνονται άμεσα στην τιμή που πληρώνει κανείς στο βενζινάδικο (1/2 της βενζίνης).

Τα οφέλη του LPG φαίνονται άμεσα στην τιμή που πληρώνει κανείς στο βενζινάδικο (1/2 της βενζίνης).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
NISSAN