Το σύστημα Multifuel Drive της Toyota είναι προδιαγραφών υγρής έγχυσης καυσίμου, που έχει πλεονέκτημα έναντι των συστημάτων έγχυσης αέριας φάσης.

Το σύστημα Multifuel Drive της Toyota είναι προδιαγραφών υγρής έγχυσης καυσίμου, που έχει πλεονέκτημα έναντι των συστημάτων έγχυσης αέριας φάσης.

Κινητήρας-επιδόσεις

39.874 Επισκέψεις στο άρθρο (3/6/2013)

Καθώς το σύστημα διπλού καυσίμου είναι αδιόρατο, τόσο αισθητικά, όσο και λειτουργικά, ο οδηγός μπορεί και απολαμβάνει όλα τα πλεονεκτήματα του μοντέλου. Με το βασικό κινητήρα βενζίνης των 99 ίππων, το μικρομεσαίο της Toyota έχει αξιοπρεπέστατες επιδόσεις, ενώ το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο έχει σοφή κλιμάκωση που εκμεταλλεύεται τα αποθέματα δύναμης του κινητήρα. Το σύνολο λειτουργεί πολιτισμένα και οικονομικά. Κατά τα λοιπά, το Auris είναι άνετο στο δρόμο, με πολύ καλή ποιότητα κύλισης και ακρίβεια στις αντιδράσεις του στις στροφές. Η ποιότητα στο εσωτερικό οριοθετεί ένα ευχάριστο περιβάλλον για τον οδηγό με λίγο μουντούς χρωματισμούς, αλλά πολύ καλό φινίρισμα και συναρμογή. Αλλωστε το εσωτερικό είναι χρηστικό στην καθημερινή επαφή, αν και οι χώροι για τους πίσω επιβάτες δεν αποτελούν το δυνατό του σημείο. 


Το είδος του συστήματος διπλού καυσίμου και η Toyota υπόσχονται ότι, η επιλογή αυτή έχει πολλαπλά οφέλη στη χρήση για τον οδηγό. Αυτά επιβεβαιώνονται και στην πράξη. Επί της ουσίας, ο οδηγός δεν καταλαβαίνει διαφορά στην απόδοση, υπάρχει μηδενική απώλεια ισχύος και ροπής, ενώ ανέπαφες παραμένουν (εν πολλοίς) και οι επιδόσεις. Η εναλλαγή από το ένα καύσιμο στο άλλο, δεν μπορεί να ανιχνευτεί ηχητικά από τον οδηγό, ενώ το σύστημα δε χαλάει την ποιοτική λειτουργία του συνόλου. Ο οδηγός μπορεί να αλλάξει καύσιμο κατΆ επιλογή εν κινήσει, από το μοναδικό διακόπτη του συστήματος που βρίσκεται αριστερά στο ταμπλό, ενώ η εναλλαγή από το LPG στη βενζίνη, γίνεται αυτόματα εφόσον αδειάσει η δεξαμενή. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

peugeot
skoda