Ο 2λιτρος D-4D κινητήρας, που είναι ροπάτος και σχετικά οικονομικός, κινεί χωρίς πρόβλημα το βαρύ νέο Τoyota RAV4.

Ο 2λιτρος D-4D κινητήρας, που είναι ροπάτος και σχετικά οικονομικός, κινεί χωρίς πρόβλημα το βαρύ νέο Τoyota RAV4.

Κινητήρας-επιδόσεις

73.580 Επισκέψεις στο άρθρο (19/8/2013)

Ο 2λιτρος D-4D turbodiesel αποδίδει 124 ίππους, αλλά κυρίως 310 Nm ροπής από τις 1.600-2.400 σ.α.λ. Χωρίς ιδιαίτερους κραδασμούς και με λογικό θόρυβο, τραβάει γερά και κινεί με άνεση το όχι και τόσο ελαφρύ αμάξωμα. Έχει μεγάλο εύρος λειτουργίας (ουσιαστικά από 1.400 – 4.000 σ.α.λ.) και συνεργάζεται άψογα με το 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, που διαθέτει έναν εύχρηστο και θετικό επιλογέα. Οι επιδόσεις από στάση υστερούν σε σχέση με το 4κίνητο βενζινοκίνητο RAV4, αλλά οι ρεπρίζ (που έχουν και σημασία, εδώ που τα λέμε) είναι καλύτερες.

Το 2λιτρο D-4D μηχανικό σύνολο έχει ακόμη δύο ατού: είναι αρκετά οικονομικό (4,9 λτ./100 χλμ. υπόσχεται η Toyota) και με 127 γρ. CO2/χλμ. επιτρέπει την ελεύθερη είσοδο στο δακτύλιο και «πληρώνει» σχετικά χαμηλά τέλη (139,7 ευρώ). Από την άλλη βέβαια, ο ιδιοκτήτης είναι δέσμιος του κυβισμού του και σε ό,τι αυτό συνεπάγεται σε χαράτσια και τεκμήρια.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

AUTOFIT PASXA
vw